coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

0.9%

57,808 $

3,601,438,400 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

2.2%

2,929 $

182,505,358 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0.1%

0.9996 $

62,275 تومان

Tether

Tether

usdt

1.6%

551.9 $

34,380,255 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

9.6%

132.14 $

8,232,322 تومان

Solana

Solana

sol

0%

1 $

62,362 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

5%

0.514 $

32,022 تومان

XRP

XRP

xrp

2.3%

2,929 $

182,467,978 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

2.4%

0.1275 $

7,943 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

0.6%

4.76 $

296,548 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

آموزش صرافی بیت پین (bitpin) | صفر تا صد کار با بیت‌پین

02/دی/1401
افزودن به نشان شده ها
آموزش صرافی بیت پین (bitpin) | صفر تا صد کار با بیت‌پین
بیت پین
آموزش
آموزش صرافی
3387
15 دقیقه

این روزهای سیاه که اوضاع اینترنت کشور هم خوب نیست٬ خیلی از کاربران رمزارزها برای دسترسی به صرافی های خارجی با مشکل مواجه هستند. پس ناچارا به صرافی های داخلی برای خرید و فروش رمزارزها مراجعه می‌کنند.

ما در کوینگرام تصمیم گرفتیم که آموزش خرید و فروش با صرافی های داخلی را در قالب پست های جامع خدمت شما ارائه دهیم.

در این پست می‌خواهیم صفر تا صد کار با صرافی بیت پین را به صورت کامل و مفصل آموزش دهیم تا کار برای شما راحت‌تر شود.

صرافی بیت پین برای چه شرکتی است؟

بیت‌پین (bitpin)، محصول شرکت سنا ایمن مبادله از گروه شرکت‌های مطرح در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، مدیریت مالی و سرمایه‌گذاری و حقوقی به همراه تیمی از خبرگان حوزه فناوری و مدیریت مالی است.

مزایای صرافی بیت پین (bitpin) چیست؟

  1. امنیت : پلتفرم بیت‌پین، با استفاده از مجموعه ابزارهای فنی و تکنیک‌هایی مانند ذخیره‌سازی سرد (Cold Storage) و فرآیند شناسایی دو عاملی (Two Factor Authentication) به بهترین نحو از دارایی شما نگهداری خواهد کرد.
  2. همه جا در دسترس : بیت‌پین دارای نسخه وب، اندروید و iOS بوده و کاربران در هر سطحی و هر نیازی در هر کجا که باشند با هر دستگاهی می‌توانند از خدمات بیت‌پین استفاده کنند.
  3. پشتیبانی از لایتنینگ: بیت‌پین از شبکه لایتنینگ بیت‌کوین پشتیبانی می‌کند و هزینه انتقال بیت‌کوین بسیار ناچیز می‌شود
  4. لیست ارزهای مختلف : بیت‌پین سعی می‌کند از بیشتر رمز ارزهای معروف و مطرح پشتیبانی کند و همچنین امکان معامله با جفت‌ارزهای مختلف را به کاربران خود بدهد.
  5. سیستم سفارش‌گذاری حرفه‌ای: با استفاده از تنوع سیستم سفارش گذاری معمولی و شرطی، شما می‌توانید حد ضرر و سود خود را مشخص کنید و در مواقع مناسب بخرید و بفروشید. در این صورت بیشترین سود نصیب شما خواهد شد.
  6. آکادمی بیت‌پین : آموزش یکی از رسالت‌های اصلی بیت‌پین است و کاربران می‌توانند هر نوع اطلاعاتی که درباره رمز ارزها، نحوه سرمایه‌گذاری در آن‌ها و تکنولوژی همراه آن‌ها لازم دارند در آکادمی بیت‌پین پیدا کنند.

نحوه ثبت نام در صرافی بیت پین (bitpin) چگونه است؟

اگر برای اولین بار است که در می‌خواهید در سایت بیت‌پین وارد شوید و قصد خرید دارید، باید در این صرافی ثبت نام کنید و برای ثبت نام نیز ابتدا بایستی احراز هویت شما انجام شود. در صورت داشتن حساب کاربری و تایید احراز هویت، کافی‌است وارد حساب کاربری خود شوید و معامله کنید.

در صفحه اولیه بیت پین، امکاناتی از قبیل رمز ارزهای مختلف، دانلود اپلیکیشن موبایل ( قابل دانلود از بازار و مایکت و… می باشد) و پشتیبانی ۲۴ ساعته مشاهده می شود.

اگر ثبت نام نکرده اید ابتدا از طریق آدرس bitpin.ir وارد سایت صرافی شده سپس مراحل زیر را برای ثبت نام طی می کنید.

برای استفاده از تخفیف ویژه کارمزد از در قسمت کد دعوت کد زیر را وارد کنید.

iWLEdbUa

 

  1. ابتدا شماره تلفن یا ایمیل را مطابق تصویر بالا وارد کنید.

  2. برای تخفیف ویژه کارمزد کد iWLEdbUa را در قسمت کد دعوت وارد کنید.

  3. دکمه پذیرش قوانین و مقررات را تیک بزنید (جهت افزایش اطلاعات می توان ” قوانین و مقررات ” را کلیک کرده و قوانین این صرافی را مطالعه کنپد)

  4. گزینه «ثبت نام» را کلیک کنید

 

بعد از وارد کردن کد فعال سازی، وارد بخش ثبت نام می­ شوید. حال باید نام، نام خانوادگی و یک رمز عبور ۸ کاراکتری را در قسمت های مشخص شده در تصویر زیر را وارد کنید:

آشنایی با پنل کاربری صرافی بیت پین (bitpin)

برای تکمیل حساب کاربری باید مراحل زیر طی شود:

مرحله اول: مطابق تصویر زیر، ابتدا وارد بخش «تکمیل حساب کاربری» می شوید و «حساب کاربری» را انتخاب می‌کنید:

لینک ثبت نام با تخفیف کارمزد

bitpin.ir

چگونه در صرافی بیت پین (bitpin) احراز هویت کنیم؟

مرحله دوم: با زدن دکمه «شروع احراز هویت» وارد مرحله بعدی می شوید:

مرحله سوم: این مرحله شامل ۵ بخش اصلی می شود، که باید به ترتیب هر بخش را تکمیل کنید و وارد بخش بعدی شوید. مطابق تصویر زیر اطلاعات خواسته شده ی مراحل ۱تا ۵ وارد کنید:

۱. آدرس ایمیل

در کادر مربوطه، آدرس ایمیل را وارد کنید تا کد فعالسازی برای شما ارسال شود. کد ارسال شده به آدرس ایمیل خود را در کادری که ظاهر می شود وارد می کنید و سپس دکمه «تایید» را می زنید.

۲. تایید کارت شناساییا

در این بخش ابتدا مشخصات فردی خود را وارد می کنید و پس از انجام این کار عکس کارت ملی خود را آپلود می کنید.

۳. تایید کارت بانکی

در این بخش باید شماره شبا و شماره کارت بانکی را وارد کنید. این کارت باید حتما به اسم خود شما باشد. توجه داشته باشید، امکان واریز وجه از طریق درگاه بانکی صرفا از مبدا کارت هایی که تایید شده باشند وجود خواهد داشت.

۴. بارگذاری تعهدنامه

اگر کاربر قصد داشته باشد از سطح ۲ به سطح ۳ (در سطح ۳ سطح برداشت بالاتر و سقف واریز نامحدود می شود) ارتقاء پیدا کند، باید این مرحله را نیز طی کند. طبق «راهنمای سطوح کاربری» کاربر برای این کار باید تعهدنامه همراه با عکس سلفی را آپلود کند.

بعد از تکمیل این ۴ مرحله، کاربر سطح ۳ محسوب می شوید. جهت کاهش کارمزد کاربر می تواند سطح خود را با بارگذاری یکسری مدارک لازم افزایش داد. اما وقتی کاربر سطح ۳ باشید کارمزد پایه ریالی: میکر و تیکر می باشد و اگر به صورت تتر معامله کنید کارمزد میکر و تیکر محاسبه خواهد شد.

۵. تایید محل سکونت

در این مرحله اگر شرایط ارتقاء به سطح ۴ (سطح ۴ جز سطوح ویژه بیت پین محسوب می شود) را داشته باشید، ادامه دهید ولی اگر ندارید، گزینه «بعدا تکمیل می‌کنم» را انتخاب کنید تا درخواست شما به پشتیبانان بیت‌پین منتقل شود.

برای استفاده از تخفیف ویژه کارمزد از در قسمت کد دعوت کد زیر را وارد کنید.

iWLEdbUa

چگونه در صرافی بیت پین (bitpin) جایزه ببریم؟

در این بخش یکسری کمپین ها همراه با جوایزی برای کاربران بیت پین وجود دارد که هر ماه برگزار می شود.

با انجام فعالیت های خواسته شده می‌توانید جوایزی را برنده شوید.

لینک ثبت نام با تخفیف کارمزد

bitpin.ir

آیا می توان از طریق صرافی بیت پین (bitpin) ارزدیجیتال هدیه داد؟

یکی از امکانات صرافی بیت پین ایجاد «کارت هدیه» با مبالغ ارزی دلخواه می باشد. کاربر می تواند با ایجاد گیفت کارت هایی با متن تبریک دلخواه، به دوستان و همکاران خود ارزدیجیتال هدیه دهد.

چگونه کیف پول بیت پین را شارژ کنیم؟

در بخش کیف پول می توان کار هایی از قبیل بررسی موجودی، برداشت و واریز وجه را انجام داد.

نحوه واریز به کیف پول بیت پین

جهت واریز به تومان روی گزینه « واریز» کلیک کنید، در کادر باز شده رمز ارز مورد نظر خود را انتخاب نمایید تا وارد صفحه «انتقال به درگاه پرداخت» شوید. واریز را می توان به دو روش «واریز آنلاین» و «واریز بانکی» انجام داد.

واریز آنلاین

برای این نوع واریز ابتدا مقدار مبلغ واریزی به تومان و شماره کارت را وارد نموده و در انتها گزینه «انتقال به درگاه پرداخت» را کلیک کنید.

برای استفاده از تخفیف ویژه کارمزد از در قسمت کد دعوت کد زیر را وارد کنید.

iWLEdbUa

واریز بانکی

وقتی مقدار واریز بیش از ۵۰ میلیون تومان باشد از گزینه «واریز بانکی» استفاده نمایید. برای این کار ابتدا در کادر سبز رنگ مشخص شده در تصویر زیر «دریافت شناسه» را کلیک کنید تا شناسه واریز را دریافت کنید.

برای استفاده از تخفیف ویژه کارمزد از در قسمت کد دعوت کد زیر را وارد کنید.

iWLEdbUa

نحوه برداشت از کیف پول بیت پین

جهت برداشت وجه دکمه ی «برداشت» را در صفحه کیف پول کلیک کنید، در کادر باز شده رمز ارز مورد نظر را انتخاب کنید تا وارد صفحه «درخواست برداشت وجه» شوید.

کاربر می تواند علاوه بر، برداشت کردن از کیف پول بیت پین، با داشتن آدرس کیف پول یک صرافی دیگر نیز برداشت را انجام دهد.

مشاهده نمودار در کیف پول بیت پین

این گزینه مقدار دارایی کیف پول شما را به صورت نمودار نشان می دهد. گزینه تتر یا تومان نیز ارزش دارایی ها را بر اساس این ارز ها نشان می دهد.

چگونه در صرافی بیت پین (bitpin) ترید کنیم؟

جهت خرید ارز، گزینه معامله را کلیک کنید. در کادر باز شده ابتدا نوع و مقدار ارز دیجیتال مورد نظر را انتخاب کنید. وقتی گزینه «ثبت سفارش خرید» را کلیک کنید بیت کوین موردنظر خریداری می شود. برای فروش نیز ابتدا نوع و مقدار ارز مورد نظر خود را به صورت دلخواه انتخاب می کنید، بعد گزینه «ثبت سفارش فروش» را کلیک می کنید.

لینک ثبت نام با تخفیف کارمزد

bitpin.ir

پلتفرم خرید و فروش در صرافی بیت پین (در تصویربالا)

در این بخش می توان سفارش موردنظر خود را به صورت خودکار ثبت کرد.

  1. سفارش Limited order (در تصویربالا)

اگر گزینه «محدود» را استفاده کنید، مقدار و قیمت سفارش موردنظر خود را در کادر نمایش داده شده وارد کنید تا به صورت خودکار کارمزد، مبلغ کل و دریافتی شما را محاسبه کند. اگر گزینه خرید یا فروش بیت کوین را بزنید برای شما سفارش ثبت می شود و در لیست سفارشات باز شما قابل مشاهده می شود.

  1. سفارش فوری (در تصویربالا)

این نوع سفارش مخصوص کاربرانی می باشد که وقت برای منتظر ماندن جهت خرید ندارند و می خواهند فوری سفارش خرید یا فروش خود را انجام دهند. برای خرید یا فروش «سریع» از این گزینه استفاده می شود. ابتدا مقدار ارز سفارشی خود را وارد کنید و وقتی «گزینه خرید یا فروش بیت کوین» را انتخاب کنید با توجه به فوریت انجام سفارش، خرید یا فروش شما با قیمت بالاتری انجام می گیرد.

  1. سفارش OCO (One Cancels the Other) (در تصویربالا)

در این بخش معاملات دوشرطی تعیین می شود یعنی معامله گر می تواند دو سفارش محدود و حد ضرر را همزمان تنظیم کند. کاربر می تواند در این کادر یک استاپ و یک لیمیت قیمت تعریف کند، که با این کار می تواند یک حد ضرر یا سود برای خودش تعیین کند.

بخش سفارشات (در تصویربالا)

در قسمت «سفارشات» آخرین سفارشات خرید و فروش را مشاهده می کنید. همچنین آخرین مبلغی که معامله شده را می بینید، که هر چقدر قیمت موردنظر شما به این مقدار نزدیک باشد خرید یا فروش شما زودتر انجام می شود و برای شما بهتر است.

برای استفاده از تخفیف ویژه کارمزد از در قسمت کد دعوت کد زیر را وارد کنید.

iWLEdbUa

نمودار جهانی و نمودار بیت پین (در تصویربالا)

در وسط این صفحه «نمودار جهانی» و «نمودار بیت پین» را مشاهده می کنید که در حال تغییر هستند و باهم متفاوت اند.

لیست معاملات (در تصویربالا)

در بخش «لیست معاملات» می توان آخرین مقدار معامله شده را مشاهده نمود. همچنین جفت ارزهای (شماره ۱۰ در تصویر بالا) نمایش داده شده را می توان انتخاب کرد و معامله را انجام داد. برای دسترسی سریع جفت ارزها یک قسمت جست و جو رمز ارز وجود دارد.

 

آموزش کامل‌تر سفارش فوری در صرافی بیت پین Bitpin

اگر بخواهیم سفارش فوری را در یک عبارت برای شما کاربران عزیز تعریف کنیم، می توان گفت سفارش فوری همان سفارش با قیمت بازار یا Market Order است. در اینجا سفارش شما با قیمت بازار انجام خواهد شد. پس از انتخاب رمز ارز برای خرید و فروش برای ثبت سفارش فوری با ما همراه باشید.

آموزش سفارش فوری در صرافی بیت پین Bitpin

  1. در ابتدا نوع سفارش خود را در حالت ” فوری ” قرار دهید.
  2. در این قسمت شما تنها باید مقداری که قصد خرید و فروش دارید، وارد نمایید. کاربران می توانند مقدار را به صورت دستی وارد نموده و یا اینکه آن را در یکی از حالت های 25%، 50%، 75% و یا 100% قرار دهند.
  3. در انتها گزینه خرید یا فروش را بفشارید. در اینجا سفارش شما با قیمت بازار انجام خواهد شد.

سفارش با حد ضرر یا سود در صرافی بیت پین Bitpin

قبل از ثبت سفارش، بهتر است شما در ابتدا با این نوع از سفارش آشنا شوید. سفارش با حد ضرر یا سود در واقع همان سفارش استاپ لیمیت Stop Limit است. اگر بخواهیم به گونه ای دیگر به تعریف آن بپردازیم، می توان گفت ترکیبی از سفارش آسان و سفارش محدود می باشد. سفارش با حد ضرر یا سود نوعی از سفارش شرطی است که در ان تریدرها باید حد سود و حد ضرر تعیین نمایند. در این سفارش زمانی که قیمت رمز ارز از یک مقدار تعیین شده پایین تر یا بالاتر رود، سفارش در قیمت خاص انجام خواهد شد. در ادامه به نحوه انجام این نوع از سفارش خواهیم پرداخت.

لینک ثبت نام با تخفیف کارمزد

bitpin.ir

سفارش با حد ضرر یا سود

  1. در ابتدا نوع سفارش خود را در حالت با حد ضرر/سود قرار دهید.
  2. در اینجا شما باید قیمت استاپ و قیمت لیمیت را تعیین نمایید. برای مثال شما تعیین می کنید زمانی که قیمت بیت کوین به 55000 دلار رسید، آن را در قیمت 54800 برای من خریداری کن. در اینجا 55000 دلار قیمت استاپ شما و قیمت لیمیت 54800 دلار می باشد.
  3. در ادامه مقدار مورد نظر رمز ارز خود را برای خرید و فروش وارد نمایید.
  4. در انتها گزینه خرید یا فروش را بفشارید. پس از انتخاب گزینه خرید یا فروش برای شما پیامی ارسال خواهد شد. شما می توانید با تایید پیام سفارش خود را ثبت نمایید.

آموزش کامل‌تر سفارش OCO در صرافی بیت پین Bitpin

سفارش OCO را می توان ترکیبی از تمام سفارشات دانست. با انتخاب این سفارش، کاربران می توانند دو سفارش محدود و حد ضرر را با هم انجام دهند. در این بخش یک فیلد قیمت بیشتر از قسمت سفارش با حد ضرر/سود است.

نکته: زمانی که شما سفارش باز داشته باشید، سفارش OCO برای شما انجام نخواهد شد. بنابر این باید سفارش خود را لغو نموده و سپس به انجام سفارش OCO بپردازید.

آموزش سفارش OCO

  1. در ابتدا شما باید نوع سفارش خود را در حالت OCO قرار دهید.
  2. در این مرحله شما باید قیمت مورد نظر، استاپ و لیمیت را تعیین نمایید.
  3. سپس مقدار مورد نظر را وارد کنید.
  4. در صورتی که قصد خرید دارید گزینه خرید و در صورت فروش گزینه فروش را انتخاب کنید.

در انتها پیامی در ارتباط با سفارش شما ارسال خواهد شد. در صورت تایید پیام، سفارش شما ثبت خواهد گردید.

آموزش خرید فروش آسان در صرافی بیت پین Bitpin

آموزش خرید آسان در صرافی بیت پین Bitpin

با استفاده از خرید آسان، کاربران می توانند به صورت مستقیم از بیت پین خرید انجام دهند.

در ابتدا گزینه ” خرید آسان ” را از صفحه اصلی انتخاب نمایید.

 

آموزش خرید آسان

سپس مراحل زیر را انجام دهید:

ثبت سفارش خرید

  1. پس از وارد شدن به صفحه خرید آسان، بر روی گزینه ” خرید ” کلیک کنید.
  2. سپس رمز ارز مورد نظر خود را برای خرید با تومان انتخاب کنید. در اینجا ما ارز دیجیتال بیت کوین را انتخاب نمودیم.
  3. در فیلد مبلغ، مقدار تومانی که قصد دارید با آن خرید انجام شود را وارد نمایید. در صورتی که می خواهید کل موجودی خود را به ارز مورد نظر تبدیل نمایید، گزینه ” همه پول ” را انتخاب کنید.
  4. سپس بر روی گزینه ” ثبت سفارش خرید ” کلیک کنید.
  5. در این مرحله پنجره ای برای شما باز خواهد شد که از شما سوال می شود رمز ارز را به کدام کیف پول قصد دارید واریز کنید. آیا قصد دارید آن را به کیف پول بیت پین واریز نمایید؟ و یا اینکه می خواهید به کیف پول دیگری انتقال دهید.

زمانی که گزینه ” کیف پول بیت بین ” را انتخاب می کنید، رمز ارز شما به کیف پول بیت پین واریز می شود. در انتها بر روی گزینه ” ادامه ” برای واریز کلیک کنید. و شما می توانید به صفحه کیف پول خود رفته و موجودی رمز ارز واریز شده را بررسی نمایید.

برای استفاده از تخفیف ویژه کارمزد از در قسمت کد دعوت کد زیر را وارد کنید.

iWLEdbUa

کیف پول بیت بین

در صورتی که گزینه ” کیف پول دیگر ” را انتخاب کنید، شما باید نوع شبکه و آدرس کیف پول خود که می خواهید رمز ارز به آن واریز شود را وارد نمایید. در اینجا کارمزد انتقال برای شما نشان داده می شود. در انتها گزینه ” ادامه ” را بفشارید.

کیف پول دیگر

آموزش فروش آسان در صرافی بیت پین Bitpin

برای فروش سریع رمز ارز خود می توانید از منوی اصلی، گزینه ” خرید آسان ” را انتخاب نمایید.

آموزش فروش آسان در صرافی بیت پین Bitpin

در این مرحله وارد تب فروش شوید. سپس رمز ارزی که قصد فروش آن را دارید انتخاب نمایید. در فیلد اول مقدار رمز ارزی که می خواهید به فروش برسانید را وارد کنید. در انتها گزینه ” ثبت سفارش فروش ” را بزنید.

ثبت سفارش فروش


آموزش برداشت در صرافی بیت پین Bitpin

پس از انجام معاملات در صورتی که قصد برداشت موجودی تومان خود را داشتید، می توانید مراحل زیر را گام به گام انجام دهید.

1.برای برداشت تومان در صرافی بیت پین در اولین قدم وارد صفحه کیف پول خود شوید.

آموزش برداشت تومان

2.سپس به پایین صفحه رفته و از مقابل تومان گزینه ” برداشت ” را انتخاب کنید.

گزینه ” برداشت ” را انتخاب کنید

3.در صفحه ای که مشاهده می کنید، در قسمت اول میزان برداشت خود را تعیین کنید. در ادامه برای شما میزان کارمزد و میزان برداشت نهایی نمایش داده خواهد شد.

سپس شماره شبا کارت بانکی که در مرحله ثبت نام در پلتفرم ثبت کرده اید را وارد کنید. در انتها گزینه ” درخواست برداشت وجه ” را بفشارید.

درخواست برداشت وجه

4.در این مرحله کد نمایش داده شده در اپلیکیشن Google Authenticator را وارد نمایید و بر روی گزینه ” تایید ” کلیک کنید. در انتها درخواست شما با موفقیت انجام خواهد شد.

روی گزینه ” تایید ” کلیک کنید

برای استفاده از تخفیف ویژه کارمزد از در قسمت کد دعوت کد زیر را وارد کنید.

iWLEdbUa

آموزش برداشت ارز دیجیتال در صرافی بیت پین Bitpin

برای برداشت ارز دیجیتال در صرافی بیت پین در ابتدا باید وارد کیف پول خود شوید.

آموزش برداشت ارز دیجیتال

در این مرحله رمز ارزی که قصد برداشت آن را دارید، انتخاب کنید. و از مقابل رمز ارز بر روی گزینه ” برداشت ” کلیک کنید. برای مثال ما در اینجا ارز تتر را انتخاب نمودیم.

گزینه ” برداشت ” کلیک کنید

در ادامه شما صفحه ای را همانند شکل زیر مشاهده خواهید کرد. قبل از وارد نمودن اطلاعات خواسته شده، نکاتی که در بالا ذکر شده است را حتما مطالعه نمایید.

در ابتدا نوع شبکه برداشت خود را تعیین نمایید. سپس میزان برداشت رمز ارز و آدرس کیف پول مقصد را وارد کنید. در انتها گزینه ” درخواست برداشت ” را بفشارید.

برای استفاده از تخفیف ویژه کارمزد از در قسمت کد دعوت کد زیر را وارد کنید.

iWLEdbUa

گزینه ” درخواست برداشت ” را بفشارید.

لازم به ذکر است که در این صفحه کارمزد برداشت نیز برای شما نمایش داده می شود.

دانلود اپلیکیشن صرافی بیت پین Bitpin

کاربران می توانند پلتفرم بیت پین را بر روی تلفن همراه خود نصب نمایند. این اپلیکیشن برای نسخه های اندروید و Ios تلفن همراه در دسترس می باشد. کاربرانی که از سیستم عامل اندروید استفاده می نمایند قادر خواهند بود این اپلیکیشن را از CafeBazar و یا Myket دانلود و نصب نمایند. همچنین می توانید با استفاده از مرورگر تلفن همراه خود وارد سایت صرافی بیت پین شده و متناسب با سیستم عامل تلفن همراه، نسخه مورد نظر را بارگیری نمایید. برای این کار در ابتدا با استفاده از آدرس Www.Bitpin.Ir وارد سایت شوید و به پایین صفحه رفته و نسخه مورد نظر را دانلود کنید.

برای استفاده از تخفیف ویژه کارمزد از در قسمت کد دعوت کد زیر را وارد کنید.

iWLEdbUa

 

دانلود اپلیکیشن صرافی بیت پین Bitpin

آموزش ثبت نام در اپلیکیشن بیت پین Bitpin

پس از بارگیری اپلیکیشن، آن را انتخاب نموده و وارد برنامه شوید. پس از وارد شدن به برنامه، گزینه ای که در تصویر زیر می بینید را برای ثبت نام انتخاب کنید.

آموزش ثبت نام در اپلیکیشن

گزینه ثبت نام را از بالای صفحه لمس کنید

شما وارد صفحه ثبت نام بیت پین خواهید شد. برای ثبت نام در ابتدا یک شماره تلفن و یا ایمیل وارد کنید. با انتخاب تیک داخل مربع قوانین سایت را بپذیرید.

برای کد دعوت کد زیر را وارد کنید تا تخفیف کارمزد به شما تعلق گیرد.

iWLEdbUa

گزینه ثبت نام را لمس نمایید

در این مرحله یک پیام که حاوی کد تایید می باشد، برای شما ارسال خواهد شد. کد تایید را وارد نموده و وارد مرحله بعد شوید.

لینک ثبت نام با تخفیف کارمزد

bitpin.ir

کد تایید را وارد نموده

پس از انجام مراحل بالا، شما باید در این قسمت نام، نام خانوادگی و رمز عبور را وارد نمایید. در فیلد آخر شما باید رمز عبور انتخابی را تکرار نمایید و در انتها گزینه ” ورود ” را لمس کنید.

توجه نمایید که رمز عبور انتخابی شما باید حداقل 8 کاراکتر و شامل اعداد و حروف باشد. در انتها ثبت نام شما با موفقیت انجام خواهد شد.


آموزش احراز هویت در اپلیکیشن بیت پین Bitpin

پس از ثبت نام، شما در سطح یک کاربری قرار خواهید گرفت و قادر به برداشت موجودی خود نمی باشید. به همین دلیل باید به احراز هویت بپردازید. برای احراز هویت در اپلیکیشن بیت پین مراحل زیر را انجام دهید.

1.در ابتدا گزینه ای که در تصویر زیر می بینید، انتخاب کنید.

لینک ثبت نام با تخفیف کارمزد

bitpin.ir

آموزش احراز هویت در اپلیکیشن بیت پین Bitpin

2.در ادامه برای شما پیامی نمایش داده می شود. گزینه ” احراز هویت ” را انتخاب نمایید.

گزینه ” احراز هویت ” را انتخاب نمایید

3.در این قسمت نکاتی برای شما کاربران عزیز ذکر شده است. بهتر است قبل از انجام احراز هویت این نکات را با دقت مطالعه نمایید. سپس گزینه ” شروع احراز هویت ” را لمس کنید.

شروع احراز هویت ” را لمس کنید

4.در این صفحه کاربران می بایست آدرس ایمیل خود را وارد نمایند. و پس از وارد نمودن آدرس ایمیل، گزینه ” ارسال کد ” را لمس کنند.

ایمیل خود را وارد نمایند

5.در این مرحله کدی از طرف صرافی بیت پین به ایمیل شما ارسال خواهد شد. کد ارسال شده را وارد نموده و در انتها گزینه ” تایید ” را بفشارید.

گزینه ” تایید ” را بفشارید.

6.پس از تایید ایمیل، نوبت تایید کارت شناسایی می باشد. در ابتدا کد ملی خود را وارد کنید. سپس نوع جنسیت را تعیین نمایید. تاریخ تولد خود را وارد کرده و تصویر کارت ملی را بارگذاری کنید. پس از وارد نمودن اطلاعات، گزینه تایید را بفشارید.

تایید کارت شناسایی

تایید کارت شناسایی 2

7.در این قسمت کاربران باید به تایید کارت بانکی خود بپردازند. برای این کار کافیست گزینه ” افزودن کارت بیشتر ” را انتخاب کنید.

افزودن کارت بیشتر

8.در این مرحله شماره کارت بانکی خود را به همراه شماره شبا وارد نمایید. پس از وارد نمودن شماره شبا و شماره کارت بانکی گزینه ” تایید ” را لمس کنید.

شماره کارت بانکی خود را به همراه شماره شبا وارد نمایید

در این مرحله اطلاعات شما با موفقیت ثبت شد. پس از تایید اطلاعات از طرف کارشناسان شما در سطح 2 کاربری قرار خواهید گرفت.

در صورتی که قصد افزایش سطح کاربری خود را دارید، می توانید گزینه ” تکمیل پروفایل و ارتقا به سطح 3 ” را انتخاب کنید. در غیر اینصورت گزینه ” بعدا تکمیل می کنم ” را انتخاب نمایید.

لینک ثبت نام با تخفیف کارمزد

bitpin.ir

آموزش واریز در اپلیکیشن بیت پین Bitpin

آموزش واریز تومان در اپلیکیشن بیت پین Bitpin

اگر قصد واریز به کیف پول خود در اپلیکیشن بیت پین را دارید، در ابتدا گزینه ” کیف پول ” را از پایین صفحه انتخاب نمایید.

آموزش واریز تومان در اپلیکیشن بیت پین

سپس به پایین صفحه رفته و از قسمت تومان گزینه ” واریز ” را لمس کنید.

واریز

در صفحه واریز تومان، میزان مبلغ مورد نظر را برای واریز وارد نمایید. در ادامه شماره کارتی که ثبت نموده اید را وارد کنید. در انتها گزینه ” انتقال به درگاه پرداخت ” را بفشارید.

انتقال به درگاه پرداخت

در این قسمت شما به درگاه پرداخت متصل خواهید شد. اطلاعات خواسته شده از قبیل شماره کارت، شماره شناسایی دوم، تاریخ انقضای کارت، کد امنیتی نمایش داده شده و رمز پویا را به ترتیب وارد کنید. پس از تکمیل اطلاعات گزینه ” پرداخت ” را لمس کنید.

درگاه پرداخت

موجودی شما با موفقیت واریز خواهد شد. شما می توانید در صفحه کیف پول خود، موجودی تومان خود را بررسی نمایید.

آموزش واریز ارز دیجیتال در اپلیکیشن بیت پین Bitpin

کاربران می توانند رمز ارزهایی را همچون بیت کوین، اتریوم، بایننس کوین، تتر و دیگر رمز ارزهایی که توسط صرافی بیت پین پشتیبانی می شود را به کیف پول خود واریز کنند.

1.در ابتدا گزینه ” کیف پول ” را از پایین صفحه اصلی اپلیکیشن انتخاب کنید.

آموزش واریز ارز دیجیتال در اپلیکیشن

2.پس از وارد شدن به صفحه کیف پول خود، رمز ارز مورد نظر را جهت واریز انتخاب نمایید. و گزینه ” واریز ” در کادر رمز ارز را بفشارید. در اینجا ما ارز اتریوم را انتخاب نمودیم.

رمز ارز مورد نظر را جهت واریز انتخاب نمایید

3.در صفحه واریز رمز ارز، نوع شبکه را انتخاب کنید. سپس می توانید کد QR نمایش داده شده را اسکن نموده و یا اینکه آدرس کیف پول خود را کپی کنید.

کد QR نمایش داده شده را اسکن کنید


آموزش خرید و فروش در اپلیکیشن بیت پین Bitpin

پس از افزایش موجودی در صرافی بیت پین، شما می توانید به خرید و فروش ارزهای دیجیتال بپردازید. برای این کار می توانید گام به گام مراحلی که برای شما شرح می دهیم را طی کنید.

1.در ابتدا از صفحه اصلی اپلیکیشن گزینه ” خرید و فروش ” را انتخاب نمایید.

آموزش خرید و فروش در اپلیکیشن بیت پین

2.پس از وارد شدن به صفحه خرید و فروش، جفت ارز معاملاتی مورد نظر خود را از بالای صفحه انتخاب کنید. شما می توانید آنها را بر حسب تومان یا تتر تنظیم نمایید.

در ادامه شما قیمت رمز ارز به همراه تغییرات 24 ساعته را مشاهده خواهید کرد. همچنین می توانید نمودار قیمتی ارز انتخابی را مشاهده نمایید.

سفارشات خرید، سفارشات فروش و معاملات انجام شده در پایین صفحه نشان داده شده اند. همچنین در این صفحه اطلاعات مربوط به سفارشات باز شما و معاملات انجام شده نشان داده خواهد شد.

در صورتی که قصد خرید دارید گزینه سبز رنگ ” خرید ” و در صورت فروش گزینه ” فروش ” را که به رنگ قرمز است، انتخاب کنید.

صفحه خرید و فروش

3.در این مرحله کاربران باید در ابتدا نوع سفارش خود را تعیین نمایند. این سفارشات شامل سفارش محدود، سفارش فوری، با حد ضرر/سود و OCO می باشد.

نوع سفارش خود را تعیین نمایید

  • سفارش محدود: این نوع از سفارش در یک قیمت خاص انجام می شود. در واقع کاربران می توانند سفارش را با قیمت مورد نظر انجام دهند.
  • سفارش فوری: این نوع از سفارش به عبارتی Market Order یا سفارش با قیمت بازار می باشد.
  • سفارش با حد ضرر یا سود: این سفارش را می توان همان سفارش استاپ لیمیت Stop Limit معرفی نمود.
  • سفارش OCO: ترکیبی از سفارشات می باشد.

پس از تعیین نوع سفارش، قیمت و مقدار مورد نظر را جهت خرید یا فروش وارد نموده و سپس گزینه خرید رمز ارز را لمس نمایید.

لینک ثبت نام با تخفیف کارمزد

bitpin.ir

 

آموزش خرید آسان در اپلیکیشن بیت پین Bitpin

خرید آسان گزینه ای است که توسط پلتفرم معاملاتی بیت پین به کاربران ارائه شده است. با انتخاب این گزینه کاربران می توانند به راحتی و به صورت مستقیم در صرافی بیت پین به خرید و فروش بپردازند. به عبارتی می توانند با استفاده از گزینه خرید آسان، رمز ارز خود را به صورت مستقیم به تومان تبدیل کنند و بالعکس.

1.در ابتدا از صفحه اصلی اپلیکیشن بیت پین گزینه ” خرید آسان ” را انتخاب کنید.

آموزش خرید آسان در اپلیکیشن بیت پین Bitpin

2.در این صفحه گزینه خرید را انتخاب کنید. در ادامه ارز مورد نظر را برای انجام معامله انتخاب نمایید. سپس مبلغ مورد نظر جهت انجام معامله را وارد نموده و سفارش خود را ثبت کنید.

سفارش خود را ثبت کنید

3.پس از انجام مراحل بالا، برای شما صفحه ای باز خواهد شد که از شما سوال می شود رمز ارز مورد نظر را به کدام کیف پول قصد دارید واریز کنید؟ کیف پول بیت پین یا کیف پول دیگر. در صورتی که کیف پول بیت پین را انتخاب کنید و گزینه ادامه را بفشارید، این ارز دیجیتال به موجودی شما اضافه خواهد شد.

انتخاب کیف پول بیت پین یا کیف پول دیگر

در صورتی که گزینه کیف پول دیگر را انتخاب نمایید، شما باید نوع شبکه و آدرس کیف پول مقصد را وارد نمایید. به علاوه کارمزد انتقال برای شما نشان داده می شود. در انتها گزینه ” ادامه ” را بفشارید.

نوع شبکه و آدرس کیف پول مقصد را وارد نمایید

لینک ثبت نام با تخفیف کارمزد

bitpin.ir

 

آموزش برداشت در اپلیکیشن بیت پین Bitpin

آموزش برداشت تومان در اپلیکیشن بیت پین Bitpin

پس از انجام معاملات در اپلیکیشن بیت پین در صورتی که قصد برداشت موجودی خود را داشتید، می توانید از مراحل زیر استفاده کنید.

1.از صفحه اصلی اپلیکیشن بیت پین، گزینه ” کیف پول ” را لمس کنید.

آموزش برداشت تومان در اپلیکیشن

2.در این صفحه پس از انتخاب تومان، گزینه ” برداشت ” را لمس نمایید.

گزینه ” برداشت ” را لمس نمایید

3.در صفحه برداشت تومان میزان برداشت و شماره شبای کارتی که ثبت نموده اید را وارد کنید. در این مرحله میزان کارمزد و میزان برداشت نهایی برای شما نمایش داده می شود.

میزان کارمزد و میزان برداشت نهایی برای شما نمایش داده می شود

پس از ثبت اطلاعات گزینه ” درخواست برداشت وجه ” را انتخاب کنید.

آموزش برداشت ارز دیجیتال در اپلیکیشن بیت پین Bitpin

برای برداشت ارز دیجیتال در اپلیکیشن بیت پین، همانند برداشت تومان باید وارد صفحه کیف پول خود شوید.

آموزش برداشت ارز دیجیتال در اپلیکیشن بیت پین Bitpin

در صفحه کیف پول خود، رمز ارزی که قصد برداشت آن را دارید انتخاب کنید. سپس گزینه برداشت را لمس نمایید. در اینجا ما ارز اتریوم را برای برداشت انتخاب کردیم.

در صفحه برداشت رمز ارز کاربران باید شبکه برداشت، میزان برداشت و آدرس کیف پول مقصد را وارد نمایند. پس از وارد نمودن اطلاعات خواسته شده، گزینه درخواست برداشت را لمس نمایید.

لینک ثبت نام با تخفیف کارمزد

bitpin.ir

 

کلام پایانی صرافی بیت پین Bitpin

در این مقاله به طور کامل به معرفی صرافی بیت پین پرداختیم. این پلتفرم معاملاتی در نسخه دسکتاپ، اندروید و Ios در دسترس کاربران می باشد.

امیدواریم که توانسته باشیم آموزش خوبی را در ارتباط با صرافی بیت پین در اختیار شما کاربران عزیز قرار داده باشیم.

 

منبع:

کوینگرام


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

ایردراپ رایگان بیت کوین در بیت پین!

ایردراپ رایگان بیت کوین در بیت پین!

کدام پروژه‌ها میتوانند هایپ بعدی بازار باشند و رشد چند صددرصدی را داشته باشند!

کدام پروژه‌ها میتوانند هایپ بعدی بازار باشند و رشد چند صددرصدی را داشته باشند!

آموزش گام به گام فیوچرز صرافی مکسی(Mexc) به همراه 200 هزار شیبا هدیه

آموزش گام به گام فیوچرز صرافی مکسی(Mexc) به همراه 200 هزار شیبا هدیه

انواع صرافی در دنیای رمزارزها

انواع صرافی در دنیای رمزارزها

جشنواره صرافی ها! رایگان ارز دیجیتال دریافت کنید. (مرداد ۱۴۰۲)

جشنواره صرافی ها! رایگان ارز دیجیتال دریافت کنید. (مرداد ۱۴۰۲)


تحلیل کاربران

بیت کوین

sattarhajati

02/دی/1401

دامیننس بیت کوین روز قبل پس از برخورد مجدد به مقاومت محدوده 42.14 الی 42.20 درصد مجددا کاهش داشت. اما این بار حمایت 42 درصد را هم شکست، و کاهش بیشتر این شاخص می تواند تا محدوده 41.80 درصد ادامه داشته باشد. اما حمایت مهم تر در محدوده 41.60 درصد وجود دارد، که می تواند واکنش قوی تری داشته باشد

18

صرافی بیت پین

sevda1

21/دی/1401

اساسا اکثرصرافی های ایرانی یکجانبه‌عمل میکنن داخل همین صرافی بیت پین وقتی لونا ریخته بود لونا خریدم نتونستم بفروشم از بس نگه داشتن تا اینکه هزار دلاری من شد فقط فقط هزار تومان خیلی از ارزها رو میخریدم ولی لونا رو تحویل نگرفتند موند دستم هزار دلارضررکردم

4

راحت اما کارمزد بالا

arp7313

02/دی/1401

ترید کردن باهاش راحت اما وقتی که مقایسه میکنی با صرافی های دیگه کارمزدش بالاست .اگه یه خورده کارمزدش کمتر میکردن دیگه لازم نبود با صرافی دیگه کار کنی چون امنیتش خوب بود

19

کارمزد

soltansaeid

04/دی/1401

همین که نسبت به بقیه صرافی ها کارمزد کمتری برمیداره خیلی خوبه و باعث میشه کاربران بیشتری رو به خودش جذب کنه و تا حدودی هم سعی کرده راه های انجام تراکنش ها رو ساده تر کنه خیلی خوبه

19

بیت پین

[email protected]

06/دی/1401

صرافی بیت پین واقعا در بین صرافی های داخل عالیه که با سیاست کاریش مدیرش تونسته که حرف های زیادی برای گفتن داشته باشه

6

بیت پین

[email protected]

02/دی/1401

صرافی بیت پین واقعا در بین صرفی های داخلی عالی هست که با سیاست کاری مدیرش تونسته حرفهای زیادی برای گفتن دارد

18

صرافی بیت پین

aliansari

03/دی/1401

با شروع دوباره بکار این آپ بازهم اموزشهای مفید که بخاطر روزهای سیاه اینترنت کشور با ان دست و پنجه نرم میکنیم توسط کوینگرام شروع شد. امیدوارم دوستان بتونن از این اموزهشا نهایت استفاده ببرن

28

بیت پین صرافی

payman2560

12/دی/1401

صرافی بیت پین من تازه عضوشدم امیدوارم صرافی خوبی باشه ‌وخدماتش خوب باشه وراضی کننده باشه و هرکسی هم زده امیداورم همگی امسال سود خوبی بگیره از ارزای دیجیتال.

8

بیت پین

youns1370

16/دی/1401

صرافی بیت پین یکی از بهترین صرافی های ایرانی موجود هست ولی باتوجه به وضعیت اینترنت کشورمون اپیکیشن بیت پین بسیار کند عمل میکنع

8

بیت پین

nima niknam

07/دی/1401

صرافی بیت پین واقعا در بین صرفی های داخلی عالی هست که با سیاست کاری مدیرش تونسته حرفهای زیادی برای گفتن دارد

10

کارمزدبالا

rezapakdel

02/دی/1401

درکنارراحتی وکارگروه حرفه ای بیت پین دربین صرافی های داخلی کارمزدبیشتری ازکاربران میگیردکه دربین صرافی های داخلی بیشترین کارمزدمحسوب میشودواین اصلأبرای صرافی بیت پین نمره خوبی نیست کاربردرکنارسهولت استفاده ازاپلیکیشن وقتی متوجه کارمزدبالامیشودازکارباپلیکیشن منصرف میشود

19

صرافی

[email protected]

11/دی/1401

با این اوضاع اینترنت. کشورمون متاسفانه اگر بهترین صرافی هم باشه ما ازش بی نصیبیم؟؟ امیدواریم در آینده اوضاع بهتربشه

10

صرافی بیت پین

rasul.eslami

22/شهریور/1402

آسان ترین خرید فروش ارز دیجیتال ایرانی بیت پین بااحراز هویتی با کارت ملی وشناسنامه وکارت بانکی ایرانی خرید وفروش می شود

3

bitpin

marwan

30/دی/1401

 فناوری اطلاعات و ارتباطات، مدیریت مالی و سرمایه‌گذاری و حقوقی به همراه تیمی از خبرگان حوزه فناوری و مدیریت مالی تشکیل شده است. با توجه به اینکه بیت‌کوین و سایر ارزهای دیجیتال یک دارایی امن و مهم جهت سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود، و از سوی دیگر امنیت و سادگی این معاملات در کشور از اهمیت بالایی برخوردار است، این تیم تصمیم به ایجاد یک سیستم امن، ساده و حرفه‌ای با در نظر گرفتن الزامات قانونی و حقوقی برای سرمایه‌گذاران، بازرگانان و فعالین کسب‌وکار جهت سرمایه‌گذاری و استفاده از ارزهای دیجیتال گرفت. امکان ثبت سفارش حرفه‌ای با ابزار‌های معاملاتی (حدضرر و حدسود - سفارش ترکیبی OCO) برای مدیریت ریسک و سود بیشتر اپلیکیشن های اندروید و IOS

5

ایرانی یا خارجی

habibsh

03/دی/1401

دیوار حائلی که هزاران هزار دولار به ایرانیان ضرر و زیان وارده کرده جدایی سیاست ارزی ایرانی و خارجی هست جدایی اقتصادی از جهان که گاو ماده جهان برای شیردوشی دیگران شده ایم آنهم با طعم تلخ چینی و روسی ... قحطی رجالی که مملکت را به تنش بی خودی سوق میدهد و هیچ عایدی برای نه دنیایمان و نه آخرتمان ندارد ... سر و کله زدن با عبث اندر عبث با عقاید از من درآوردی بنام دین داری ... و چپاول سرمایه ملی و از ارزش انداختن دین و دنیای مردم ... چه باید کرد

18

فیوچرز

nastaran20

11/دی/1401

صرافی خوبیه اما ایکاش امکان ترید فیوچرز هم ممکن بود. ترید ساده توی همه صرافیهای ایرانی امکانپذیره . ولی بهر نحو محیط ساده و قابلیتهای خوبی داره

10

رابط کاربری راحت اما کارمزد بالا

amiralihomayerazavi

02/دی/1401

این صرافی بسیار رابط کاربری راحت و روونی در اپلیکیشن دارد اما بعضی اوقات با کمی سختی و مشکل بالا میاد از دیگر مشکلاتشون عدم پشتیبانی 24 ساعته بصورت تلفنی هست کارمزد بالاهم معضلی پایدار در این صرافی هست ولی در کل کار باهاش برای هرکسی مقدوره و با کمترین سطح دانش در حوزه کریپتو هم میتونید خرید و فروش انجام بدید

33

بیت پین

09192110430

04/دی/1401

صرافی بیت پین دارای امکانات امنیتی هست که الان تقریبا اکثر صرافیها دارند آیا زمان هک شدن و یا بازار صعودی جوابگوی معاملات هست یا با تاخیر و عملکرد پایین مواجه است این مشکل را حل کنند عالیه؟

16

صرافی بیت پين

haniye74

02/دی/1401

بیت پین از گروهی شرکت های مطرح در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات،مدیریت مالی و سرمایه گذاری وحقوقی به همراه تیمی ازخبرگان حوزه فناوری و مدیریت مالی تشکیل شده است.

24

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.