coingram
کوینگرام

جاستین سان به دنبال در دست گرفتن هدایت تراست بیت کوین گری اسکیل است

12/دی/1401
افزودن به نشان شده ها
جاستین سان به دنبال در دست گرفتن هدایت تراست بیت کوین گری اسکیل است
گری اسکیل
آموزش
اخبار
جاستین سان
2419
زمان مطالعه: 3 دقیقه

شرکت مدیریت سرمایه‌گذاری والکری اخیرا به گری اسکیل پیشنهاد داده مدیریت صندوق تراست بیت کوین خود را به او بسپارد. نکته قابل توجه این است که ۹۰٪ دارایی‌های تحت مدیریت والکری متعلق به جاستین سان است. تا این لحظه پیشنهاد والکری از سمت گری اسکیل رد یا پذیرفته نشده است. به نظر همه تحلیل‌گران بسیار بعید است که چنین پیشنهادی از سوی گری اسکیل پذیرفته شود اما مطرح شدن چنین پیشنهادی یادآور شرایط وخیم گری اسکیل است. مهم‌ترین تهدیدی که بر فضای کریپتو و بازار بیت کوین سایه انداخته است.

به نقل از بلاک ورکز، در اقدامی که سرمایه‌گذاران و بازارسازان نهادی کریپتو آن را لانگ‌شات تیری در تاریکی می‌دانند، شرکت مدیریت سرمایه‌گذاری والکری (Valkyrie Investments)، قصد دارد به‌عنوان آخرین ناجی بالقوه تراست بیت کوین گری اسکیل، وارد صحنه شود.

 

بر اساس بیانیه‌ای که والکری روز چهارشنبه منتشر کرد گویا والکری پیشنهاد همکاری به عنوان مدیر و حامی مالی تراست بیت کوین گری اسکیل را ارائه کرده است.

احتمالا اولین گام بالقوه پس از قبول این پیشنهاد، راه‌اندازی یک صندوق تامینی جدید به نام صندوق فرصت والکری (Valkyrie Opportunistic Fund) است. استیون مک‌کلورگ (Steven McClurg)، مدیرعامل Valkyrie، پیشنهاد مدیریت تراست را در حالی ارائه می‌کند که اختلاف فاحشی بین ارزش خالص دارایی صندوق تراست بیت کوین گری اسکیل و قیمت لحظه‌ای بیت‌کوین وجود دارد.

پیشنهاد مک‌کلورگ می‌تواند به گری اسکیل در کاهش این شکاف کمک کند. شرکت گری اسکیل به رهبری مایکل ساننشاین (Michael Sonnenshein)، درگیر یک نبرد قانونی با SEC در تلاش برای تبدیل صندوق تراست بیت کوین به ETF بود که در حال حاضر امید چندانی به پیروزی آن نمی‌رود.

مک‌کلورگ گفت:

هدف در اینجا این است که آزادسازی BTC از این تراست به سادگی امکان‌پذیر باشد و اگر (گری اسکیل) از پس این کار بر نمی‌آید و اگر سهامداران خواهان تغییر مدیر هستند، ما پیشنهاد می‌کنیم که می‌توانیم مدیر مورد نظر باشیم.

گری اسکیل، بزرگترین مالک عمومی بیت کوین در جهان، تا کنون پیشنهادهای دیگر سرمایه‌گذاران را، از جمله تسکیل پرونده مقررات M در SEC، که امکان بازخرید را برای سرمایه گذاران فراهم می‎‌کند، رد کرده است. ایده ساننشاین برای حل مشکلات گری اسکیل، ارائه Tender Offer یعنی فروش اوراق بهادار شرکت برای جذب سرمایه است که البته هنوز گام جدی‌ای برای عملی کردن آن برنداشته است.

با این حال برخی از کارشناسان در توانایی والکری برای انجام این پیشنهاد بلندپروازانه حتی در شرایطی که GBTC در حال حاضر با تخفیف ۴۷.۳۳٪ تا پایان روز پنجشنبه معامله می‌شد، شک دارند.

 

ارتباط جاستین سان با والکری

بر اساس گزارشی از کوین دسک، جاستین سان به عنوان مالک «اکثریت قریب به اتفاق» دارایی‌های دیجیتال والکری توصیف می‌شود.

بر اساس این گزارش، سان، مالک ۹۰٪ دارایی‌های دیجیتال والکری است. گزارش کوین دسک نشان می‌دهد سان ۵۸۰ میلیون دلار دارایی در آگوست ۲۰۲۲ (مرداد ۱۴۰۱) نگهداری می‌کرده است.

در سایت کرانچ‌بیس (Crunchbase) سان به عنوان یک سرمایه‌گذار در والکری معرفی شده است و قبلا نیز جاستین سان در توییتر از مدیریت والکری صحبت کرده بود. از طرفی والکری یک صندوق تراست ترون دارد.

سان همچنین به عنوان یک کارآفرین تبلیغاتی که اغلب خود را در ماجراهای جنجالی در دنیای ارزهای دیجیتال قرار می‌دهد، شهرت پیدا کرده است.

پیشنهاد Valkyrie شامل تخفیف در هزینه‌ها است

والکری مکانیزم‌هایی برای بهبود مدیریت فعلی GBTC پیشنهاد کرده است؛ شامل:

  • تشکیل پرونده مقررات M در SEC برای تسهیل بازخرید از سرمایه‌گذاران تراست .
  • کاهش هزینه‌های مدیریتی به «سطح عادلانه‌تر».
  • تلاش برای ایجاد یک مکانیسم بازخرید که هم گزینه‌ بیت کوین و هم گزینه‌های نقدی را به سرمایه‌گذاران GBTC ارائه دهد.

کارمزدهای پیشنهادی ۰.۷۵٪ خواهد بود که از کارمزد ۲٪ فعلی تراست بسیار کمتر است.

به عقیده اکثر کارشناسان شانس والکری برای پذیرفته شدن پیشنهادش توسط گری اسکیل ۱ در ۱۰۰۰ است. دلیل اصلی می‌تواند دارایی‌های ناچیز والکری نسبت به دارایی‌های عظیم گری اسکیل باشد. والکری تنها ۵۱ میلیون دلار دارایی تحت مدیریت دارد.

منبع:

میهن بلاکچین


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

بحران مالی DCG و تأثیرات آن بر بازار کریپتو: نگاهی به موقعیت گری‌اسکیل!

بحران مالی DCG و تأثیرات آن بر بازار کریپتو: نگاهی به موقعیت گری‌اسکیل!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

ارزهای در خطر SEC کدام ها هستند؟

ارزهای در خطر SEC کدام ها هستند؟


تحلیل کاربران

جاستین سان

nani

19/دی/1401

فعلا بیاد ارزهایی که بنیان گزاری کرده رو مدیریت کنه بعد به فکر دیگران باشه ارزهاش 2یاله فقط سقوط میکنن trx just wink bittorent بازم بگم

11

گری اسکيل

haniye74

12/دی/1401

صندوق سرمایه گذاری گری اسکيل یکی از زیر مجموعه های شرکت سرمایه گذاری دیجیتال کارنسي گروپ به حساب می آید که از سال 2013 آغاز به کار کرده است.این شرکت صندوق های سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال را مدیریت نموده و مهم ترین صندوق تابع آن،گری اسکيل بیت کوین تراست نام دارد که با نماد اختصاری (GBTC) نمایش داده می شود.

28

جاستین سان

CR77

12/دی/1401

جاستین سان، کارآفرین و میلیاردر مشهور دنیای ارزهای دیجیتال، احتمال خرید دارایی‌های صرافی FTX را زیر نظر دارد. او اعلام کرد که همه انواع معامله را در نظر می‌گیرد و همه گزینه‌ها بر روی میز است. سان افزود که تیم او در حال ارزیابی تک تک دارایی‌های FTX است و نمایندگان او در شبکه ترون و صرافی هیوبی به طور مستمر با تیم FTX در باهاما در تماس‌اند.

30

جاستین سان

salimafzalli

09/اردیبهشت/1402

شرکت سرمایه گذاری والک ی اخیرا به گری ایمیل پیشنهاد داده که مدیریت صندق تراست .بیت کوین خود رابه او بسپارد.که نود درصد دارایی هایوالکری متعلق به جاستین سان است..

3

.

mahdi_alijani_1386

22/دی/1401

سلام می دونیم که همچنین به عنوان یک کار آفرین است که اغلب تبلیغات خود را از ماجرا های تبلیغاتی و جنجالی در دنیای ارز ودیجتال قرار میدهد و اینچنین شهرت پیدا کرده است

10

صندوق سرمایه

علیرضادوست

12/دی/1401

صندوق سرمایه گذاری اسکیل گری یکی از مهمترین مجموعه های شرکت سرمایهگذاری کرنسی به حساب می اید و از سال میلادی ۲۰۱۳شروع به کار کرده ایت

32

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.