coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

1.5%

63,961 $

3,952,789,800 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

6.1%

3,311 $

204,603,732 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0.1%

0.9991 $

61,744 تومان

Tether

Tether

usdt

1%

600 $

37,078,764 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

5.4%

143.76 $

8,884,368 تومان

Solana

Solana

sol

0%

1 $

61,800 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

6.3%

3,309 $

204,495,582 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

0.9%

0.5233 $

32,340 تومان

XRP

XRP

xrp

2.7%

0.15 $

9,270 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

4.3%

5.48 $

338,664 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

بازارهای ریسکی در انتظار جلسه امروز فدرال رزرو...

03/اسفند/1401
افزودن به نشان شده ها
بازارهای ریسکی در انتظار جلسه امروز فدرال رزرو...
USA
اخبار
بازار جهانی
SEC
2425
3 دقیقه

چرا جلسه امروز فدرال رزرو مهم است؟

به گفته جروم پاول، رئیس فدرال رزرو، در جلسه امشب صورت‌جلسه سیاست های پولی این کمیته که سه هفته پیش تصویب شد، منتشر می‌شود.

یعنی احتمالا سیاست های این کمیته در تعیین نرخ‌های بهره آمریکا مشخص میشود.

به همین دلیل تمام بازارهای مالی پرریسک منتظر اعلام این صورتجلسه هستند.

آیا مقامات فدرال رزرو درباره بازگشت به سرعت بیشتر در افزایش نرخ بهره صحبت کردند؟

پس از اولین جلسه سیاست‌گذاری خود در سال، فدرال رزرو تصمیم گرفت نرخ بهره خود را با 0.25 درصد افزایش به محدوده 4.5 تا 4.75 درصد افزایش دهد.

فدرال رزرو در بیانیه پولی خود بار دیگر تاکید کرد که در تعیین میزان افزایش نرخ بهره در آینده، انباشت انقباض پولی، تاخیر در سیاست و تحولات اقتصادی را در نظر خواهد گرفت. با این حال، اشاره کرد که افزایش مداوم در نرخ بهره مناسب خواهد بود. در جریان کنفرانس مطبوعاتی، جروم پاول، رئیس فدرال رزرو اذعان کرد که روند کاهش تورم آغاز شده است و گفت که این روند فعلا در مراحل اولیه است.

فعالان بازار این اظهارنظر را به عنوان یک تغییر قابل‌توجه در لحن فدرال رزرو ارزیابی کردند. اگرچه پاول تمام تلاش خود را کرد تا بازارها را متقاعد کند که کاهش نرخ‌ بهره در سال جاری مناسب نخواهد بود، فضای ریسک‌پذیری بر این امر غالب شد و دلار آمریکا متحمل ریزش سنگینی در برابر رقبای خود شد. تنها چند روز بعد، اداره آمار کار ایالات متحده گزارش داد که حقوق و دستمزد غیرکشاورزی در ژانویه 517000 نفر افزایش یافته است.

با فراتر رفتن این رقم از انتظارات بازار در سطح 185000 نفر، قیمت‌گذاری‌های انقباضی‌تر ایجاد شد و سرمایه‌گذاران شروع به بررسی احتمال افزایش نرخ بهره توسط فدرال رزرو یک بار دیگر پس از ماه مارس با توجه به شرایط فشرده بازار کار کردند. علاوه بر این، لحن انقباضی مقامات فدرال رزرو باعث افزایش بازدهی اوراق قرضه آمریکا شد و به دلار آمریکا کمک کرد تا قدرت خود را حفظ کند. بر اساس گزارش CME Group FedWatch Tool، بازارها به احتمال 80 درصد قیمت‌گذاری می‌کنند که فدرال رزرو نرخ بهره خود را به میزان 0.25 درصد در ماه مارس و مه افزایش دهد. عملکرد خوش‌بینانه دلار آمریکا در ماه فوریه به دلیل گزارش اشتغال فوق‌العاده قوی ژانویه و تفسیر انقباضی فدرال ‌رزرو که پس از این گزارش انجام شد، بود. شاخص دلار آمریکا همچنان در مسیری قرار دارد که یک زنجیره سقوط چهار ماهه را پشت سر بگذارد؛ زیرا در این ماه نزدیک به 2 درصد افزایش یافته است.

از این رو، منصفانه است که بگوییم صورت‌جلسه فدرال رزرو بعید است که بینش جدیدی در مورد چشم‌انداز سیاست پولی ارائه دهد. با این اوصاف، لورتا مستر، رئیس فدرال رزرو کلیولند، هفته گذشته گفت که در آخرین جلسه سیاستگذاری فدرال رزرو، مورد قانع‌کننده‌ای برای افزایش 0.5 درصدی نرخ بهره را مشاهده کرده است. جیمز بولارد، از فدرال رزرو سنت لوئیس گفت که من طرفدار افزایش 0.5 درصدی نرخ بهره بودم و استدلال کردم که باید به سرعت به سطوحی برسیم که آن را به اندازه کافی محدودکننده ببینیم. می‌دانیم که رای به افزایش 0.25 درصدی نرخ بهره در آخرین جلسه فدرال رزرو به اتفاق آرا بود.

مستر و بولارد امسال اعضای رأی‌دهنده نیستند. با این حال، جالب است که ببینیم اگر ثابت شود که نرمی تورم موقتی است یا شرایط بازار کار نشان دهد که اقتصاد می‌تواند افزایش‌های بزرگ‌تری در نرخ بهره را تحمل کند، سیاست‌گذاران به طور جدی درباره بازگشت به سرعت 0.5 درصدی را مورد بحث قرار خواهند داد.

منبع:

کوینگرام


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

ارزهای در خطر SEC کدام ها هستند؟

ارزهای در خطر SEC کدام ها هستند؟

تغییر راهبرد آرک در ETF خود

تغییر راهبرد آرک در ETF خود


تحلیل کاربران

بیت کوین

[email protected]

06/اسفند/1401

سلام..به نظرم با توجه به مشکلات جهانی،ارز دیجیتال سقوط میکنه،چون بیشتر کشورها دارن وارد جنگ میشوند.زمانی که روسیه به اوکراین حمله کرد،ارزهای دیجیتال همشون سقوط کردن.

7

جلسه فدرال

۰۹۹۲۵۹۰۵۵۰۷

04/اسفند/1401

بعلت تورم جهانی دوسال است هرماه یاچهل روزیکبار تورم سنجی درجامعه ادوپا انجام میشود بخاطر اینکه قانون وجود داره ارزش قائل هستن برای مردم واقتصاد ومتخصصانه بامسکلات بدخورد میکنن اگرتورن ازماه پیش بیشتر اعلام بسه بازار منفی میشود

21

جلسه

iman.4s

04/اسفند/1401

تحلیل بولیش یا بریش تو مارکت زیاده کدوم درسته؟ هیچ کدوم، امروز داده های GDP مسیرو مشخص خواهد کرد فعلا تا ساعت 17

16

ارز ها

علیرضادوست

03/اسفند/1401

سلام و خسته نباشید به همه عضو های کوینگرام و همه کسایی که این متن رو میخونن . دوستان ارز بیت کوین برای همیشه در رده اول ارز ها قرار گرفته و هروقت که قیمت آن رو به پایین باشه بر نصف ارز های دیجیتال اثر میزاره و این مورد رو در خرید بجا داشته باشید

30

[email protected]

[email protected]

03/فروردین/1402

سلام و با عرض ادب خدمت دوستان عزیز و خسته نباشی بهتون میگم و امید وارام که برند بشی و با امید موفقیت و سر بلندی هستیم

2

بازارهای ریسکی

marwan

04/اسفند/1401

ریسک و سرمایه دو مبحث جدا ناپذیر بوده و فعالیت در بازارهای سرمایه شامل ریسک می باشد و به عبارت ساده تر هرچه ریسک بیشتر سود و زیان بیشتر و هرچه ریسک کمتر، سود و زیان کمتر.

23

فدرال رزرو

haniye74

04/اسفند/1401

سیستم فدرال رزرو بانک مرکزی ایالات متحده هست.این بانک قدرتمندترین موسسه مالی در جهان هست.این سازمان برای ارائه یک سیستم پولی ومالي ایمن،انعطاف پذیر وبا ثبات برای کشور تاسیس شد.

24

آینده ارز دیجیتال

حسن۶۷

06/فروردین/1402

با سقوط دلار و پایان سلطه دلار این ارز های دیجیتال هستند که بازار جهانی رو دست میگیرن اون وقته که قیمتهای بیت کوین وبقیه ارزها با افزایش چشمگیر ارزش خودشونو بالا میبرن آینده بازار جهانی دست ارزهای دیجیتاله

1

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.