coingram
کوینگرام

کمیسیون بورس آمریکا از صرافی بیکسی شکایت کرد

10/فروردین/1402
افزودن به نشان شده ها
کمیسیون بورس آمریکا از صرافی بیکسی شکایت کرد
USA
SEC
اخبار
آمریکا
976
زمان مطالعه: 1 دقیقه

کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) پلتفرم معاملاتی بیکسی (Beaxy) و مدیران آن را به نقض قوانین معاملاتی متهم کرد. به گفته کمیسیون بورس، این صرافی به عنوان یک کارگزار یا صرافی در آمریکا ثبت نشده است. صرافی بیکسی توسط شرکت ویندی (Windy) به عنوان پلتفرم معاملاتی آنلاینی برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال تاسیس شده است. پیش از این آژانس‌های فدرال صرافی‌های کراکن، سرویس آمریکایی بایننس، کوکوین و کوینکس را مورد اتهام قرار داده بودند و محدودیت‌هایی برای آن‌ها ایجاد کرده بودند.

به گزارش فورکست نیوز، کمیسیون بورس همچنین آرتاک همازاسپیان (Artak Hamazaspyan)، بنیانگذار بیکسی را به جمع‌آوری ۸ میلیون دلار سرمایه از طریق فروش توکن BXY که اوراق بهادار ثبت نشده است متهم کرد. SEC مدعی است همازاسپیان ۹۰۰،۰۰۰ دلار از این رقم را برای خود برداشته است. در زمان نگارش این خبر، فعالیت پلتفرم بیکسی متوقف شده است.

کمیسیون بورس آمریکا مدعی است معامله‌گران در پلتفرم بیکسی به عنوان فروشندگان ثبت نشده در این آژانس فعالیت کرده‌اند. SEC همچنین اعلام کرد پلتفرم بیکسی با گرد هم آوردن چندین خریدار و فروشنده با استفاده از روش‌های غیراختیاری تعیین شده که در آن سفارش‌ها با یکدیگر در ارتباط هستند، قانون ۱۹۳۴ اوراق بهادار را نقض کرده است.

SEC مدعی است از آنجایی که پلتفرم بیکسی مسئولیت نگهداری موقت از دارایی مشتریان به عنوان یک واسطه هنگام تطابق سفارش‌های خرید و فروش را برعهده داشته است، باید به عنوان یک کارگزار ترخیص (clearing agency) ثبت می‌شده است.

بر اساس ادعای کمیسیون بورس آمریکا، پلتفرم بیکسی و شرکت‌های وابسته به آن، بدون اینکه در این کمیسیون ثبت شوند و از قوانین آن تبعیت کنند، به عنوان یک صرافی، کارگزار، کارگزار ترخیص و فروشنده فعالیت کرده است.

این سومین صرافی ارز دیجیتالی است که در کمتر از دو هفته مورد حمله آژانس‌های فدرال آمریکا قرار می‌گیرد. اتهامات کمیسیون بورس علیه صرافی بیکسی نگرانی‌های جدی را در رابطه با شفافیت و پاسخگویی صرافی‌های ارز دیجیتال ایجاد می‌کند.

به نظر می‌رسد سیاست سختگیرانه کمیسیون بورس در قبال صنعت رمزارزها همچنان ادامه داشته باشد و به همین خاطر، صرافی‌ها و شرکت‌های فعال در صنعت کریپتو ممکن است در صورت عدم رعایت قوانین طراحی شده برای حمایت از سرمایه‌گذاران، با مشکلات قانونی مواجه شوند. شرکت‌های صنعت ارز دیجیتال باید اطمینان حاصل کنند که مدل کسب و کار آنها با قانون مطابقت دارد و حمایت از سرمایه‌گذاران را در اولویت خود قرار دهند.

منبع:

میهن بلاکچین


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

ارزهای در خطر SEC کدام ها هستند؟

ارزهای در خطر SEC کدام ها هستند؟

تغییر راهبرد آرک در ETF خود

تغییر راهبرد آرک در ETF خود


تحلیل کاربران

اوضاع بد بیکسی

ryh._.nsr274

11/فروردین/1402

ای کاش زودتر بیکسی مجوزشو بگیره و تکلیف ارزهای مردم مشخص بشه ، وگرنه اینطوری خیلی بد میشه. همهٔ ارزهای مردم باد هوا میره و باید اونوقت به فکر یک جای دیگه برای نگهداریشون باشن. با آرزوی موفقیت برای همه.

8

حال بد صرافی بیکسی

zahra110

10/فروردین/1402

کمیسیون معاملات و ارز آمریکا صرافی بیکسی را متهم کردند که محوز فعالیت صرافی ندارد و با اعمال محدودیت های ویژه برای تریدر ها خسارت های زیادی را تحمیل کردند. مالکان و صاحبان صرافی ها ملزم شوند مجوزهای لازم را اخذ تا مردم تاوان اشتباه آن ها را پرداخت نکنند.

13

کمسیون بورس

[email protected]

11/فروردین/1402

با عرض سلام و خسته نباشید به تمامی کاربران کوین گرام،،،، کمسیون بورس صرافی بیکسی را متهم کرد و لذا این صرافی را تعطیل کرد

12

کوین

[email protected]

11/فروردین/1402

با سلام و خسته نباشی به همیه دوستان عزیز کوین گرام و امید وارم همه موفق و سر بلندی باشند و با امید پیروزی و موفقیت هستیم

10

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.