coingram
کوینگرام

پایان فصل نوروزی لیگ ترید; برندگان مشخص شدند.

15/فروردین/1402
افزودن به نشان شده ها
پایان فصل نوروزی لیگ ترید; برندگان مشخص شدند.
کوینگرام
لیگ ترید
درآمد
تبدیل
2264
زمان مطالعه: 4 دقیقه

فصل نوروزی لیگ ترید با رقابت نفس‌گیر حرفه‌ای‌ترین تریدرها پایان یافت. در این فصل بیش از 20 هزار ترید در 14 روز انجام شد.

رتبه بندی ۱۵ نفر برتر فصل نوروزی کوینگرام به شکل زیر است:

در این فصل نفر اول مسابقات 4 میلیون شیبااینو دریافت خواهد کرد.

نفر دوم 2.5 میلیون شیبااینو دریافت ‌می‌کند.

نفر سوم 1.5 میلیون شیبااینو دریافت می‌کند.

و نفرات چهارم و پنجم 1 میلیون شیبا و نفرات ششم، هفتم و هشتم 800 هزار شیبا و نفرات نهم و دهم 700 هزار شیبا جایزه می گیرند.

علاوه بر لیست بالا، دو برنده 600 هزار شیبا به قید قرعه انتخاب شدند.

این نفرات برتر برای دریافت جوایز خود، تنها به یک حساب کاربری در «صرافی تبدیل» نیاز دارند. در صورتی که شماره تلفن وارد شده در صرافی تبدیل، با شماره ثبت‌شده شما در کوینگرام مطابقت داشته باشد، جوایز به صورت خودکار به حساب کاربریتان در صرافی «تبدیل» واریز خواهد شد. در غیر این‌صورت، تا حداکثر 48 ساعت آینده با پشتیبانی کوینگرام در تلگرام< یا اینستاگرام تماس حاصل کرده و جوایز خود را دریافت کنید.

همچنین ۱۵ نفر برتر لیگ ترید به پشتیبانی تلگرام پیام دهید تا بلیط دعوت به انجمن تحلیگران کوینگرام را دریافت کنند.

معاملات نفر اول فصل نوروزی لیگ ترید کوینگرام کاربر Payam_A رمزارزهایی که وی معامله کرده است را می‌توانید در تصویر زیر ببینید در ساعت آخر لیگ ترید وی توانست جای نفر اول را بگیرد و خود عنوان برترین تریدر این فصل لیگ ترید را کسب کند. از طرف کوینگرام به Payam_A تبریک می‌گوییم! همچنین بلیط دعوت به انجمن نیز برایشان ارسال خواهد شد.

نفر دوم این فصل لیگ ترید کاربر کاربر Hezhakurd که توانست با ۱۴۷ درصد سود٬ رتبه دوم را کسب کند. از طرف کوینگرام به Hezhakurd تبریک می‌گوییم! همچنین بلیط دعوت به انجمن نیز برایشان ارسال خواهد شد.

رتبه سوم این فصل از مسابقات لیگ ترید کاربر Goodrat هستند که با ۸۳ درصد سود کار خود به عنوان نفر سوم برتر به پایان رساندند. از طرف کوینگرام به Goodrat تبریک می‌گوییم! همچنین بلیط دعوت به انجمن نیز برایشان ارسال خواهد شد.

دو کاربر خوش‌شانس با نام های Elnaz_Kioumarsi , RABIN_013 از طریق قرعه‌کشی بین تمام کاربران برنده ۶۰۰ هزار شیبااینو شدند. به این دو کاربر عزیز نیز تبریک می‌گوییم.

صمیمانه از همراهی شما در این فصل سپاسگزاریم. خبر خوب اینکه به زودی با فصل جدید لیگ ترید با چالش‌ها و جوایز هیجان‌انگیزتر بازخواهیم گشت!

تیم صرافی ارز دیجیتال تبدیل، به عنوان حامی این فصل از لیگ ترید کوینگرام، جوایز جذاب این دور از مسابقات را به برندگان اهدا می‌کند.

صرافی تبدیل٬ با بیش از ۲۲۰ ارزدیجیتال یکی از جامع ترین صرافی های داخلی است که با چند کلیک به راحتی ‌می‌توانید رمزارز موردعلاقه خود را خرید و فروش کنید.

از طریق این لینک می‌توانید با تخفیف کارمزد در صرافی تبدیل ثبت‌نام کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره لیگ ترید به صفحه اختصاصی لیگ ترید مراجعه کنید.

می‌توانید از طریق دایرکت کوینگرام و پشتیبانی تلگرام پیشنهادات و انتقادات درباره نحوه برگزاری لیگ ترید را به گوش ما برسانید. نظرات شما عزیزان برای ما مهم است.

کانال تلگرام کوینگرام

پیج اینستاگرام کوینگرام همچنین با سرچ coingraam در اینستاگرام پیج ما را پیدا می‌کنید.

پرسش و پاسخ

. لیگ ترید کوینگرام چیست؟

لیگ ترید کوینگرام٬ قسمت جدید برنامه کوینگرام است که در آن در مدت زمان مشخص شده٬ کاربران می‌توانند با خرید و فروش رمزارزها با یک‌دیگر به رقابت بپردازند و در جدول رتبه بندی قرار بگیرند.

در ابتدای لیگ مبلغ ۱۰۰۰ دلار به صورت مجازی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد تا بتوانند به خرید و فروش بپردازند٬ در پایان کاربرانی که بتوانند بیشترین سود را کسب کنند٬ در جدول رتبه بندی قرار می‌گیرند و جوایزی را برنده خواهند شد.

. جوایز لیگ ترید کوینگرام چیست؟

جوایز این فصل از مسابقات لیگ ترید کوینگرام٬ ۱۵ میلیون شیبااینو بود که به نفرات برتر لیگ٬ تقدیم خواهد شد.

همچنین به قید قرعه به دو نفر از کاربران شرکت کننده در لیگ٬ شیبااینو اهدا می‌شود.

. چه شکلی در لیگ ترید کوینگرام شرکت کنیم؟

قبل از شروع فصل جدید لیگ ترید کوینگرام٬ اطلاع رسانی خواهد شد تا بتوانید ثبت‌نام خود را انجام دهید.

. آیا شرکت در لیگ ترید کوینگرام ریسک دارد؟

شرکت در لیگ ترید کوینگرام هیچ ریسکی ندارد٬ چون با تتر مجازی ترید انجام می‌شود و تجربه خوبی است برای کاربرانی که می‌خواهند ترید را شروع کنند.

به امید روزهای سبز و پرسود

منبع:

کوینگرام


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

لیگ ترید اسفند ماه کوینگرام به پایان رسید! 60 میلیارد بی بی دوج جایزه نفرات برتر!

لیگ ترید اسفند ماه کوینگرام به پایان رسید! 60 میلیارد بی بی دوج جایزه نفرات برتر!

لیگ ترید بهمن ماه کوینگرام به پایان رسید! 18میلیون شیبا جایزه نفرات برتر!

لیگ ترید بهمن ماه کوینگرام به پایان رسید! 18میلیون شیبا جایزه نفرات برتر!

لیگ ترید دی ماه کوینگرام به پایان رسید! 12میلیون بنک جایزه نفرات برتر!

لیگ ترید دی ماه کوینگرام به پایان رسید! 12میلیون بنک جایزه نفرات برتر!

هیجان، جوایز دلاری، و فرصت‌های شگفت‌انگیز: جشنواره ترید بینگ ایکس و چلسی

هیجان، جوایز دلاری، و فرصت‌های شگفت‌انگیز: جشنواره ترید بینگ ایکس و چلسی

لیگ ترید آذر ماه کوینگرام به پایان رسید! 25 میلیون شیبا جایزه نفرات برتر!

لیگ ترید آذر ماه کوینگرام به پایان رسید! 25 میلیون شیبا جایزه نفرات برتر!


تحلیل کاربران

مسابقه ترید کوینگرام

minister

02/اردیبهشت/1402

مسابقه ترید کوینگرام ،بدون شک بهترین مسابقه در بین تمام اپلیکیشن هاست.درک کردن احساسات ترید واقعی ،مانند فومو_هیجانزدگی خریدوفروش ارز در زمان صعود و سقوط قیمت آن ارز_تحلیل نمودار قیمت ارز_یادگیری فوت و فنها و محیط ترید واقعی_دنبال کردن اخبار ارزهای دیجیتال در سایتها برای درک بهتر از روند قیمت ارزهای دیجیتال،استرس و...دقیقا مانند محیط ترید واقعیست.من این دوره جزء برندگان بودم و واقعا احساس خوبی پیدا کردم ،باتوجه به اینکه در ترید واقعی،در این هفته،دچار ضرر شده و اصلا احساس خوبی نداشتم.با تشکر از عزیزان کوینگرام و بزرگوارانه که امکان برگزاری این مسابقه را مهیا کردند.

5

سلام

salimafzalli

26/فروردین/1402

بعضی از ارز ها مشکل دارن موقع خرید فروش قطع میشوند همچنان هم ادامه دارند .امیدوارم بودم درست کنند.ولی دست اندرکاران این برنامه .باوجود اینکه گزارش خرابی ارسال میکنی مشکل همچنان پایداره وزرای بهبودش اقدامی نمیشود.؟

8

نتایج مسابقه ای لیگ تریدنوروزی

shatermohsen4

15/فروردین/1402

باسلام وخسته نباشیدبه شرکت کنندگان دراین مسابقه امیدوارم همیشه درتمامی مراحل زندگی پیروزوموفق باشیدوباتبریک ویژه به آقای پیام که نفراول مسابقه شدندونشان دادن که تاآخرین لحظه بایدایستادومبارزه کردبه امید پیروزی نوربرتاریکی یاحق‌.

23

لیگ ترید

aminamini0090

28/اردیبهشت/1402

باتشکراز زحمتکشهای کویینگرام.برگزاری رقابتهای اینچنینی باعث بالابردن سطح علمی جامعه شناخت بیشتروبهتر مبانی بورس و شاخص اندازه گیری سودوزیان و.....میشود.باید به چنین خلاقیتهایی احترام گذاشت.ممنونم

8

انتقاد

saba150

16/فروردین/1402

چرا ارزهای که برندگان داشتند متفاوت بود از ارزهایی که در پرتفوی مسابقه بود من صرفا با ارزهای دراختیارم معامله کردم چطور میشه ارزهای دیگر را وارد کرد؟

13

استفاده از تجربه دوستان

habibsh

16/فروردین/1402

ضمن تبریک و شادباش به همه دوستان و منجمله به عوامل کوینگرام و دوستان برنده چه بهتر و عالیتر می شد که دوستان برنده از تجربه و نحوه معامله و از آگاهی هایشان در این لیگ صحبت میکردند تا همه کوینگرامی ها در بازارهای عملی از آن استفاده میکردند و نتیجه مطلوب شان حاصل میشد ... موفق و پیروز باشید ...

18

خسته نباشید و تشکر

kungfutoa

15/فروردین/1402

سلام و خسته نباشید و سپاسگزارم برای مدیریت و راه اندازی لیگ نوروزی جدای بالاتر رفتن سطح کیفی، مشخص بود دوستان عزیز تریدر اینبار با دقت و علم و آگاهی بیشتری معاملات خود را انتخاب میکردند و حقیقتا من که لذت بردم و البته شکی نیست این دوره ها چون هیجان رقابت و همچنین یکسانی با بازار روز ارزها کمک بسیار ارزنده ای برای همه دوستان بوده و خواهد بود برای همین پیشنهاد را برای برگزاری لیگ های دروه ای، ماهیانه و یا فصلی مستمر و را راه اندازی بفرمایید چون اگر اشتباه نکنم نخستین مرتبه در کشور مبتکر این گونه مسابقات تیم خلاق و کار بلد کوینگرام بوده، بنا براین لطفا در صورت امکان برسی بفرمایید ‌ جهت راه اندازی لیگ ترید به علاوه اینکه میتوانید موارد و قواعد دیگری را جهت افزودن حساسیت و هیجان و جذب شرکت کنندگان بیشتر و درسطحی وسیع تر بکار بست.

38

لیگ ترید

vahdat.masomi

19/فروردین/1402

سلام وخسته نباشید .بابت برنامه خوب و مفیدتون خسته نباشید میگم خیلی برنامه مفیدی هست و اطلاعات مارو در باره ارزهای دیجیتال افزایش میده و لیگ تریدش هم که محشره

23

تبریک

mohammad.rahman

16/فروردین/1402

عرض سلام و ادب و احترام خدمت همه عزیزان و تبریک به نفرات برتر آرزوی روزهای پرسود برا همه عزیزان آرزو دارم

12

لیگ کوینگرام

[email protected]

17/فروردین/1402

تبریک میگم به همه دوستان و امیدوارم درهمه مراحل زندگی موفق پیروز باشید ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

13

لیگ ترید نوروزی

marwan

15/فروردین/1402

سلام نمیدونم چطور تمام شد و چطور اجرا شد وبرندگاندبر اساس چی منتخب وکاندید میشن ؟؟ جای تعجب وتاسف این همه تلف وقت

22

تمرین و تبریک

zahra110

16/فروردین/1402

عالی و خوب و تجربه جالب، اما من نتوانستم معامله کنم یعنی خرید ارز را که انجام دادم نتوانستم بفروشم تا مجددا خرید کنم

18

برنده

minaa1234

16/فروردین/1402

تبریک عرض میکنم امیدوارم بقیه اعضا هم به زودی برنده بشن تا گوشی ای از مشکلاتشان حل بشه و حداقل با برد این مبالغ به زخم زندگیشون بزنن

12

تبریک به نفرات اول تاسوم

rezapakdel

15/فروردین/1402

تبریک به همه شرکت کنندگان درلیگ تریدوخسته نباشیدبه عوامل کوینگرام که زحمت کشیدن تااطلاعات وآشنایی شرکت کنندگان بیشتربشه اماازروزهفتم به بعدبرنامه دچآرمشکل ونفص فنی شدونوسان قیمت هامشخص نیودمجبوربودیم ازاپلیکشنهای دیگه نوسان گیری کنیم که اغلب باکوینگرام فرق داشت واینکه تعدادمعاملات برای خودکاربردربالای صفحه مشخص بشه تابدونه چندمعامله انجام داده.واینکه چندین ارزکه رتبه بین ۲۰۰راداشتن قابل معامله نبودن

23

تبریک و نکته

alirezaa1997

15/فروردین/1402

تبریک میگم به نفر اول تا سوم دمتون گرم خیلی عالی بودین. ی سری از ارز ها مشکل داشت امیدوارم تو فصل بعدی این باگ ها برطرف شه

23

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.