coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

4.2%

57,680 $

3,593,464,000 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

1.7%

2,945 $

183,472,254 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0%

0.9987 $

62,219 تومان

Tether

Tether

usdt

3%

556.4 $

34,660,605 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

4.9%

131.2 $

8,173,760 تومان

Solana

Solana

sol

0.1%

0.9989 $

62,231 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

3.4%

0.5156 $

32,122 تومان

XRP

XRP

xrp

1.8%

2,942 $

183,275,386 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

3%

0.1274 $

7,937 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

6.1%

4.79 $

298,417 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

راهنمای جامع فیوچرز صرافی بینگ ایکس (BingX)

29/فروردین/1402
افزودن به نشان شده ها
راهنمای جامع فیوچرز صرافی بینگ ایکس (BingX)
BingX
آموزش
ترید
4910
9 دقیقه

صرافی بینگ اکس (BingX) یکی از صرافی‌های معتبر در بازارهای مالی است که بیشتر در قاره آسیا مورد استفاده قرار می‌گیرد. این صرافی در کشور سنگاپور قرار دارد و در سال ۲۰۱۸ راه‌اندازی شده است.

صرافی BingX خدمات بسیار زیادی مانند فعالیت در بازار فارکس، معاملات آپشن و مشتقات، کپی تریدینگ و غیره را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. همچنین به گفته خود صرافی BingX این صرافی به کاربران ایرانی اجازه می‌دهد در این صرافی فعالیت داشته باشند و همچنین با استفاده از مدارک ایرانی در آن احراز هویت انجام دهند.

در همکاری بین کوینگرام و صرافی بینگ اکس با واریز حداقل 150 تتر و انجام معامله به مقدار 3000 تتر در قسمت فیوچرز صرافی بینگ ایکس،شرط برداشت در کوینگرام برای شما فعال خواهد شد..

با توجه به درخواست های شما در این مطلب٬ استفاده از بخش فیوچرز این صرافی را آموزش داده‌ایم.

در مطالب آینده٬ تمام قسمت های صرافی بینگ‌ ایکس را به صورت گام به گام آموزش خواهیم داد.

برای استفاده از این صرافی در گوشی های هوشمند پیشنهاد میکنیم اپلیکیشن این صرافی را نصب کنید. چون کار با اپ این صرافی در گوشی به مراتب ساده تر و راحت تر از استفاده از وبسایت است.

لینک دانلود اپ بینگ ایکس در گوگل پلی

معرفی بخش‌های مختلف معاملات فیوچرز صرافی BingX

برای کار کردن با صرافی بینگ ایکس، ابتدا لازم است در آن حساب کاربری ایجاد کنید.

با لینک زیر می‌توانید بونوس ویژه کوینگرام را دریافت کنید. در هنگام ثبت نام از طریق اپلیکیشن در قسمت کد معرف حتما coingram را بنویسید تا مشمول دریافت بونوس تتری هم بشوید.

لینک ثبت نام صرافی بینگ اکس

https://bingx.com/fa-ir/partner/Coingram

پس از ورود به حساب کاربری، پایین گزینه معاملات مشتقه در بالای صفحه ، دو گزینه وجود دارد:

  • فیوچرز پرپچوال
  • فیوچرز استاندارد

۱. فیوچرز استاندارد بینگ اکس

در بخش Standard Futures پوزیشن‌های معاملات را باز می‌کنید که همگی تاریخ سررسید مشخصی دارند.

برای مثال، وقتی یک پوزیشن معاملاتی روی جفت ارز BTC/USDT در بخش استاندارد باز می‌کنید، در واقع وارد قراردادی با سررسید مشخص می‌شوید. به علاوه اینکه در چنین معامله‌ای ممکن است قیمت آینده جفت ارز معاملاتی در مقایسه با قیمت لحظه‌ای ورود به معامله، انحراف زیادی داشته باشد.

۲. فیوچرز پرپچوال بینگ اکس

حتماً این پرسش برایتان پیش آمده است که فرق فیوچرز استاندارد و پرپچوال چیست. مهم‌ترین نکته این است که معاملات پرپچوال تاریخ انقضا ندارند. به همین دلیل، با نام معاملات آتی دائمی نیز شناخته می‌شوند.

در صرافی بینگ ایکس فقط از تتر (USDT) به‌عنوان حاشیه (Margin) در این بخش پشتیبانی می‌شود. در این معاملات، برای اطمینان از همگرایی قیمت قرارداد دائمی با قیمت بازار در بلندمدت، از مفهومی به نام نرخ فاندینگ ریت (funding rate) استفاده می‌شود. در مباحث آینده٬ فاندینگ ریت را به طور کامل توضیح خواهیم داد.

جواب سوالات فیوچرز بینگ اکس

وقتی برای اولین بار قصد ورود به بخش معاملات فیوچرز بینگ ایکس را دارید، این صرافی یک آزمون متشکل از تعدادی سوال را پیش روی شما قرار می‌دهد.

در اینجا به سوالاتی که از شما می‌پرسد٬ می‌پردازیم تا بتوانید راحتتر جواب دهید٬ ممکن است سوالات در آینده تغییر کند.

سوال اول از شما می‌خواهد که ، عبارت صحیح را انتخاب کنید. هر یک از این گزینه‌ها مربوط به توضیحاتی درباره معاملات فیوچرز ارزهای دیجیتال است. پیدا کردن پاسخ درست این سوال بسیار ساده است. گزینه‌ای که در آن از بالا بودن ریسک معاملات فیوچرز در کنار شانس بالا برای کسب سودهای زیاد سخن به میان می‌آید، پاسخ صحیح این سوال است.

در سوال دوم تمرکز روی لوریج یا اهرم معاملات فیوچرز است. پاسخ این سوال نیز ساده است. شما باید گزینه‌ای را انتخاب کنید که اشاره به افزایش ریسک معاملات در ازای انتخاب اهرم‌های بالاتر دارد.

سوال سوم نیز شبیه سوال دوم آزمون است. پاسخ صحیح گزینه‌ای است که اشاره به در نظر گرفتن حد ضرر برای جلوگیری از لیکویید شدن پوزیشن‌های معاملاتی به ویژه در مواقع استفاده از اهرم‌های بالا دارد.

در سوال چهارم این است که باید فرض کنید که یک پوزیشن لانگ BTC را با لوریج ۵۰ باز کرده‌اید. حال سوال این است که در اثر کاهش چند درصدی قیمت، پوزیشن معاملاتی لیکویید می‌شود؟ وقتی قیمت بیت کوین به میزان ۱.۸ درصد کاهش می‌یابد، پوزیشن به صورت خودکار لیکویید می‌شود.

سوال پنجم از شما می‌خواهد که گزینه غلط را از بین عبارت‌های ذکر شده انتخاب کنید. در یکی از گزینه‌ها این طور توصیه شده است که بیشتر سرمایه خود را برای معاملات فیوچرز در نظر بگیرید و در صورت امکان حتی با قرض گرفتن از دیگران دست به این معاملات بزنید. که این گزینه کاملا غلط است و باید آن را انتخاب کنید.

سوال آخر نیز بیشتر جنبه توافق‌نامه دارد. در این مورد صرافی از شما می‌خواهد که ریسک مربوط به ضررهای احتمالی ناشی از اختلالات پلتفرم معاملاتی بینگ ایکس را بپذیرید. دو گزینه پیش روی شما قرار دارد که باید موافقت خود را اعلام کنید تا آزمون با موفقیت به پایان برسد. پس از آن می‌توانید معامله کردن در بخش فیوچرز بینگ ایکس را آغاز کنید.

آموزش معاملات فیوچرز صرافی BingX؛ بخش فیوچرز استاندارد

در این قسمت از آموزش معاملات فیوچرز صرافی BingX، معاملات Standard Futures را بررسی می‌کنیم.

با انتخاب گزینه فیوچرز استاندارد از منوی مشتقه در صفحه اصلی سایت، وارد صفحه معاملات فیوچرز استاندارد بینگ ایکس خواهید شد.

در گوشه سمت راست بالای صفحه، به طور پیش‌فرض جفت ارز معاملاتی BTC/USDT قابل مشاهده است. روی آن کلیک کنید.

منوی کشویی باز می‌شود. از کادر جست‌وجوی آن می‌توانید جفت ارز معاملاتی مدنظر خود را بیابید.

در مقابل این بخش می‌توانید قیمت لحظه‌ای، کمترین و بیشترین قیمت ۲۴ ساعت اخیر، حجم معاملات و ارزش لحظه‌ای پوزیشن‌های باز روی آن جفت ارز در شبانه‌روز گذشته را مشاهده کنید.

در زیر این بخش نمودار، قیمت جفت ارز معاملاتی به نمایش درمی‌آید. در این بخش ابزارهای تحلیل تکنیکال نیز در اختیار شما قرار دارند. می‌توانید با استفاده از این ابزارها، نمودار قیمت در تایم فریم‌های مختلف را آنالیز کنید.

در سمت چپ صفحه با پنل ثبت سفارش معاملات فیوچرز بینگ ایکس روبه‌رو می‌شوید. در قسمت بالای این بخش به طور پیش‌فرض گزینه USDT Account فعال است. با کلیک روی آن منوی کشویی باز می‌شود. سه گزینه دیگر برای انتخاب وجود دارد که BTC Account یکی از آن‌هاست. هرچند تقریباً عمده تریدرها از حساب تتر خود برای معامله استفاده می‌کنند.

در ادامه، باید بین دو گزینه Long (خرید) یا Short (فروش)، یکی را برای ثبت سفارش انتخاب کنید.

پس از آن، در بخش تایپ باید نوع سفارش خود را از بین دو گزینه زیر انتخاب کنید:

  • بازار: با انتخاب این گزینه، سفارش در محدوده قیمت لحظه‌ای در بازار ثبت می‌شود.
  • فعال سازی : با انتخاب این گزینه، باید حد ضرر سفارش خود را تعیین کنید. با فعال شدن آن به طور خودکار سفارش بستن پوزیشن معاملاتی در صرافی ثبت می‌شود.

در ادامه، لازم است مارجین یا میزان سرمایه درگیر در پوزیشن معاملاتی را تعیین کنید. باید تأکید کنیم حداقل میزان مارجین در معاملات فیوچرز صرافی BingX، برابر با ۰/۰۰۰۲ بیت کوین است. درصورتی‌که موجودی حساب فیوچرز شما کافی نیست، با استفاده از گزینه Transfer موجود در پایین کادر مارجین می‌توانید عملیات انتقال وجه به این حساب را انجام دهید.

پس از آن، نوبت به تعیین اهرم معاملاتی (Leverage) می‌رسد. بسته به نوع جفت ارز معاملاتی، اهرم‌های مختلفی پیش روی شما قرار می‌گیرد؛ اما حداکثر میزان لوریج در صرافی بینگس ایکس ۱۵۰x است.

اگر سفارش مارکت ثبت می‌کنید، دو گزینه حد سود (Take Profit) و حد ضرر (Stop Loss) پیش روی شما قرار می‌گیرد که به کمک آن‌ها می‌توانید حد سود و ضرر خود را در همان ابتدا تعیین کنید؛ اما اگر سفارش تریگر ثبت می‌کنید، فقط گزینه حد سود (Take Profit) در دسترس شما قرار دارد؛ زیرا حد ضرر را قبلاً تعیین کرده‌اید.

با تکمیل اطلاعات مذکور قیمت لیکویید شدن (Liquidation Price) به طور خودکار به نمایش درمی‌آید.

در زیر این بخش دو تب وجود دارد. با انتخاب تب Traders، می‌توانید فهرست معاملات فیوچرز انجام‌شده بر حسب زمان، قیمت و مقدار روی جفت ارز معاملاتی مدنظر را مشاهده کنید.

همچنین با انتخاب تب Order Book نیز سفارش‌های باز موجود در دفترچه سفارش‌های صرافی بینگ ایکس به نمایش درمی‌آیند.

در زیر نمودار قیمت جفت ارز معاملاتی نیز بخش‌های مهمی وجود دارند که باید درباره آن‌ها توضیح دهیم.

چهار تب وجود دارد که هریک از آن‌ها عبارت‌اند از:

  • پوزیشن های من: در این بخش می‌توانید تمام پوزیشن‌های معاملاتی باز خود را به‌تفکیک مشاهده کنید. برای بستن هریک از پوزیشن‌ها نیز می‌توانید گزینه Close در مقابل آن را انتخاب کنید.
  • سفارش فعال سازی: در این بخش تمام سفارش‌های فعال شما که هنوز اجرا نشده‌اند، به نمایش درمی‌آیند.
  • تاریخچه: تاریخچه تمام پوزیشن‌های قبلی در این قسمت قابل مشاهده است.
  • تاریخچه سفارشات: تاریخچه تمام سفارش‌های قبلی شما در این بخش به نمایش درمی‌آیند.

آموزش معاملات فیوچرز صرافی BingX**؛ بخش** فیوچرز پرپچوال

در این قسمت از آموزش معاملات فیوچرز صرافی BingX، معاملات فیوچرز پرپچوال را بررسی می‌کنیم. با انتخاب گزینه فیوچرز پرپچوالs از منوی معاملات مشتقه در صفحه اصلی سایت، وارد صفحه معاملات فیوچرز دائمی بینگس ایکس خواهید شد.

در گوشه سمت راست بالای صفحه معاملاتی با کلیک روی گزینه BTC/USDT، فهرست جفت ارزهای معاملاتی تحت پشتیبانی صرافی بینگ ایکس به نمایش درمی‌آید. می‌توانید جفت ارز مدنظر خود را از این قسمت انتخاب کنید.

بعد از انتخاب جفت ارز معاملاتی، نمودار قیمت آن به نمایش درمی‌آید. در کنار نمودار قیمت نیز دو بخش Order Book و Traders وجود دارند. توضیح این بخش‌ها مشابه قسمت قبل است و به همین دلیل، از تکرار مطالب پرهیز می‌کنیم.

در سمت راست صفحه از بخش بالا، ابتدا باید یکی از دو گزینه زیر را انتخاب کنید:

  • مارجین کراس: با انتخاب این گزینه کل موجودی جفت ارز معاملاتی در حساب شما برای جلوگیری از لیکویید شدن پوزیشن درگیر می‌شود.
  • مارجین ایزوله: با انتخاب این گزینه فقط مقدار مشخصی از موجودی جفت ارز معاملاتی در حساب شما در معامله درگیر می‌شود.

در کنار این بخش باید اهرم‌های معاملاتی موجود برای پوزیشن‌های Long و Short را به صورت جداگانه تعیین کنید. با توجه به جفت ارز معاملاتی انتخاب‌شده، اهرم‌های در اختیار شما متفاوت‌اند؛ اما حداکثر اهرم معاملاتی صرافی بینگ ایکس در این بخش ۱۵۰x است.

در ادامه، لازم است نوع سفارش خود را از بین سه گزینه موجود تعیین کنید:

  • اردر لیمیت: قیمت سفارش را باید شخصاً تعیین کنید.
  • اردر بازار: قیمت سفارش بر اساس بهترین قیمت لحظه‌ای در بازار تعیین می‌شود.
  • فعال سازی: علاوه بر تعیین قیمت سفارش باید حد ضرر پوزیشن معاملاتی را نیز مشخص کنید.

در بخش Size باید میزان سرمایه مدنظر برای ثبت سفارش را مشخص کنید.

با فعال کردن بخش TP/SL می‌توانید حد ضرر و حد سود پوزیشن معاملاتی خود را نیز تعیین کنید.

درنهایت، با تکمیل اطلاعات مذکور، باید یکی از دو گزینه Long/Buy یا Short/Sell را انتخاب کنید تا سفارش در دفترچه سفارش‌های صرافی بینگ اکس ثبت شود.

پایین نمودار قیمت نیز چهار تب وجود دارد که عبارت‌اند از:

  • Position: در این بخش می‌توانید تمام پوزیشن‌های معاملاتی باز خود را به‌تفکیک مشاهده کنید. برای بستن هریک از پوزیشن‌ها نیز می‌توانید گزینه Close در مقابل آن را انتخاب کنید.
  • Open Orders: در این بخش تمام سفارش‌های فعال شما که هنوز اجرا نشده‌اند، به نمایش درمی‌آیند.
  • Order History: تاریخچه تمام سفارش‌های قبلی در این قسمت قابل مشاهده است.
  • Transaction History: تاریخچه تمام معاملات انجام‌شده شما نیز در این بخش نشان داده می‌شود.

سوال و جواب

بینگ اکس چه مقدار بونوس می‌دهد؟

در صورتیکه با کد معرف کوینگرام ثبت‌نام کنید تا ۶۰ تتر به حساب فیوچرز شما واریز خواهد شد که در پایان جشنواره واریز خواهد شد.

آیا بینگ اکس به کاربران ایرانی اجازه فعالیت می‌دهد؟

بله٬ طبق گفته این صرافی٬ کاربران ایرانی می‌توانند در این صرافی ترید کنند.

کلام پایانی

در این مطلب به آموزش فیوچرز صرافی بینگ ایکس پرداختیم. صرافی بینگ ایکس از بهترین پلتفرم‌های معاملاتی خارجی برای فیوچرز به حساب می‌آید. تقریباً هرچه را برای معاملات فیوچرز بینگ ایکس لازم دارید، در این مقاله توضیح دادیم. برای ثبت نام در این صرافی با استفاده از لینک کوینگرام به شما 30 تتر برای ترید در بازار فیوچرز بعد از تاریخ 30 آپریل واریز می شود. هم چنین پیشنهاد میکنیم در این حین مقدار کمی تتر به حسابتون واریز کنید و تا 1000 دلار در این صرافی ترید کنید تا 30 تتر بیشتر به حسابتون واریز شود.

لینک ثبت نام صرافی بینگ اکس

دقت کنید که معاملات فیوچرز ریسک زیادی دارد. بنابراین، باید حتماً پس از تسلط کامل بر این موضوع، خرید و فروش در این بخش را آغاز کنید. اگر درباره نحوه کار کردن با بخش فیوچرز بینگ ایکس سؤالی دارید، با ما در میان بگذارید.

منبع:

کوینگرام


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

کدام صرافی خارجی مناسب ترید است و چرا⁉️

کدام صرافی خارجی مناسب ترید است و چرا⁉️

کدام پروژه‌ها میتوانند هایپ بعدی بازار باشند و رشد چند صددرصدی را داشته باشند!

کدام پروژه‌ها میتوانند هایپ بعدی بازار باشند و رشد چند صددرصدی را داشته باشند!

آموزش گام به گام فیوچرز صرافی مکسی(Mexc) به همراه 200 هزار شیبا هدیه

آموزش گام به گام فیوچرز صرافی مکسی(Mexc) به همراه 200 هزار شیبا هدیه

تریدی که با سرمایه‌گذاری ۳۲۰۰ دلاری ظرف سه هفته ۳۱۳۰۰۰ دلار به دست آورد!

تریدی که با سرمایه‌گذاری ۳۲۰۰ دلاری ظرف سه هفته ۳۱۳۰۰۰ دلار به دست آورد!

انواع صرافی در دنیای رمزارزها

انواع صرافی در دنیای رمزارزها


تحلیل کاربران

سردر گمی

Zahrashams

30/فروردین/1402

مسول این برنامه عزیز دل شرایط برداشت انصاف نیست بجای فقط نفر اول یاید س نفر اول بتونن برداشت کنن ن اینکه فقط بخاطر ی کوین نفر. دوم بشه و نتونه برداشتی انجام بده پس شرایتو تغییر بدید مرسی

101

کوینگرام

[email protected]

30/فروردین/1402

با عرض سلام و خسته نباشید به تمامی کاربران کوین گرام و کارکنان کوینگرام و مدیر زحمتکش و کاربلد ش و ممنون که تا این حد واضح برامون باز میکنه

33

آموزش اقتصاد نوین

shabshekan

29/فروردین/1402

با سلام خدمت کاربران عزیز،،ابتدا تشکر بسیار ویژه دارم از تیم کوئین گرام بابت توضیحات مفصل در رابطه با ترید کردن و کسب سود از معاملات فیوچرز،،،ضمنا با این که من تا حالا برداشت نداشته ام ولی جنبه آموزشی برنامه بسیار قابل اهمیت بوده و برای دوستانی که وارد این معاملات می‌شوند بسیار قابل تامل است ،امیدوارم چه دوستان تریدر و چه دوستان هولدر همواره پرسود باشند،،،با تشکر

31

بینک ایکس

salimafzalli

03/اردیبهشت/1402

صرافی لینک ایکس Bingx یکی از معتبرترین صرافی های مالی هست کی بیشتر درباره پهناور آسیا خدمات رسانی انجام میدهد این صرافی .مستقر در سنگاپور هیستش.ودر سال ۲۰۱۸ در اختیار کاربران خود می‌باشد.......

14

دریافت 60 تتر

bashihakim

30/فروردین/1402

سلام ممنون از توضیحات خوب و کامل تیم کوینگرام. کسی تونست ثبت نام کنه و تتر جایزه رو دریافت کنه؟ آیا شرایط خاصی داره مثلا باید چند نفر دیگه رو هم دعوت کنه؟

25

معاملات فیوچرز

minister

30/فروردین/1402

باید توجه داشت که معاملات فیوچرز احتیاج به تجربه معاملات در این بازار و داشتن دانش مناسب در بازار معاملات است اگر بدون داشتن دانش و تجربه به معامله در بازار فیوچرز بپردازید به احتمال بسیار زیاد سرمایه شما از دست خواهد رفت.

18

فيوچرز

haniye74

29/فروردین/1402

معاملات فيوچرز یا آتی یک نوع محبوب از معاملات بازار مشتقات کريپتو است که معمولا توسط سرمایه گذاران نهادی استفاده می شود.داده های معاملات فيوچرز معمولا برای پیش بینی حرکات آینده قیمت و احساسات بازار استفاده می شوند.

34

دست کوینگرام درد نکند

marwan

29/فروردین/1402

السلام علیکم خواهش می شود از گروه سرپرست محترم کوینگرام که احساس مسئولیت میکند حتی برای یکدفعه اگه بشود یک کمی دست مارا برای سود بردن ومنفعت مالی بگیرند وراهنمائی بکنند

34

صرافی های معتبر

ali.a.m.z

31/فروردین/1402

عرض سلام خدمت دوستان گرامی قطعا تعداد کمی از صرافی های بین المللی به مردم مظلوم ایران که هم از طرف غریبه تحریم شدن و هم داخل هم بعضی نرم افزارها رو فیلتر کردن و تحریم شدیم ، خدمات میدن ، یکی از اون صرافی ها که معتبر هم هست همین صرافی است ، من دوستان زیادی دارم که در این صرافی مشغول به ترید هستند و هیچ مشکلی هم تا کنون نداشتن ، و البته اینکه از طرف تیم محترم هم تعدادی تتر هدیه میشه خیلی موضوع رو جذاب تر میکنه

18

کوین

hamed830

31/فروردین/1402

سلام به همه دوستان عزیز نمیدونم چرا وقتی که درمسابقه ساعتی شرکت میگنم بااینکه به صفحه امار هم میرم و کوین میزارم ولی بیشترزرل میکنم تاسود راهنمایی کنید تشکر

22

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.