coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

1.1%

63,357 $

3,915,462,600 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

3.6%

3,265 $

201,765,876 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0.1%

0.9988 $

61,726 تومان

Tether

Tether

usdt

1.4%

595 $

36,767,910 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

1.5%

141.65 $

8,753,970 تومان

Solana

Solana

sol

0%

0.9998 $

61,788 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

3.6%

3,264 $

201,684,300 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

0.7%

0.5204 $

32,161 تومان

XRP

XRP

xrp

0.7%

0.1488 $

9,196 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

0.5%

5.38 $

332,484 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

مصاحبه مدیرعامل کوین بیس در مورد شکایت SEC

23/خرداد/1402
افزودن به نشان شده ها
مصاحبه مدیرعامل کوین بیس در مورد شکایت SEC
برایان آرمسترانگ
اخبار
اخبار SEC
SEC
2022
3 دقیقه

مدیر عامل کوین بیس، برایان آرمسترانگ، در هفته گذشته چندین بار در رسانه ها ظاهر شد و به نظر می رسد که به طور فعال برای مقابله با این نبرد سخت آماده می شود. نکات کلیدی از مصاحبه های او عبارتند از:

▪️ هیچ "قاعده واضحی" به جز بیانیه SEC وجود ندارد که اعلام کند "هر چیزی غیر از بیت کوین یک اوراق بهادار است" ▪️ کوین بیس مفتخر است که برای صنعت و برای شفافیت آمریکا به دادگاه می رود ▪️ تیم او از دیدن این شکایت، ناامید شد زیرا آنها "سابقه طولانی شفافیت" با رگلاتورها در سراسر جهان داشته اند، اما این موضوع هم "غیر منتظره" نبود. ▪️ رگولاتورها ابتدا پس از بررسی کامل سوابق شرکت به Coinbase اجازه عمومی شدن دادند. سپس اظهارات متناقضی آمد و کوین بیس دادخواست شفاف سازی را ارائه کرد که SEC آن را نادیده گرفت . ▪️ انتساب های نادرستی درمورد DeFi بودن به Coinbase که یک CEX است وجود دارد.

▪️ ممکن است بازار بزرگی برای اوراق بهادار کریپتو در ایالات متحده وجود داشته باشد. Coinbase مجوزهایی را برای آماده سازی آن به دست آورده است ▪️این موضوع زمانی قابل درک است که یک رگولاتور قوانین جدیدی را که باید پس از تایید یک شرکت رعایت شود، ابلاغ کند. اما قوانین گنسلر با در مقایسه با قوانین ایالات متحده و حتی در مقایسه با مقررات سایر کشورها متناقض و عجیب و غریب هستند. ▪️ حتی پس از 30 بار جلسه با SEC، ‏ Coinbase فقط سکوت کرد. ‏▪️ کوین بیس چند روز پس از لغو جلسه برنامه ریزی شده SEC با آنها ، اعلامیه Wells را دریافت کرد ▪️ تحت ریاست گنسلر ، SEC به جای ایجاد یک مجموعه قوانین، "رویکرد انطباق با مقررات" اتخاذ کرده است. ▪️ پس از تلاش های فراوان برای ملاقات با گنسلر و در نهایت انجام آن به صورت آنلاین، او پاسخ داد: "با وکیلت صحبت کن، من اینجا نیستم که به تو مشاوره بدهم." ▪️ کوین بیس می تواند تا زمانی که لازم باشد در دادگاه با این اتهامات مبارزه کند ▪️ استیکینگ ، که توسط SEC نیز مورد هدف قرار گرفته است، تنها %3 از درآمد شرکت را تشکیل می دهد، با این حال، Coinbase قصد ندارد آن را کاهش دهد. ▪️ از آنجایی که FRB انجام نمی دهند، چیزی به نام فرار بانکی در تجارت آنها وجود ندارد

تماشای مصاحبه های کامل او: مجله ی وال استریت (https://youtu.be/xObqhb2QBzs) CNBC (https://youtu.be/YGCSf6Hx14c) بلومبرگ (https://www.youtube.com/watch?v=j3RpmY06KzU&pp=ygUPYnJpYW4gYXJtc3Ryb25n)

منبع:

کوینگرام


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

SEC در آستانه طبقه‌بندی اتر به عنوان اوراق بهادار: تحولی بزرگ در انتظار اتریوم!

SEC در آستانه طبقه‌بندی اتر به عنوان اوراق بهادار: تحولی بزرگ در انتظار اتریوم!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

ارزهای در خطر SEC کدام ها هستند؟

ارزهای در خطر SEC کدام ها هستند؟


تحلیل کاربران

کوین بیس SEC

king65mmd

23/خرداد/1402

دوستان لایک کردن تحلیلهای من توسط شماباعث دلگرمی خاصی میشه ممنونم از این همه معرفت در وجودتان این طومار، که در سال ژوئیه2022 ارسال شد از SEC خواست تا قوانینی را برای حاکمیت اوراق بهاداری که از طریق روش‌های دیجیتال عرضه و معامله می‌شوند، پیشنهاد و تصویب کند. این معلوماتی بود که دوس داشتم در اختیار همکارای خوبم گذاشته باشم که اونا هم بتونن استفاده مفید ببرن

32

تحلیل قیمت دلار

saeid ali

27/خرداد/1402

تحليل قيمت آينده دلار توسط کارشناسان اقتصادي بر اساس سياست هاي بانک مرکزي ، اخبار کشور و تحولات سياسي و برجامي و روند بازار کمی بهبود خواهد بخشید

21

Coinbase

AMIR_BTC_H

11/تیر/1402

‏Coinbase به عنوان شریک ناظر بر بازار برای چندین صادرکننده احتمالی ETF بیت کوین، از جمله Fidelity‏ ، WisdomTree‏ ‏، VanEck‏ ،‏ ARK Invest ‌‏، Invesco و BlackRock انتخاب شد.

5

کوین بیس

haniye74

23/خرداد/1402

کوین بیس یک صرافی ارز دیجیتال است که مقر آن در سان فرانسیسکو،کالیفرنیا است.این شرکت مبادله بیت کوین،بیت کوین کش،اتريوم و لایت کوین به ارزهای حدود 32کشور و معاملات و ذخیره سازی ارز دیجیتال در 190کشور در سراسر جهان را انجام می دهد.

35

آخرین خبر از جدال رمزارزی در آمریکا

minister

24/خرداد/1402

دیروز چند نفر از نمایندگان ایالات متحده خواستار وضع قانونی،جهت جلوگیری از سوء استفاده و غرض ورزی مسئوولین اقتصادی شدند.آنها همچنین از گری جنسلر بعنوان مستبد یاد کردند و خواستار اخراج او از SEC شدند.احتمالا جنسلر بزودی از سمت رئیس SEC کنار گذاشته خواهد شد.برخی اعتقاد دارند با اخراجگری جنسلر از SEC ،امید به بازار ارزهای دیجیتال باز خواهد گشت.

33

کوین بیس

marwan

23/خرداد/1402

نکته مهمی که باید به یاد داشت این است که بیت کوین‌های موجود در یک تراکنش کوین بیس فقط زمانی قابل خرج شدن هستند که ۱۰۰ تائیدیه از بلاک چین دریافت کنند. دریافت ۱۰۰ تائید از سوی بلاک چین چیزی حدود شانزده ساعت و چهل دقیقه به طول می‌انجامد.

35

فساد در تجارت رمزارزها

mehrdaadaadineh

24/خرداد/1402

درود، قطعا هر جا تجارت و منافع آن هم در سطح و حجم کلان باشد فساد هم هست این فساد می تواند از گردانندگان و افراد پشت پرده آن تجارت تا دستگاه های ناظر را شامل شود فساد و سوء استفاده اطلاعاتی برخی مدیران sec هم در قضیه کوین بیس هم اکنون آشکار شده است

26

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.