coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

1.1%

62,405 $

3,700,616,500 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

0.4%

2,894 $

171,627,246 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0.1%

0.9991 $

59,247 تومان

Tether

Tether

usdt

3.4%

566.1 $

33,572,102 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

2%

143.44 $

8,505,992 تومان

Solana

Solana

sol

0%

0.9998 $

59,288 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

1.3%

0.5001 $

29,656 تومان

XRP

XRP

xrp

0.5%

2,889 $

171,321,258 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

0.5%

6.86 $

406,798 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

1%

0.1486 $

8,812 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

لیگ شهریورماه ترید کوینگرام به پایان رسید! جوایز میلیونی شیبا در این سری لیگ ترید!

26/شهریور/1402
افزودن به نشان شده ها
لیگ شهریورماه ترید کوینگرام به پایان رسید! جوایز میلیونی شیبا در این سری لیگ ترید!
لیگ ترید
کوینگرام
1886
4 دقیقه

فصل شهریور ماه، لیگ ترید به پایان رسید. در طول این فصل از لیگ ترید که در دو هفته برگزار گردید، بیش از ۱۱۰۰ شرکت‌کننده در مسابقات به رقابت پرداختند و بیش از ۲۰۰۰۰ معامله توسط این شرکت‌کنندگان انجام شد. جدول رتبه‌بندی هفته دوم این مسابقات به شرح زیر است:

جابزه هفته دوم مسابقه بدین صورت است:

نفر اول 3.5 میلیون شیبا، نفر دوم 2 میلیون شیبا، نفر سوم 1.5میلیون شیبا. نفر چهارم 1.3 میلیون شیبا، نفر پنجم 1.1 میلیون شیبا، نفر ششم 800 هزار شیبا، نفر هفتم 700 هزار شیبا، نفر هشتم 600 هزار شیبا و نفر نهم 500 هزار شیبا جایزه می برند.

این فصل از مسابقه با حمایت صرافی بزرگ والکس انجام شد. با ثبت نام از لینک اختصاصی کوینگرام در صرافی والکس از تخفیف ویژه کارمزد معاملات بهره مند شوید.

با صرافی والکس می‌توانید با دریافت اعتبار، ترید کنید و سود کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دریافت اعتبار از والکس به این لینک مراجعه کنید.

جوایز برندگان این مسابقه نیز به حساب صرافی والکس برنده‌ها واریز خواهد شد.

به این منظور برنده های هر 2 هفته مسابقه٬ شماره تلفن ثبت نامی در صرافی والکس را به همراه آدرس شیبااینو خود را به پشتیبانی تلگرام کوینگرام ارسال کنند تا در اسرع وقت جایزه خود را دریافت کنند.

هم چنین نفرات 10م تا 15م هر هفته نیز 6000 کوین + 600 جم برنده شدند که این جایزه تا 2 روز آینده به حساب کوینگرام برنده ها واریز خواهد شد.

ما در کوینگرام همواره به دنبال پیشرفت و رفع نواقص برنامه هستیم. بسیار خشنودیم که شما با ما در این مسیر همراهید و از نظرات، پیشنهادات و انتقادات شما نهایت استفاده را می بریم.

به زودی ثبت نام فصل جدید لیگ ترید کوینگرام با جوایز متنوع‌تر شروع می‌شود.

به این منظور هرگونه پیشنهاد و انتقاد را با ما در میان بگذارید و به پشتیبانی تلگرام و یا ایمیل ارسال کنید.

منبع:

کوینگرام


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

لیگ ترید اردیبهشت ماه کوینگرام به پایان رسید! 250هزار ساتوشی جایزه نفرات برتر!

لیگ ترید اردیبهشت ماه کوینگرام به پایان رسید! 250هزار ساتوشی جایزه نفرات برتر!

لیگ ترید فروردین ماه کوینگرام به پایان رسید! 20 میلیون په په جایزه نفرات برتر!

لیگ ترید فروردین ماه کوینگرام به پایان رسید! 20 میلیون په په جایزه نفرات برتر!

لیگ ترید اسفند ماه کوینگرام به پایان رسید! 60 میلیارد بی بی دوج جایزه نفرات برتر!

لیگ ترید اسفند ماه کوینگرام به پایان رسید! 60 میلیارد بی بی دوج جایزه نفرات برتر!

لیگ ترید بهمن ماه کوینگرام به پایان رسید! 18میلیون شیبا جایزه نفرات برتر!

لیگ ترید بهمن ماه کوینگرام به پایان رسید! 18میلیون شیبا جایزه نفرات برتر!

لیگ ترید دی ماه کوینگرام به پایان رسید! 12میلیون بنک جایزه نفرات برتر!

لیگ ترید دی ماه کوینگرام به پایان رسید! 12میلیون بنک جایزه نفرات برتر!


تحلیل کاربران

جالبه نه

behfr

28/شهریور/1402

حالا که دوستان جزو نفرات برتر شدن میگن این لیگ خیلی خوب بود اگه نمیشدن باز میگفتن عدالت رعایت نشده ادمین پارتی بازی کرده و از این شعرا جالبیش اینجاست نفرات برتر با کپی کردن از اخرین خریدای من اول شدن ولی وقت گرانبهاشونو گزاشتن بهشون تبریک میگم . اقای minster من کورد نیسم مشهدیم و از وقتی پیش بینی ها فقط نفر اول شرط برداشت داره دیگه ارزش وقت گزاشتن برای منو نداشت .

17

بهترین برنامه

fatemeh(soghra)zarey

01/مهر/1402

خوب میشد همه قدر کوین گرام رامیدانستند چرا که کوین به معنی سکه است وگا هی مجبور به توکن سوزی نمیشدیم.my888888888888&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&[email protected]

14

کوینگرام

hoosun

27/شهریور/1402

سلام من تازه واردهستم دویاره برچ بیشترنیست که بااین برنامه توست پسرم آشنا شدم ولی خیلی خیلی برنامه خوب وآموزنده وکاسبیه باارزش وپردرامد هست ازدستندکاران واستادن محترم کمال تشکر دارم من تا قبل از این برنامه هیچی شناختی از بازار

19

این فقط یک تحلیل است!

minister

27/شهریور/1402

ضمن سلام و خسته نباشید به برگزارکنندگان و شرکت کنندگان لیگ ترید.چند نکته در مورد لیگ ترید جالب بود که خواستم بیان کنم ،البته این نکات مختص این دوره نیست و مربوط به تمام دوره های برگزار شده لیگ از اول تا لیگ مرداد ماه است.اول اینکه نفراتی هر دوره جزء نفرات برتری هستند که برنده ارزهای دیجیتال لیگ میشوند،هیچوقت در کوینگرام دیده نشده اند!من جزء کاربران اولیه کوینگرام هستم و چهار ساله در کوینگرام او هستم و هیچوقت نام این عزیزان را در لیست پیش بینی ساعتی،روزانه و جدول امتیازات ندیده ام!قطعا افرادی که اینقدر در ترید مسلط هستند که هر دوره برنده ارزها میشوند باید همیشه در جدول پیش بینی ساعتی و روزانه باشند.کاربرانی مانندbrhfr_ reza pakdel_ poyan kord_ kurdestak-k_br7 و... دوم اینکه تمام این عزیزان کورد هستند که هر دوره موقع لیگ ،ظهور میکنند و جوایز اصلی را درو میکنند و بعد از نظرها پنهان میشه تا دوره بعد لیگ!. البته در لیگ هفته اول مردادماه یک خانم و آقای غیر کورد،اول و سوم شد که برای هفته دوم قانونی وضع شد که نفرات اول تا سوم هفته اول نمیتونند درهفته دوم شرکت کنند! در ضمن طبق قوانین مسابقه ،نفراتی که کمتر از بیست ترید انجام بدهند جزء برندگان حساب نخواهند شد پس چرا کاربرانی مانند مهرداد، با 11 تراکنش و M2022با 2 تراکنش رو جزء برندگان قرار دادید!.در پایان خواهش میکنم مشکلات لیگ از جمله فروخته نشده کامل ارزها،ثبت قیمتهای غیرواقعی هنگام خرید یافروش،عدم حذف تراکنش در برخی اوقات و...‌رو مرتفع نمایید.در مورد عدم معامله ارزهایی که در روند صعودی قرار میگیرند و شما عزیزان معاملات آن ارز را متوقف می‌کنید ،این کار دور از ترید واقعی است چون هیچ صرافی که این صعوهای یکباره به ضررش است این کار رو نمیکنه ولی شما که ترید غیر واقعی است و شعارتون از اول بالا بردن سطح مهارت کاربران در ترید بود،اینکار رو انجام میدید.باتشکر

25

چندین اکانت برای یک نفر

AMIR_BTC_H

27/شهریور/1402

سلام این لیگ ترید خوب بود فقط بعضی ها باید از اینکه با چندین اکانت میان توی مسابقه شرکت میکنن و حق بقیه رو میخورن باید خجالت بکشن نمیخواستم اسم ببرم ولی kurdestan_k عزیز وقتی میگن کسانی که رتبه ی اول تا سوم شدن نباید شرکت کنن با 3 تا اکانت میای؟ یعنی اینقدر آدم خودخواهی هستی که هفته ی اول دوم شدی حالا دوباره 3 تا اکانت آوردی و پنجم ششم هفتم رو هم گرفتی؟ اگه تحلیلمو خوندی لطفا حداقل با 2 تا اکانت بیا. ممنون که تحلیلمو خوندید

23

behfr بخونه

momo131356561400m

28/شهریور/1402

سلام شما بودی که از روی دست من با AMIR_BTC_H کپی میکردی نه ما. تو اصلا ترید بلد نیستی چون من معاملاتت رو می دیدم که چطور ضرر می کردی و حذفشون می کردی اگه امکان دیدن ترید بقیه نبود تو حتی 15 ام هم نمی شدی برو دعا کن که از روی دست ما میزنی و اینکه ادمین عزیز برای من امکان کم کردن کارمزد به مدت سه روز نبود لطفا رسیدگی کنید تشکر.

13

آسان سازی برداشت وجه

امیدomidsohrab

03/بهمن/1402

سلام ودرود برهمه دوستان گرامی وگرانقدروویسندگان برنامه کوینگرام برای برداشت وجه از حساب اگر شرط های کاهش یابد وبتوانید همه کاربران به رتبه روزانه برسند تا ارزخودرابرداشت کنند تا کاربران زیادی جذب برنامه شوند

5

لیگ ترید

AMS2010

27/شهریور/1402

لطفا شرایط برابری برای لیگ ترید آتی فراهم کنید از جمله : ۱. کاربرانی با کمتر از ۲۰ معامله را در لیست برندگان قرار ندهید ۲. اجازه شرکت کردن با چند اکانت را ندهید ۳. برای برنده شدن افرادی که تا کنون برنده نشده اند هم شرایطی فراهم بفرمایید ۴. اجازه معامله ارزهایی که در روند صعودی قرار می‌گیرند را بدهید با کمال تشکر از شما

18

پایان فصل شهریور ترید لیگ

marwan

27/شهریور/1402

السلام علیکم اصلا این برنامه آموزش کافی جهت چطور شرکت کنیم و راهنمائی کافی ندارد مخصوصا برای افراد ناشی

19

تازه

mosljv

04/دی/1402

ناتنی و منطقی تر از این رو به یک راننده تاکسی ها را بررسی کرده است تا با استفاده می شود که در این مورد را بررسی می شود

2

آموزش

09214742130

11/مهر/1402

سلام وقت همگی بخیر من تازه واردم هنوز مسلط نشدم در واقع هنوز نمیدونم چی به چیه آیا مراکز یا جاهایی هستند که بخوام بصورت حضوری برم برای یادگیری؟

6

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.