coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

1.6%

63,942 $

3,983,586,600 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

0.5%

3,133 $

195,155,996 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0.1%

0.9995 $

62,269 تومان

Tether

Tether

usdt

0.2%

591.1 $

36,824,284 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

1.8%

147.18 $

9,169,314 تومان

Solana

Solana

sol

0.1%

1 $

62,300 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

0.3%

0.5338 $

33,256 تومان

XRP

XRP

xrp

0.6%

3,130 $

195,002,738 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

11.7%

0.1614 $

10,055 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

0.5%

5.74 $

357,602 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

فعالیت دوباره نهنگ‌های ریپل و بیت کوین؛ داستان چیست؟

16/آبان/1402
افزودن به نشان شده ها
فعالیت دوباره نهنگ‌های ریپل و بیت کوین؛ داستان چیست؟
تحلیل آنچین
نهنک ریپل
اخبار
تحلیل ریپل
3206
3 دقیقه

اخیرا یک کیف پول ناشناس مقدار قابل‌توجهی ارز دیجیتال ریپل ریپل (XRP) را به دو صرافی ارز دیجیتال بیت استمپ (Bitstamp) و بیتسو (Bitso) انتقال داده است. نهنگ‌های بیت کوین نیز در مجموع بیش از ۶،۵۰۰ بیت کوین جابه‌جا کرده‌اند. موضوعی که توجه سرمایه‌گذاران و معامله‌گران سراسر جهان را به خود جلب کرده است.

داده‌های پلت‌فرم وال آلرت (Whale Alert) که فعالیت نهنگ‌های بازار را ردیابی می‌کند، در تراکنش‌های اخیر در مجموع ۵۰ میلیون توکن ریپل جابه‌جا شده است. چنین انتقال‌هایی به صرافی‌های ارز دیجیتال عموما از فروش قریب‌الوقوع خبر می‌دهند. این فروش‌ها همزمان با افت قیمت ۱.۲۵ درصدی قیمت ریپل در روز شنبه (۱۳ آبان) بود. این ارز دیجیتال در هفته گذشته تقریبا ۱۱.۴۵ درصد افزایش قیمت داشت و به قیمت ۰.۶۱۱۳۹۹ دلاری رسید.

قیمت لحظه ای بیت کوین را از اینجا ببینید!

با این حال، این آلت کوین محبوب روز جمعه به قیمت نزدیک به ۰.۶۲ دلاری، اوج قیمت خود نیز رسیده بود. ارز دیجیتال ریپل در یک ماه گذشته رشد ۱۷.۳ درصدی را تجربه کرده است. موضوعی که به خوبی از احساسات مثبت در میان معامله‌گران خُرد بازار خبر می‌دهد. شاخص‌های بلاک‌چنین نیز از افزایش تقاضا برای این آلت کوین خبر می‌دهند. شاخص اصلی در این خصوص افزایش آدرس‌های فعال روزانه ریپل است. در واقع، از پایان ماه اکتبر تا ۳ نوامبر تعداد آدرس‌های ارز دیجیتال ریپل همواره بالاتر از ۱۹،۵۰۰ آدرس باقی‌مانده است.

افزایش چشمگیر حجم معاملات که یک رشد ۷۲.۸۴ درصدی را نشان می‌دهد نیز از علاقه‌ بالای معامله‌گران به ارز دیجیتال ریپل خبر می‌دهد. در واقع، از تاریخ ۹ تا ۱۳ آبان، حجم معاملات توکن ریپل از رقم ۱.۵۱ میلیارد دلار به ۲.۶۰ میلیارد دلار رسیده است.

در همین حال، فعالیت نهنگ‌های بازار ریپل (تراکنش‌های به ارزش ۱۰۰ هزار دلار یا بالاتر) نیز در ماه جاری (نوامبر) افزایش یافته، همین موضوع نیز شاهد دلیل اصلی افزایش تعداد معاملات توکن ریپل باشد. داده‌های پلت‌فرم سانتیمنت (Santiment) نیز نشان می‌دهد که تعداد این معاملات در ماه نوامبر (که تنها پنج روز از آغازش می‌گذرد) ۱۰۶ درصد بالا رفته است.

قیمت لحظه ای ریپل را از اینجا ببینید!

معمولا فعالیت‌های این‌چنینی نشان از آن دارد که معامله‌گران مشغول گردآوری سودهای خود هستند. حال، با توجه به عوامل کلیدی زیادی که موجب روند صعودی بازار شده‌اند، احتمال اصلاح قیمت ریپل کم‌تر محتمل است. اصلاح قیمت پس از یک روند صعودی رخ می‌دهد و موجب کاهش تدریجی قیمت آن می‌شود.

به هر حال، افزایش منظم و پیوسته شاخص‌های مختلف مرتبط به ارز دیجیتال ریپل کاملا با تلاش‌های اخیر ریپل‌لبز همخوانی دارد. ناشر ریپل همواره در تلاش بوده تا پذیرش ارز دیجیتال بومی اکوسیستم خود را بالا ببرد و مشارکت‌های استراتژیک زیادی از جمله همکاری با بانک مرکزی کشور گرجستان را نیز در دستور کار دارد.

در همین حال، در بازار بیت کوین سه کیف پول که احتمالا به یک شخص یا نهاد تعلق دارند، برای اولین بار پس از حدود ۶ سال، میزان ۶،۵۰۰ بیت کوین را جابه‌جا کردند. ارزش این حجم از بیت‌کوین‌ها باتوجه به قیمت فعلی پادشاه ارزهای دیجیتال بیش از ۲۳۰ میلیون دلار است. این معاملات در حالی انجام گرفتند که اخیرا فدرال رزرو آمریکا (بانک مرکزی این کشور) نرخ بهره را اعلام کرد. فدرال رزرو روز چهارشنبه اعلام کرد که بار دیگر تصمیم گرفته که نرخ بهره را بدون تغییر نگه دارد.

به این ترتیب، نرخ بهره آمریکا همچنان بین ۵.۲۵ تا ۵.۵۰ درصد حفظ می‌شود. با این وجود، این نرخ بهره همچنان بالاترین نرخ بهره‌ای است که از روزهای آغارین بحران اقتصادی جهانی در سال ۲۰۰۶ منظور شده است. حال، تحلیل‌گران بازار ارز دیجیتال بر این باورند که همین امر نیز توانسته به افزایش قیمت بیت کوین تا حتی کانال ۳۶ هزار دلاری کمک کند. این بالاترین قیمت بیت کوین از ماه می ۲۰۲۲ (ادریبهشت ۱۴۰۱) تا به امروز، یعنی طی ۱۸ ماه گذشته است.

منبع:

کوینگرام


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

واکنش بازار به تصمیم جدید فدرال رزرو: بیت کوین افزایش قیمت را تجربه کرد!

واکنش بازار به تصمیم جدید فدرال رزرو: بیت کوین افزایش قیمت را تجربه کرد!

کاهش محسوس قیمت بیت کوین در پیش از جلسه فدرال رزرو!

کاهش محسوس قیمت بیت کوین در پیش از جلسه فدرال رزرو!

تحلیل اخیر قیمت بیت کوین: نوسانات و پیش‌بینی‌ها در بازار!

تحلیل اخیر قیمت بیت کوین: نوسانات و پیش‌بینی‌ها در بازار!

سقوط بیت کوین و پایان پی‌در‌پی‌های روزانه بلک‌راک؛ آیا شاهد پایان سلطه هستیم؟

سقوط بیت کوین و پایان پی‌در‌پی‌های روزانه بلک‌راک؛ آیا شاهد پایان سلطه هستیم؟

هشدار کمبود عرضه بیت کوین: تنها ۹ ماه تا خالی شدن ذخایر صرافی‌ها

هشدار کمبود عرضه بیت کوین: تنها ۹ ماه تا خالی شدن ذخایر صرافی‌ها


تحلیل کاربران

قیمت ریپل وفعالیت های مشکوک

لرmooben

29/آبان/1402

در تاریخ ۱۰ نوامبر، چندین تراکنش‌ مهم از سوی نهنگ‌های ریپل که شامل انتقال ۱۵۰ میلیون توکن ریپل (XRP) بود، توجه جامعه ارزهای دیجیتال را به خود جلب کرد. پس از پیروزی اخیر ریپل در دادگاه، قیمت‌ این ارز دیجیتال نوسانات قابل‌توجهی را تجربه کرده و نهنگ‌ها میلیون‌ها توکن را جابه‌جا کرده‌اند و به طور بالقوه بر احساسات بازار تأثیر گذاشته‌اند. در این بین، تراکنش‌های مهمی شامل انتقال ۲۴.۷۰ میلیون ریپل از یک کیف پول ناشناخته به صرافی Bitso و انتقال ۲۳.۴۰ میلیون ریپل دیگر به صرافی Bitstamp شناسایی شد. این تحرکات از سوی نهنگ‌ها، گمانه‌زنی‌ها را در مورد افزایش عرضه این ارز دیجیتال ایجاد کرده که نشان‌دهنده احساسات نزولی در بازار است.در مقابل، یک تراکنش قابل‌توجه دیگر، شامل انتقال ۱۰۰ میلیون ریپل از یک کیف پول ناشناخته به کیف پول دیگر شناسایی شد. به نظر می‌رسد که این انتقال برخلاف انتقال‌های انجام شده به صرافی‌ها بوده است. انتقال توکن‌ها بین کیف پول‌های ناشناخته می‌تواند منعکس‌کننده‌ احساسات صعودی در قبال این ارز دیجیتال باشد. در میان این نقل و انتقالات، قیمت ریپل به ۰.۶۶ دلار کاهش یافته و ارزش بازار آن نیز به ۳۶.۲۹ میلیارد دلار رسیده است. علی‌رغم نوسانات اخیر، ریپل رشد ۱۰ درصدی در هفته گذشته و ۴۰ درصدی را در ۳۰ روز گذشته تجربه کرده است. لازم به ذکر است که کنفرانس Ripple Swell در دوبی بدون اعلام زمان عرضه اولیه سهام (IPO) ریپل به پایان رسید و همین موضوع، باعث عدم اطمینان سرمایه‌گذاران شده است. در واقع، عدم پیگیری IPO توسط ریپل، ممکن است باعث کاهش جزیی قیمت این ارز دیجیتال شده باشد.

17

[email protected]

fatemeh(soghra)zarey

17/آبان/1402

سلام فعالیت همیشگی درحوضه ارزهای دیجیتال باعث رشد قیمت آنها میشود و همانند انباشتن گنج روی گنج میتواند مثل کارخانه پول سازی باشد.fatemehsoghrazarey03@@gmail.com

29

هماهنگی وهمکاری دو ارز نقدی ودیجیتالی

yasharmahfozpur

16/آبان/1402

باسلام درود دوستان همکاری دوارز بزرگ در این هفته برای مثال بیت کوین در حال حاضر به عنوان ارزی برای خرید و فروش کالا و خدمات استفاده می‌شود. در حالی XRP توکنی برای تراکنش‌های ارزی و تبادل ارزی بین‌المللی است. به طور کلی می‌توان گفت که در دنیای امروز ارزهای دیجیتال، بیت کوین برای مصارف شخصی کاربرد بیشتری پیدا کرده است و در مقابل، ریپل به دنبال کاربردهای وسیع‌تر است. البته این نکته را هم نباید فراوش کرد که XRP سریع‌تر و ارزان‌تر از بیت کوین است. همچنین می‌توان گفت که از نظر کنترل و تعداد ارز هم در حال حاضر ریپل قوی‌تر از بیت کوین است ودرهمین حین تبادلات ارزی در این هفته انجام دادن ک مثبت بوده وریپل کمی صعود کرده ب رشد ممنون عصر خوش

35

رشد قابل ملاحظه وعلاقه به ریپل

hakim_768

16/آبان/1402

افزایش چشم گیر معاملات ارز دیجیتال رشد قابل ملاحظه ای با72.84درصدی از علاقه معامله گران وسرمایه گزاران با ارز دیجیتال ریپل خبر میدهند

36

نهنگهای ریپل وبیت کوین

marwan

16/آبان/1402

اخیرا یک کیف پول ناشناس مقدار قابل‌توجهی ارز دیجیتال ریپل ریپل (XRP) را به دو صرافی ارز دیجیتال بیت استمپ (Bitstamp) و بیتسو (Bitso) انتقال داده است. نهنگ‌های بیت کوین نیز در مجموع بیش از ۶،۵۰۰ بیت کوین جابه‌جا کرده‌اند. موضوعی که توجه سرمایه‌گذاران و معامله‌گران سراسر جهان را به خود جلب کرده است

40

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.