coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

0.1%

66,144 $

4,312,588,800 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

1.4%

3,166 $

206,407,552 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0%

1 $

65,265 تومان

Tether

Tether

usdt

0.4%

602.4 $

39,279,088 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

0.4%

154.01 $

10,041,452 تومان

Solana

Solana

sol

0.2%

1 $

65,200 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

2.6%

0.5482 $

35,743 تومان

XRP

XRP

xrp

1.4%

3,163 $

206,255,636 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

1.7%

0.1579 $

10,295 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

10.2%

5.55 $

361,860 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

استخراج بیت کوین غیرمتمرکزتر از قبل می‌شود!

14/آذر/1398
افزودن به نشان شده ها
استخراج بیت کوین غیرمتمرکزتر از قبل می‌شود!
mining
استخراج
بیت کوین
30881
دقیقه

برِینز (Braiins)، شرکتی که مالک یکی از بزرگترین استخرهای استخراج دنیا است، به تازگی مشخصات کدی را منتشر کرده است که می‌تواند نوید دهنده استخراج غیرمتمرکز بیت کوین باشد.

به گزارش کوین‌‌دسک، استراتوم نسخه ۲ (Stratum V2) می‌تواند به طور قابل توجهی عملکرد استخراج بیت کوین را تغییر دهد و امنیت و کارایی بیشتری به استخرهای استخراج بیفزاید. استخرها سازمان‌دهنده‌ی ماینرها از سراسر جهان هستند.

اگرچه هدف این پروژه بهبود چند عامل عملکردی استخرهای استخراج بیت کوین است، اما هدف اصلی آن کمک به حل یکی از بزرگترین مشکلات بیت کوین است: متمرکز بودن استخرهای استخراج.

جیمی سانگ (Jimmy Song)، آموزش‌دهنده و توسعه‌دهنده بیت کوین در این مورد می‌گوید:

اگر این پروتکل بتواند به وعده‌ای که داده عمل کند، استخراج متمرکز به عنوان یکی از بزرگترین مشکلات بیت کوین به طور کامل از بین خواهد رفت.

غیرمتمرکز سازی استخراج از دید جیمی سانگ

در همین حال، مت کورالو (Matt Corallo) از توسعه‌دهندگان بیت کوین و یکی از طراحان این پروتکل در شبکه اجتماعی ردیت نوشت:

این یک اتفاق بزرگ برای استخراج متمرکز است. ما می‌توانیم به جای توجه به متمرکز کردن استخرها (شرایطی که در حال حاضر با آن مواجهیم)، توجه خود را به متمرکز کردن ماینرهای واقعی و دارندگان فارم‌ها معطوف کنیم.

سال گذشته کورالو از BetterHash که برنامه‌ای برای تمرکززدایی از استخرهای استخراج است رونمایی کرد. حالا کورالو و برینز برای ساختن یک پروتکل که تعدادی از مشکلات استخرهای استخراج را برطرف کند، تلاش می‌کنند.

استخراج برای مدت طولانی یک از مشکلات بزرگ برای ماینرها بود. در روزهای ابتدایی بیت کوین، ماینرها از سراسر جهان در محلی مجازی که به اصطلاح «استخر استخراج» نامیده می‌شد دور هم گرد آمدند تا درآمد ثابت بیشتری داشته باشند. تمام ماینرهای استخر در کنار هم کار می‌کردند و وقتی یک ماینر خوش‌شانس بود و بلاکی را استخراج می‌کرد، پاداش بلاک بین تمام اعضا تقسیم می‌شد.

استخرهای استخراج با گذشت زمان فرآیند استخراج را به دست گرفته‌اند و با مالکیت تمام بیت کوین‌های استخراج شده و پخش مجدد آن بین ماینرها براساس قدرت استخراج، به عنوان یک روش ایمن‌ترو پرسودتر برای استخراج ظاهر شده‌اند. طبق آخرین آمار Blockchain.info، متاسفانه تنها ۳ استخر استخراج به تنهایی بیش از نیمی از قدرت استخراج شبکه بیت کوین را در اختیار دارند و تمرکز استخراج بیت کوین در دست عده‌ای معدود است.

این باعث به‌وجود آمدن مشکلاتی می‌شود. وقتی یکی از ماینرها بلاکی را استخراج می‌کند و ۱۲.۵ بیت کوین پاداش دریافت می‌کند، استخر تصمیم می‌گیرد کدام تراکنش در آن بلاک قرار بگیرد. متخصصان بیت کوین نگران هستند که این ویژگی باعث شود استخرهای استخراج از این قدرت برای سانسور و نادیده گرفتن تراکنش‌هایی که برایشان مطلوب نیست استفاده کنند.

استخرها می‌توانند از پردازش تراکنش‌ به خصوصی یا تراکنش‌های یک آدرس خاص خودداری کنند

برای حل این مشکل، استراتوم نسخه ۲، از پروتکل «مذاکره شغلی» (Job Negotiation) که با استفاده از BetterHash مدل شده است استفاده می‌کند. این امر رابطه بین ماینر و استخر استخراج را تغییر می‌دهد. به جای اینکه استخر تصمیم بگیرد که کدام تراکنش در کدام بلاک قرار بگیرد، ماینر این کار را انجام خواهد داد.

جان کاپک (Jan Capek) مدیر عامل برینز در این رابطه می‌گوید:

اگر مواردی از سانسور تراکنش‌ها در آینده وجود داشته باشد، ما تدابیری امنیتی در این پروتکل گنجانده‌ایم که ماینر با استفاده از آن بتواند سانسور را دور بزند.

این بدین معنی است که اگر استراتوم نسخه ۲ توسط استخرهای استخراج پذیرفته شود، ماینرها می‌توانند در مورد بروزرسانی‌های پروتکل رای دهند، نه استخرها. کاپک معتقد است:

با پروتکل مذاکره شغلی، ماینرها می‌توانند زمینه نسخه سربرگ بلاک خود را انتخاب کنند. این امر به آن‌ها برای رای‌گیری از طریق سیستم BIP8/BIP9 آزادی عمل می‌دهد.

با این حال کاپک معتقد است این پروتکل یک راه‌حل معجزه‌آسا برای حل فوری مشکل تمرکز در استخرهای استخراج نیست و استخرهایی که قصد سانسور تراکنش‌ها را دارند می‌توانند به سادگی از تصویب این پروتکل خودداری کنند. وی گفت:

در عین حال ذکر این نکته حائز اهمیت است که استخرهایی که عمداً چنین سانسورهایی را انجام می‌دهند، به کاربران خود اجازه نخواهند داد که از پروتکل مذاکره شغلی استفاده کنند.

لوک دشجر (Luke Dashjr)، از کدنویسان کهنه‌کار بیت کوین در توییتر اظهار داشت:

جنبه‌های دیگری از تمرکز در استخراج وجود دارد که باید به آن‌ها توجه شود. برای مثال این واقعیت که دستگاه‌های استخراج بیت کوین فقط توسط تعداد انگشت‌شماری از شرکت‌ها ساخته می‌شوند، تهدید بزرگی برای تمرکززدایی است.

خنثی کردن حملات

تمرکززدایی تنها هدف استراتوم ۲ نیست. استخرها برای پذیرفتن پروتکل جدید انگیزه خواهند داشت، چون این پروتکل باعث صرفه‌جویی در هزینه‌ها و جلوگیری از حملاتی که به قصد دزدیدن پاداش‌ها انجام می‌شود، خواهد شد. این کار انتقال داده‌ها را کارآمدتر می‌کند و امکان سرقت قدرت هش استخرهای استخراج را بسیار سخت‌تر می‌کند. کاپک در این مورد اظهار کرد:

ما با استفاده از تکنولوژی موسوم به «چارچوب پروتکل نویز» و با به کار بردن اطلاعات تماماً رمزنگاری شده و معتبر، به جنبه‌های امنیتی کار پرداخته‌ایم.

این تکنیک مورد بررسی، همان فناوری است که توسط پیام‌رسان موبایل واتس‌اپ و شبکه لایتنینگ بیت کوین استفاده می‌شود.

استراتوم ۲ علاوه بر تمرکززدایی به صرفه جویی در هزینه‌ها هم منجر خواهد شد

کاپک گفت برینز هنوز در حال نهایی‌سازی برخی از ویژگی‌ها، از جمله تصمیم‌گیری برای انتخاب الگوریتم رمزنگاری برای مخفی کردن داده‌ها از جاسوسان است. اما نسخه اولیه برای تست در دسترس است و در حال حاضر بسیاری از ویژگی‌های استراتوم ۲ برای بررسی آماده است.

کاپک انتظار دارد حداقل ۱۲ ماه برای پذیرش استراتوم ۲ در استخرهای استخراج زمان نیاز باشد:

قانع کردن همه برای استفاده از این پروتکل منوط به تفهیم آن‌ها در مورد افزایش کارایی و امنیت است که منجر به صرفه‌جویی در برخی از هزینه‌های عملیاتی می‌شود.

منبع:

ارز دیجیتال


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

چشم‌انداز قیمت بیت کوین پیش از هاوینگ: آماده‌سازی برای یک رشد جدید

چشم‌انداز قیمت بیت کوین پیش از هاوینگ: آماده‌سازی برای یک رشد جدید

تحلیل دقیق بازار بیت کوین در آستانه هوینگ: آیا تاریخ دوباره خود را تکرار می‌کند؟

تحلیل دقیق بازار بیت کوین در آستانه هوینگ: آیا تاریخ دوباره خود را تکرار می‌کند؟

نگاهی عمیق به قلب بیتکوین: کشف رازهای پشت صحنه با داده‌های آن‌چین!

نگاهی عمیق به قلب بیتکوین: کشف رازهای پشت صحنه با داده‌های آن‌چین!

بیت‌کوین دوباره ۵۷ هزار دلاری شد! راز رالی جدید چیست؟

بیت‌کوین دوباره ۵۷ هزار دلاری شد! راز رالی جدید چیست؟

مایکل سیلور ارزشی بیش از ۱.۵ میلیارد دلار برای بیت کوین پیش‌بینی می‌کند!

مایکل سیلور ارزشی بیش از ۱.۵ میلیارد دلار برای بیت کوین پیش‌بینی می‌کند!


تحلیل کاربران

raziyeh

raziyeh1367

18/آذر/1400

ممنونم از برنامه خوبتون. خداروشکر که میتونیم بیت کوین رایگان استخراج کنیم. به امید پیروزی و بین کوین بالا

2

خوب وعالی

arash.s

07/اردیبهشت/1399

ایده خوب و منطقیه .برا همه خوب میشه و تازه واردها و جوانها بهتر میتونن استفاده کنن.چی از این بهتر.امیدوارم همه موفق باشن

62

تمرکز

mahdimasoodifar

04/شهریور/1399

باتمرکزکردن درعرضه ارز دیجیتال باعث رشدارزهاخواهد شدواین امرموجب پیشترفت بسیاری ازارزهاخواهدبود.پس بایدتوجه خاصی داشت

43

با صبر و حوصله رشد کنید

amin.off

27/آذر/1400

با تمرکز کردن وقت گذشتن در عرصه ارز دیجیتال میتونی به سرمایه خوب دست پیدا کنی کافی کمی زمان بزارید و با دقت انتخاب کنید

4

غیرمتمرکز

reza Dr

14/آذر/1398

اگه پروتکل تمرکززدایی ازاستخراج بیت کوین تصویب شودکه مطمئنادرراه این تصویب شایدشرکت های بزرگی که ازتمرکزبیت کوین سودمیبرندازعدم تصویب حمایت میکنن ولی اگراین اتفاق بیفتتدیک مرحله بسیارخوب برای قیمت واستخراج راحت ترمی باشدالبته احتمالابرروی قیمت اثرمنفی داشته باشد

94

سرمایه گزاری روی ارزهای نوپا

abed.mohad

29/تیر/1400

بنظر من دیگه بیتکویین تا جاییکه تونسته رشدش رو کرده و برای خودم و افرادی که مانند من وضعیت مالی قوی ندارند سرمایه گزاری روی ارزهای نوپا ب صرفه تر هستش با این امید ک مانند بیت کویین افزایش قیمت چشمگیری داشته باشند که مطمئن باشید این امر شدنی است

13

بیت کوین

ZENFA

18/فروردین/1399

تاثیری که بیت کوین بر دنیای امروز دارد کم است ولی اگر با این روند اگر پیش رویم بیت کوین به یکی از پر سودترین اقتصاد های دنیا تبدیل میشود

76

بیت کوین ابر ارز خواهد شد

eliyas6788

27/آبان/1399

بیت کوین با نمودار افزایش چشمگیری که تا به حال داشته توجه زیادی را به خود جلب کرده و با قدرت و پشتوانه ای قوی دارد به کار خود ادامه میدهد با این فرمول اگه جلو بره ابر ارز جهان خواهد شد

35

تحلیل

masoud.e203

15/آذر/1398

اگه این پروتکل اجرا بشه قطعا صنعت ماینینگ پیشرفت میکنه بخاطر ویژگی های مثبتی که داره هم به نفع استخر های استخراج هست هم به نفع ماینرها باعث کاهش هزینه،امنیت بیشتر و ویژه گی های دیگه ای میشه که تو مقاله اومده فقط استخرهایی که میخوان خودشون تصمیم گیرنده باشن زیر بار این پروتکل نمیرن که اونها هم ماینر های خودشون رو از دست میدن اگه اجرا نکنن و ضرر میکنن این قدرت دنیای مدرنه که اگه بخوای برای منافع خودت منافع بقیه رو زیر پا بزاری خودت ضعیف تر میشی

89

ارزش

kho51sro

20/مرداد/1399

فکرکنم با بیت کوین و ارزش گذاشتن بهش و بالا بردن سطح معلوماتی در آن به آنچه در رویاهاشونو داریم دست پیدا کنیم

42

استخراج بیت کوین

haghi

05/اسفند/1398

این یک فزصت استثنایی برای پولدار شدن میباشد لذا پیشنهاد اینست که این فرصت را دست نداده و بدنبال آن بروید

81

بیت کوین دربازار

mostafa bhbahani

12/اردیبهشت/1399

در بازار ارز دیجیتال اول عرضه ارز بصورت رایگان شناساندن هضم دربازار وبهادادن به آن وبعد چندسال قیمت گرفتن آن وعرضه دربازار جهانی .خنثی کردن یک اصطلاح در این بازار بستگی به خیلی چیزها دارد

66

آموزش

[email protected]

05/خرداد/1400

سلام به نظرمن آموزش ها برای تازه واردا بیشتر کنید وهمچنین در مورد بیت کوین و استخراج ان بیشتر توضیح دهید سپاسگزارم

16

راه حل

[email protected]

06/مرداد/1399

کسی نیست به من بگه چجوری میشه از این برنامه بیت کوین انتقال بدیم توی کیف پول یا چجوری اسخراج کنیم ازش خواهش میکنم راهنماییم کنید

43

استخراج بین کوین

alirezaa.r.j

14/خرداد/1399

به‌ نظر من این یک فرصت ناب وطلایی است برای پولدار شدن وهرچه زود تر باید به دنبال این کار برویم ومشغول شویم وهم چنین به دوستان ویا اطرافیان خود هم معرفی کنیم تا آنها هم از این پیشرفت استفاده کنن وزود تر پیشرفت کنن

60

کارکرد بلاکی ماینر

zetarf

23/اسفند/1398

وقتی یک ماینر بلاکی را استخراج میکند و "12.5" بیتکوین پاداش میگیرد,استخر تصمیم میگیره که کدوم تراکنش در بلاک قرار بگیره یکی از این ماینرهای محبوب AntMiner S9 SE هستش که مشکلاتی از این قبیل رو نداره

81

تحلیل من این است که خوب وقانونی استخراج کنیم

bahramkarimnjad

11/شهریور/1399

خوب وقانونی استخراج شودودر برابر سودجویان قرار نگیرد درآمدی خوب برای خود باشد وای استخراج را به دوستان خود هم یاد دهیم

32

بیت کویین عالی

omidsha

27/دی/1399

بهترین سرمایه گذاری ک دیدم بهترین ارز دیجیتالی ک بهترین سود را تا به الان داده و اینکه مهم ترین راه استخراجش تمرکز بالاست

31

غیرمتمرکز

farzadazad

02/دی/1399

این روش دقیقاً به دردکشور ما ایران میخوره به لحاظ این که دستگاه لازمه جابجا بشند تا درامان باشن وهر کسی با این دستگاه ها داره بیزینس وتولید ا رز انجام میده به خاطر امنیتی می‌بایست هم جابجایی فیزیکی دستگاهها وهم تعویض ادرس مجازی انجام بدهند.

35

بیت کویین

✌️ARSHIA✌️

24/مرداد/1399

بیت کویین قطعا یکی از بهترین راه های درآمدزایی هست البته اگه بلد باشید و در این زمان که همه در خانه هستن و وقت زیادی هم دارند خیلی خوب است امید وارم همیشه موفق و پیروز باشید

43

استخراج

وحیداذری

14/آذر/1398

دقیقن حرکت خوب وبجای بود تاریخ ثابت کرده که وقتی قدرت چیزی در جامعه دست افرادی خاص بیافته ناهنجاریهای بوجود میاد

98

برداشت خوب

ershad.mr.1371

16/آذر/1398

بنظرم بیت کوین خوب خودش رو در جایگاه مناسب گذاشته . اترنیوم هم کاری میکنن که به سطح بیت کوین برسه اما خیلی کار داره انشالله منتظر پشرفت همتون باشیم

82

برنامه ایرانی

behrooz46

10/آبان/1399

خوب و سرگرم کننده است در روند کار هر روز بهتر از دیروزخواهد شد این نشان از تیم برنامه نویسی قوی دارد

39

استخراج بیتک کوین

maziarsafi

29/دی/1399

بسیار عالی و به خیلی کسای که به دنبال این هستند میتوانند ب راحتی بیت کوین استخراج کنند و بخصوص امنیت بالاش که باید طوری طراحی بشه که هیچ هکری نتواند.تمام برنامه را هک و زندگی خیلی هاراو نابود کند...تصمیم فوق العاده خوبیه که این راه ادامه پیدا کنه تا تمام جوابع بتونن حداقل ی درامد داشته باشند

31

بیت کویین

milibakhshi

04/تیر/1400

بیت کویین تو این شرایط کرونا برای کسایی ک فکرشون کار میکنه خوب سفره ای پهن کرده خیلیا از خونشون بیرون نمیان و از طریق نت کسب درامد میکنن

18

آینده ی ارزهای دیجیتال حال حاضر

TTShirinTT

25/فروردین/1399

همونطور که بیت کوین به طور قطعی جای پول و ارز مرسوم در دنیا رو نتونسته بگیره، هیچ پولو ارز جدید دیگه ای هم نمیتونه بعد از این ارزهای دیجیتال حال حاضر که میاد جای این ارزهارو بگیره.

77

استخراج غیر متمرکز

javad_ebadi

07/فروردین/1399

در کارهای اقتصادی هر چقدر تمرکز ز دایی بالا باشد آن کار اقتصادی البته با رعایت قوانین و مقررات به مراتب بازدهی بالایی خواهد داشت از این رو در بیت کوین هم همین اتفاق خواهد افتاد

80

کوین گرام

[email protected]

03/دی/1399

من تازه عضو این برنامه شدم برنامه عالیه ولی نمیدونم واقعیه درامد داره یا نه ولی مسابقه هاش هیجان انگیزه خیلی خوبه

45

استخراج ارز

sadeghabrahimi

17/اردیبهشت/1399

دوستان عزیز وقتتون روفقط صرف استخراج نکنید. شما به ارزوهاتون میرسید. ازتجربه ها استفاده کنید و وقتتون رو فقط صرف استخراج نکنید.دنیا زیباست ودنیای فناوری و تکنولوژی هست.ازفرصتها استفاده کنید. شما قطعا یک تریدر

63

بیت کویین صاحب بازار جهانی

miladkrj

06/دی/1399

تا سال آینده بیت کویین ۵ درصد از بازار جهانی رو برای خودش میکنه،یکی از بهترین سرمایه گذاری هاست تا سال ۲۰۲۳ به ۲۳۰۰۰۰دلار میرسه قیمت بیت کویین

33

استخراج بیت کوین

Shayan2025

18/شهریور/1399

استخراج بیت کوین گام بزرگی برا سرمایه گذاری تواین شرایط مملکت.باید هرچه سریعتر خودمون رو به قافله برسونیم

37

حسن

hasan934

14/تیر/1399

این سیتم خیلی خوب میشه چون اگر به افراد نیازمند کمک کنه چون نیاید نیازمند داشته باشیم خیلی گناه دارن پس سیستم فوق العادیی میشه

48

درآمد های آینده

ehsandana

10/اردیبهشت/1400

سلام دوستان به نظر بنده درآمد های آینده مردم دنیا از طریق پول های الکترونیکی و دنیای اینترنت میباشد همون طوری که هیچ کس فکرشو نمیکرد یک زمانی ارزش بیت کوین بالا بره اینم به همون شکله درآمد های کا از طریق بازی ها بدست میاد و نیم افزار ها که بهش میگن پول الکترونیکی.

23

عالی

mostafa khan

12/اردیبهشت/1399

این روش خوبه وای اگه میشد که یک‌نرم افزاری تولید کنید که ما بتونیم با اون نرمازار بینکوین ایتخراج کنیم خیلی بهتر میشد

71

سرمایه گذاری بیتکوین

Nimaeslahi

19/شهریور/1400

بیتکوین رو با عنوان سرمایه گذاری بلند مدت بدونید، بلکه یه شبه یا یک ماهه نتیجه چشمگیری نمیتونید ببینید ، بیتکوین تا ۱۰۰هزار دلار هم میرسه

8

بیت کوین

[email protected]

06/مرداد/1399

بیت کوین ارز خوبی هستش ولی اینکه چرا نمیشه استخراج توی کیف پول بکنیم اگر میشد خیلی خوب بود حدعقل آدم این همه زحمت میکشه یه نتیجه داشته باشه

51

انتقاد

hamed.karimi

19/فروردین/1399

به اندازه ای پیچیده هست که سازندش نمیدونه چطوری توضیحش بده. حالا بچه های ما دارن تفسیرش هم میکن.اینم هر چی ما بیشتر بریم تو عمقش بیشتر متوجهش میشیم

71

تولید

yazdan.ghatei

24/اردیبهشت/1400

با سلام خدمت دوستان در سالهای آینده جهان با کسری منابع تولید مواجه خواهد شد که یکی از این منا بع حذف اسکناس و استفاده از انرژی خورشیدی وباد جوابهای جاریست

20

استخراج

sahra5251

17/دی/1399

این روش بسیار جواب میده .بیت کوین نشون داده که این چند سال چقدر پیشرفت کرده و این خودش اتفاق خوبی است واسه سرمایه گذاری کردن روی بیت کوین.

34

کار خوب

hom

14/آذر/1398

این پروژه بسیار عالی و یکی از اهداف اصلی ساتوشی ناکاموتو هنگام خلق بیت‌کوین یعنی استقلال شبکه آن از هر گونه قدرت کنترل‌گر بود. این ارز دیجیتال رمزپایه به گونه ای طراحی شده است که هر شخص و هر کسب کار و همچنین هر دستگاه دخیل در استخراج و تایید اعتبار تراکنش ها، بخشی از یک شبکه وسیع را تشکیل می دهند. همچنین طراحی طوری است که حتی اگر بخشی از شبکه از دسترس خارج شود، پول همچنان در حرکت خواهد بود.

87

متحول کردن اقتصاد دنیا باارز دیجیتال

aliwazifeh

03/فروردین/1400

مهمترین تحولی که ارز دیجیتالی دردنیاانجام داد یکسان سازی پول واقتصاد هست که روزبه روزهم توسعه پیدا میکند یعنی دیگر منبعد غصه این را نخواهیم داشتم که وقتی به کشوریسفر میکنم باید اولین کاری که بکنیم قبل ازسفر تبدیل اسکناس کاغذی به پول کشور را ازسرافی ها آن هم با دادن درصد کمسیون وکلی دردسری دیگر که پول کشور مقصد راتهیه کنیم اکنون کافیست کیف پول مان راهمراهمان داشته باشیم وغصه هیچ چیزرا نخوریم وتمام خریدوفروشهایمان را به همین راحتی انجام دهیم بیت کوین یاهمان ارزدیجیتالی مهم ترین تحولیکه دردنیای امروزی به ارمغان آوردیکسان کردن پول جهانی هست که ازبترزشترین نوع اسکناس وحواله چک غیره پیشی گرفت ودر کنار اینها نیز امنیت را برایمان هدیه داد وتنها مشکلی که مانده فقط حمله های سایبری وهکرهاهست که آن هم درآینده نزدیک باترفندهای جدید حذف خواهد شد.

29

ایده عالی

amirmahdizamanloo

23/فروردین/1399

ایده بسیار عالی است.چون به افراد دیگه امکان استفاده از بیت کوین را میدهد.فرصتی برای جوانان که به دنبال اینده هستند.

63

رقابت

azad6200

14/مهر/1399

ایجاد رقابت در بین فعالان این حوزه با غیرمتمرکز شدن آن بهتر و بازارش,پویاتر می,شود و نقش ارزنده ای در پویایی این صنعت خواهد داشت

45

خبر بیت کوین

zahra57

02/خرداد/1399

بیت کوین این ارز دیجیتال باارزش طبیعی است که هر روز شرکت ها و اشخاص جدید و جدیدتری راجب ان حرف می زنند و گسترشش میدهند

60

تحلیل بیت کوین

Azarakhsh.pat

06/فروردین/1399

سلام خدمت شما الان دیگه استخراج بیت کوین فایده ایی نداره ما باید بریم سراغ ارز های دیگه بیت کوین چند وقت دیگه تموم میشه پروندش بستع میشه ولی چیز هایی که میمونه ارز های بزرگ دیگه هستش

78

لایک

sadegh75

17/فروردین/1399

به نظر بنده این اتفاق باعث می شود که افراد سودجو دستشان کوتاه بشود، همچنین برای افرادی که می خواهند فعالیت بیشتری نمایند مسیر هموار تر می شود.

62

بیت کوین

mahdi83.com

14/فروردین/1399

به نظر من بیت کوین یه موت دیگه تموم میشه و ارز های بزرگتر جای اونو میگیره باید روی اونا سرمایه گذاری کنیم نه روی این ارز

74

متمرکز

nasserghi

14/آذر/1398

تعداد بیت‌کوین‌هایی که بابت محاسبه کردن هر بلاک ایجاد می‌شوداز آنجایی که شبکه بیت‌کوین طوری طراحی شده که بصورت مداوم هر از 10 دقیقه مقدار ثابتی بیت‌کوین ایجاد کند،

77

استخر

omidmohajri

26/فروردین/1400

استخرهمان جمع آوری بیتکوین است که تمام بیتکوین دراون جامیگیرن بعد ازاونجا جمع آوری میکنند این روزها ارز درزندگیه همه خودشو جا کرده است

21

تمرکز روی بیت کوین

asenat93

05/خرداد/1399

بیت کوین نیاز به تمرکز و دقت دارد باید همه جوانب را مد نظر گرفت و بهترین راه و روش را انتخاب کرد و بتوان پیشرفت کرد و هرچه ارز دیجیتالی قدیمی تر داشته باشی سود بیشتری خواهی داشت.

67

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.