coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

0.2%

67,172 $

3,875,824,400 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

1.3%

3,097 $

178,697,477 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0%

1 $

57,700 تومان

Tether

Tether

usdt

0.2%

579.4 $

33,430,803 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

1.7%

171.96 $

9,922,092 تومان

Solana

Solana

sol

0.1%

1 $

57,758 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

1.2%

3,093 $

178,478,794 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

1.3%

0.5177 $

29,871 تومان

XRP

XRP

xrp

1.2%

6.44 $

371,588 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

2.6%

0.152 $

8,770 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

تحلیل میان مدت ارز ریپل در تاریخ 25 آذر 98

25/آذر/1398
افزودن به نشان شده ها
تحلیل میان مدت ارز ریپل در تاریخ 25 آذر 98
تحلیل ریپل
اختصاصی
XRP
4019
دقیقه
همراهان گرامی کوینگرام برای اطلاعات بیشتر و تخصصی تر در زمینه تحلیل تکنیکال می توانید کانال کوینگرام آنالیز در تلگرام و

همراهان گرامی کوینگرام برای اطلاعات بیشتر و تخصصی تر در زمینه تحلیل تکنیکال می توانید کانال کوینگرام آنالیز در تلگرام و صفحه کوینگرام آنالیز در اینستاگرام را دنبال کنید.

نمودار : کندل , صرافی مبنا : BINANCE , تایم فرمیم : روزانه , ارز : XRPUSDT

در ادامه تحلیل ارز ریپل (xrp) با بررسی تایم فریم روزانه ریپل مشاهده می گردد که نمودار قیمت همچنان در کانال نزولی در حال نوسان می باشد و انتظار می رود قیمت در فواصل 0.20 لغایت 0.23 و 0.25 در نوسان باشد که به عنوان اهداف کوتاه مدت خود در نظر گرفته می شود. اما نکته قابل توجه این است که از شدت نزول کاسته شده است اما حجم روزانه این ارز هنوز نتوانسته خود را به کف حجم ماهانه برساند که در نتیجه در این تایم فرم اجازه ورود صادر نشده و باید منتظر شرایط بهتر باشیم.

رتبه ارز نئو بر اساس جدول امتیاز دهی Algo معادل 3.7 از 5 می باشد

نکته قابل توجه اینکه علی رغم اینکه این ارز در رده سوم قرارداد اما از نظر امتیاز دهی algo در ردیف 1980 قراردارد و در حال حاضر در حال جمع آوری اطلاعات در خصوصو امتیاز دهی به این ارز می باشد.

روند حرکت ریپل بر اساس تحلیل فاندامنتال :

بر اساس تحلیل های فاندامتال , پیش بینی حرکتی قیمتی ارز ریپل بر اساس روند حرکتی بیتکوین به شرح ذیل می باشد :

همراهان گرامی کوینگرام در نظر داشته باشند تحلیل‌های ارائه شده در این بخش، تحلیل و بررسی از تحلیلگران کوینگرام بوده و هیچ گونه پیشنهادی توسط ما جهت ورود به بازار و خرید و فروش ارائه نمی شود‌، پیشنهاد ما به شما در ابتدا مطالعه و آشنایی کامل با بازار ارزهای دیجیتال است و سپس ورود به معاملات و ترید می باشد، همچنین جهت آشنایی می‌توانید مقاله های رازهای تریدینگ ارزهای دیجیتال و اشتباهات مرگبار ترید و 10 نکته مهم در معاملات را مطالعه نمایید.

منبع:

کوینگرام


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

ریپل (XRP) درخششی دوباره؛ نزدیک شدن به هدف ۱ دلاری پس از صعود قابل توجه!

ریپل (XRP) درخششی دوباره؛ نزدیک شدن به هدف ۱ دلاری پس از صعود قابل توجه!

حمله سایبری باورنکردنی به ریپل: دزدیده شدن 112.5 میلیون دلار ارز XRP!

حمله سایبری باورنکردنی به ریپل: دزدیده شدن 112.5 میلیون دلار ارز XRP!

نهنگ‌ها به ریپل‌های خود را فروختند؛ ده‌ها میلیون XRP فروخته شد!

نهنگ‌ها به ریپل‌های خود را فروختند؛ ده‌ها میلیون XRP فروخته شد!

رقابت نفس‌گیر ADA و XRP: کدام ارز در مسیر فتح سکوی دلاری؟

رقابت نفس‌گیر ADA و XRP: کدام ارز در مسیر فتح سکوی دلاری؟

احتمال صعود بیشتر XRP در دسامبر.

احتمال صعود بیشتر XRP در دسامبر.


تحلیل کاربران

ارز ریپل

baran20

26/آذر/1398

در حالی که بیت کوین با هدف تراکنش‌های همتا به همتا و حذف واسطه‌‌ها و بانک‌ها روی کار آمده است، رپیل عقیده دارد که بانک‌ها به خودی خود بد نیستند و فقط نحوه انجام کار آن‌هاست که باعث ایجاد مشکلات پرداختی و انتقال پول می‌شود.

9

ریپل در سال ۲۰۱۹

boy racy

26/آذر/1398

در نیمه اول سال 2019، پیشبینی می شود که قیمت ریپل از حدود 0.78 دلار تا 1.10 دلار افزایش پیدا کند. پس از آن دوباره ریپل به یک وضعیت استیبل باز خواهد گشت و در نهایت سال 2019 را با قیمتی در حدود 1.20 دلار به پایان خواهد رساند. ریپل در سال 2019 قصد توسعه بخش قراردادهای هوشمند و اپلیکیشن های غیر متمرکز را نیز دارد که به کاربران کمک می کند تا روی استارتاپ های این چنینی سرمایه گذاری کنند. همچنین پیشبینی می شود در این سال سرعت تراکنش های ریپل از 4 ثانیه به 1 ثانیه کاهش یابد که در قیمت آینده قیمت ریپل نیز تاثیرگذار خواهد بود.

11

ریپل

tarahom

26/آذر/1398

وقتی مردم نام ریپل را می‌شنوند، بلافاصله فکرشان به سمت ارز دیجیتال آن یعنی XRP می‌رود. اما اولین نکته اساسی که باید بدانید این است که ریپل با XRP کمی فرق دارد. در واقع ریپل با سایر ارزهای دیجیتال مثل بیت کوین یا اتریوم هم تفاوت‌های زیادی دارد. وقتی ارز دیجیتال اتریوم (ETH) می‌خرید، به این معنی است که روی شبکه اتریوم سرمایه‌گذاری می‌کنید. وقتی ارز دیجیتال (BTC) می‌خرید یعنی روی شبکه بیت کوین سرمایه‌گذاری می‌کنید اما وقتی ارز دیجیتال XRP می‌خرید الزاما روی ریپل سرمایه‌گذاری نکرده‌اید.

12

آینده نگری

soni3168

26/آذر/1398

ارزهای دیجیتال در دنیای امروزی روز به روز در حال پیشرفت و در برخی موارد حرف اول در بازار را میزنند چرا که امروزه میتوان اکثر خرید و فروش ها و معاملات خود را از طریق ارز مورد نظر انجام داد که این باعث سرعت بخشی در این امر میشود.

8

سقف قیمت

zefreh

25/آذر/1398

بسیاری از کارشناسان ارزهای دیجیتال معتقدند، XRP تا پایان سال 2019 علاوه بر رسیدن به سقف قیمتی تاریخی خود که 3.65 دلار است، سقف‌های قیمتی جدیدی را نیز بسازد.

11

ارز دیجیتال

kiasha.m

25/آذر/1398

من تازه کارم و اطلاعات کافی ندارم. ارز ریپل در رده سوم قرار دارد. امیدوارم هر چه سریع تر ارزهای دیجیتال کارامدتر شده و همه مردم به شناخت کافی از ارزهای دیجیتال برسند.

12

تحلیل ارز ریپل

mkh66

26/آذر/1398

تحلیل های فاندامنتال و بر اساس جدول گزارش های algo بطور محسوسی با کاهش قیمت روبرو بوده در حالی که به عنوان سومین ارز دیجیتال بازار شناخته می شود.

11

نظر

karim1344

25/آذر/1398

همیشه کشورمادرمقابل تکنولوزی وقوانین جهانی مقاومت میکندبعدکه متوجه میشوند۵۰سال عقب افتاده ایمبهتراست دردانشگاههای کشورنخبگان بیشترروی این موضوع کارکنند

12

ریپل

parsa._.sh

26/آذر/1398

من تازه کارم و اطلاعات کافی ندارم. ارز ریپل در رده سوم قرار دارد. امیدوارم هر چه سریع تر ارزهای دیجیتال کارامدتر شده و همه مردم به شناخت کافی از ارزهای دیجیتال برسند.

11

ریپل

fatemeh13771998

26/آذر/1398

ریپل سومین ارز معتبر دیجیتال می تونه در آینده نه چندان دور،قابلیت هاشو نشون بده و دو باره افزایش داشته باشه و شاید به سه دلار هم برسه.

11

ریپل

علیرضادوست

18/اسفند/1401

ریپل بزرگ‌ترین سهم را در بازار ارزهای دیجیتال بعد از بیت کوین و اتریوم دارد؛ اما قیمت آن نسبتاً ارزان است. قیمت پایین ریپل آن را تبدیل به گزینه ورودی عالی برای مبتدیان و سرمایه‌گذاران سطح متوسطی کرده که قیمت بالای بیت‌ کوین و اتریوم مانع ورود گسترده آنها به بازار است. از آنجا که پیش‌بینی‌های قیمت آینده ریپل انتظار افزایش ارزش آن را دارند، حتی اگر استفاده از این سیستم به کندی جریان یابد، باز هم سرمایه‌گذاری بلندمدت در ریپل خوب به نظر می‌رسد

2

ارزهای دیجیتالی که ارزش سرمایه گذاری تا سال ۲۰۲۰ را دارند

samira_11

28/آذر/1398

ارزهای دیجیتالی که ارزش سرمایه گذاری تا سال ۲۰۲۰ را دارند بیت کوین Bitcoin : مطمئن هستم که تا به حال چندین بار نام بیت کوین (Bitcoin) به گوشتان خورده است ، اما اگر تا به حال حرفی از بیت کوین نشنیده اید پس در واقع شما چیزی درباره ارز مجازی نمیدانید . بیت کوین که با علامت اختصاری (BTC) نشان داده می شود یک ارز مجازی غیر متمرکز می باشد به این معنا که از کاربری به کاربر دیگر بدون هیجگونه واسطه ای می تواند منتقل شد . بیشتر یاد بگیرید: آموزش تصویری ساخت توکن ارز دیجیتال در شبکه اتریوم با اطمینان می توانم به گویم که از زمانی که قیمت هر بیت کوین معادل بیست هزار دلار آمریکا بود تا به امروز چهار چوب بیت کوین تغییر چندانی نکرده است این به این معناست که همچنان این احتمال وجود دارد که دوباره بیت کوین به اوج شکوفایی خود باز گردد و سرمایه گذاری در بیت کوین کار عاقلانه ای محسوب می شود . اتریوم ( Ethereum ) : پول مجازی اتریوم که با علامت اختصاری (ETH) نشان داده می شود در حال حاضر با اختلاف کمی از بیت کوین کش ای بی سی دومی ارز دیجیتال مهم بازار می باشد و میتوان از آن به عنوان رقیب سر سخت بیت کوین نام برد  و پی بینی می شود آینده ای روشن در پیش روی اتریوم باشد. لایت کوین Ltc: از لایت کوین می توان به عنوانن یکی دیگر از مهمترین اعضای جهان ارزهای دیجیتال یاد کرد . لایت کوین که سختی های چند ماه گذشته را پشت سر گذاشته و توانسته از افت بازار خرید و فروش ارزهای دیجیتال سر بلند بیرون بیاید نوید تغییرات مثبت را به دوست داران این ارز مجازی می دهد تا بتواند همچنان به عنوان نامی مطمئن در دنیای ارزهای مجازی ای آن نام برد . ریپل xrp: ریپل یکی از قدرتمند ترین و پر تبادل ترین ارزهای مجازی می باشد که این خوش شانسی بزرگ را مدیون به رسمیت شناخته شدن خود توسط کوین بیس می باشد که ریپل را به یکی از مهم ترین ارزهای مجازی دنیای کریپتو تبدیل کرد . استلار : استلار نیز از پروتکلی همانند بیت کوین بهره می برد که بر روی ریزتراکنش ها یا تراکنش های کوچک متمرکزتر می باشد که این نشاندهنده این است که استلار جایگاه بسیار مناسبی برای انجام تراکنش های مالی روزانه را داراست و می تواند در تراکنش های مالی روزمره به ارز شماره یک بازار تبدیل شود. Bitcoin Cash : درست زمانی که خیلی ها از بیت کوین نا امید شده بودند بیت کوین کش ای بی سی به بازار آمد و جان تازه ای به بازار ارزهای مجازی بخشید ، بیت کوین کش که تنها دو سال از عمر آن میگذرد جزو ده ارز مجازی پر فروش دنیا می باشد.

11

ارز های دیجیتال

ahmadm71

25/آذر/1398

ارز های دیجیتال روز به روز در حال رشد هست . و نسبت به قبل و در آینده با پیشرفت بهتری رو به رو هست .

15

یک نکته مهم

soheilstar

26/آذر/1398

وقتی مردم نام ریپل را می‌شنوند، بلافاصله فکرشان به سمت ارز دیجیتال آن یعنی XRP می‌رود. اما اولین نکته اساسی که باید بدانید این است که ریپل با XRP کمی فرق دارد. در واقع ریپل با سایر ارزهای دیجیتال مثل بیت کوین یا اتریوم هم تفاوت‌های زیادی دارد.ریپل چند محصول گوناگون برای بانک‌ها و موسسات مالی طراحی کرده است که فقط یکی از آن‌ها با ارز دیجیتال XRP کار می‌کند. بنابراین، شما وقتی XRP می‌خرید، روی یکی از محصولات شرکت ریپل سرمایه‌گذاری کرده‌اید نه خود ریپل

9

آینده خوب

nimai

25/آذر/1398

در سایتی تحلیلی خواندم که می گفت در المپیک ۲۰۲۰ قیمت زیاد می شود و این ارز آینده خوبی خواهد داشت گویا قرار شده در المپیک ۲۰۲۰ از ریپل استفاده بشود و ۱۰۰۰۰امضاء هم جمع شده

15

تحلیل ارز ریپل xrp

[email protected]

27/آذر/1398

تحلیل ارز ریپل ( xrp ) با بررسی تایم فریم روزانه ری یل مشاهده میگردد که نمودار قیمت همچنان در کانال نزولی در حال نوسان می باشد و انتظار می رود قیمت در فواصل 0.20 لغایت 0 الغایت 0.23 و 0.25 در نوسان باشد که به عنوان اهداف کوتاه مدت خود در نظر گرفته می شود. اما نکته قابل توجه این است که از شدت نزول کاسته شده است اما حجم روزانه این ارز هنوز نتوانسته خود را به کف حجم ماهانه برساند که در نتیجه در این تایم فرم اجازه ورود صادر نشده و باید منتظر شرایط بهتر باشیم.

9

آینده

ahmadrezaminaei

25/آذر/1398

ارزهای دیجیتال روز به روز در حال پیشرفت و افزایش قیمت می باشند و ۱۰۰٪ با گذشت چند سال ارز دیجیتال قدرتمند تر و حرف اول اخر را خواهد زد.

14

تحلیل

samira_11

27/آذر/1398

بنظر من همه ارزهای دیجیتال متاثرازبیت کوین میباشن با افتش افت میکنن وبا رشدش رشد .پس بنابراین میتوان با تحلیل دقیق بیت کوین به آینده اکثر ارزها پی برد ..وآینده ای روشن در پیش دارن

15

کاهش قیمت

محمدفرهادپور

25/آذر/1398

ارزهای دیجیتال درحال کاهش قیمت هستن و درحال حاضر معلوم نیس چ اتفاقی خواهد افتاد زیرا قیمتا ی روز بالا وی روز پایین میشن

6

ریپل

Mortezamohamade

26/آذر/1398

بیت کوین و ریپل دو ارز متفاوت با سطوح قیمتی متفاوت هستند اما از طریق تجزیه و تحلیل می‌توان نتیجه گرفت که نوسان بیت کوین بسیار بیشتر از ریپل بوده و ریپل با ثبات بیشتری به روند خود ادامه خواهد داد.

8

انتظار برای یک صعود ناگهانی

rezaakbari1154121

26/آذر/1398

ریمل پس از آنکه از قیمت سه دلاری اش سقوط کرد، تا کنون نتوانسته خود را با جهش های قیمتی دیگر ارزها هماهنگ کند و همچنان در بازه ی بین ۱۵ سنت تا ۳۵ سنت در نوسان بوده و هم اکنون در سقوط البته خود را با دیگر ارزها همگام نموده است، با توجه به همگامی کاهشی اخیر، مدت طولانی عدم صعود قیمت آن در بازار و نیز تحولات و دگرگونی هایی که این ارز به خود دیده است میتوان انتظار یک جهش قیمتی خوب برای این ارز را داشت.

8

شکست

ahmad202z

26/آذر/1398

با پایین کشیده شدن قیمت دلار زیر حمایت 7،000 دلاری، احتمال ریزش قیمت تا سطح حمایت بعدی در 6,512.01 دلار افزایش می‌یابد. شکست به زیر این سطح نیز تاثیر منفی قوی بر روی قیمت خواهد گذاشت و باعث ادامه‌دار شدن روند منفی خواهد شد.

9

پیروی از بیت کوین

محمدرضا

26/آذر/1398

با این که سومین ارز دیجیتاله ولی مسلما تغییر قیمت ها تا حد زیادی تحت تاثیر قیمت بیت کوین هست درحالیکه سرعت رشد بیت کوین نسبت ب آلت کوین های دیگه بیشتره

8

آینده و ارزها

abolfazll.delrooz

25/آذر/1398

ارزهای دیجیتال نو پا هستن قطعا باگذشت چند سال و صبر برداری فعالان این عرصه به رشد بالایی میرسه و تبدیل به ارز اول جهت معاملات خارجی میشود

12

پیش بینی صاحب نظران و کارشناسان

boy racy

26/آذر/1398

با وجود نواسانات شدید بازار ارزهای دیجیتال، پیش بینی آینده قیمت این ارزها، امری دشوار و پیچیده است. اما با این حال برخی افراد که در این زمینه سابقه خوبی دارند پیشبینی هایی را در خصوص آینده قیمت ریپل داشته اند که ما در اینجا به آن ها اشاره خواهیم داشت. آقای رومن گولفی، یکی از متخصصان حوزه ارز دیجیتال معتقد است سال 2019 یک سال پر رونق برای XRP خواهد بود. او انجام پروژه های زیاد و بزرگ ریپل در این سال را دلیل موفقیت ریپل می داند و معتقد است این اتفاقات همه باعث می شوند تا سال 2019 ریپل را از ارزهایی مثل اتریوم یا بیت کوین نیز محبوب تر نماید. مجله خبری Ripple coin news نیز در اقدامی جالب دست به پیشبینی قیمت ریپل در سال 2019 زده است و اعلام کرده است که با توجه به افزایش پروژه ها و تعداد مشتریان ریپل، ممکن است XRP سال 2019 را با قیمتی معادل 8 تا 10 دلار به پایان برساند. وب سایت پیشبینی Investing Haven نیز دست به پیشبینی قیمت ریپل در سال 2019 زده و اعلام کرده است که ممکن است قیمت ریپل تا 20 دلار نیز افزایش پیدا کند. این وب سایت معتقد است که ریپل بیشترین پتانسیل را برای افزایش قیمت در سال 2019 داراست

10

تحلیل ریپل

vali9504

25/آذر/1398

درحال‎حاضر تقاضاهایی پلکانی برای خرید پایین‎تر از حد ضرر وجود دارد که به این معنی است که از لحاظ نظری بخش عمده‎ی خریدها زیر قیمت هستند. اگر شما بسادگی حد ضرر را رها کنید و قیمت به آرامی افت کند، نسبت به نقطه ورود درصد ناچیزی ضرر متحمل میشوید و درخواست خریدتان را کنسل میکنید.

17

تحلیل مسان مدت ریپل

elias65

26/آذر/1398

ریپل پیش از اینکه بخواهد جهش قیمتی داشته باشد، عاشق حرکتی آرام در قیمت‎های پایین است. باتوجه به احتمال رسیدن بیتکوین به ۱۰ هزار دلار و بیشتر، میتوانیم فرض کنیم که قیمت ریپل به ۰.۷ دلار برسد و سپس به ۰.۵۵ دلار کاهش پیدا کند. البته دقیقاً نمیتوان مشخص کرد که این اتفاق چه زمانی رخ میدهد، اما به احتمال زیاد بعید است که از قیمت فعلی‎اش پایینتر بیاید. اما شاید این احتمال نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

10

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.