coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

0.9%

63,622 $

3,938,201,800 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

2.3%

3,183 $

197,045,032 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0.1%

1 $

61,962 تومان

Tether

Tether

usdt

0.7%

594.4 $

36,790,884 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

0.7%

136.77 $

8,466,063 تومان

Solana

Solana

sol

0%

1 $

61,962 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

2.4%

3,179 $

196,794,337 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

0.1%

0.5127 $

31,736 تومان

XRP

XRP

xrp

2.8%

0.1433 $

8,870 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

1.4%

5.35 $

331,165 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

تتر؛ بزرگترین استیبل کوین جهان در شبکه بیت کوین کش هم اضافه شد!

01/فروردین/1399
افزودن به نشان شده ها
تتر؛ بزرگترین استیبل کوین جهان در شبکه بیت کوین کش هم اضافه شد!
Tether
USDT
BitcoinCash
اخبار
4282
دقیقه

بزرگترین استیبل کوین جهان ؛ تتر یا به اختصار USDT؛ در شبکه بیت کوین کش عرضه شد. در هفته های اخیر به دلیل آنکه در سراسر جهان شاهد یافتن یک دارایی امن بودیم، علاقه به تتر (USDT) افزایش یافت و اکنون ارزش بازاری بیش از ۵.۷ میلیارد دلار دارد. بیش از ۱۸۰ میلیون دلار در روزهای اخیر و قبل از افزایش قیمت چشمگیر بیت کوین طی ۲۴ ساعت گذشته صادر شده است.

تتر هم اکنون در شبکه بیت کوین کش و هم چنین اتریوم، آلگوراند، EOS، لیکویید، Omni و ترون در دسترس است. بیت کوین کش دارای استاندارد توکن عمومی خود به اسم Simple Ledger Protocol است که معادل با توکن ERC-20 در اتریوم می‌باشد.

۳.۶۴ میلیارد توکن USDT در اتریوم

اگرچه تتر کار خود را در شبکه Omni شروع کرد اما سال گذشته در پی رسیدن به آستانه ظرفیت این شبکه، اکثر توکن های USDT به شبکه اتریوم انتقال یافتند. روند رسیدن به ظرفیت بلاک های این شبکه در هفته های گذشته و با افزایش موجودی، تسریع شده است.

شبکه بیت کوین کش دارای بلاک های بزرگتر و کارمزد کمتر از بیت کوین است. اگر بخش چشمگیری از توکن های USDT به شبکه بیت کوین کش انتقال یابند، باعث می‌شود که تقاضای شبکه اتریوم و کارمزد گس کاهش پیدا کند.

پائولو آردوینو مدیر ارشد فنی تتر در این خصوص گفته است:

یکی از نقاط قوت USDT این است که توسط چندین بلاک چین مختلف پشتیبانی می‌شود. همکاری اخیر ما با بیت کوین کش، مزایای مختلفی برای تتر به همراه خواهد داشت. ما انتظار داریم که پس از عرضه تتر در شبکه بیت کوین کش، کاربران بتوانند به آسانی از آن استفاده کنند. عرضه اخیر هم چنین از برنامه های بیشتری بر بستر شبکه بیت کوین کش پشتیبانی خواهد کرد و پرداخت تتر در این برنامه ها تسهیل خواهد یافت.

کیف پول Bitcoin.com اخیرا به منظور امکان پذیر ساختن ۱۰ میلیون کاربر خود برای دسترسی داشتن به توکن های SLP در برنامه ها به روزرسانی شده است و این برنامه ها اکنون به تتر نیز دسترسی خواهند داشت. راجر ور مدیرعامل Bitcoin.com در این خصوص گفت:

شنیدن این خبر که بزرگترین استیبل کوین جهان از بلاک چین بیت کوین کش استفاده خواهد کرد و میلیون ها کاربر کیف پول Bitcoin.com می‌توانند با استفاده از توکن های SLP به ارسال و دریافت تتر بپردازند بسیار هیجان انگیز است.

منبع:

میهن بلاکچین


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

ارزهای در خطر SEC کدام ها هستند؟

ارزهای در خطر SEC کدام ها هستند؟

تغییر راهبرد آرک در ETF خود

تغییر راهبرد آرک در ETF خود


تحلیل کاربران

تتر

soroushpoursaleh.sp

15/فروردین/1399

به دلیل هم طراز بودن تتر با دلار و اینکه لازمه هر خرید انواع کوین تتر در بیشتر موارد رو به رشد خواهد بود و تا به حال هم شاهد همین ماجرا بودیم و میتوان گفت جایگاه خوبی در ارز ها دارد

12

تتر

asen

02/آبان/1399

تتر استیل کوینی است که در اینده بازار را تسخیر خواهد کرد و واقعا هم برای حفظ ارزش دارایی در زمان افت ارزها بسیار مطمئنه

6

تتر منضم بت کوین

adeel mehdi

01/فروردین/1399

از لحاظ ارز تتر ارزش زیاد ندارد ولی با مدغم شدن آن در بت نشان می دھد ارزش آن زیاد شدہ زیرا بت کوین در این مدت کوتاہ اعتبار ناقابل انکار را اخذ کردہ

36

تقویت جایگاه دلار تتر

naser175

01/فروردین/1399

با گسترش شبکه دلار تتر به بیت کش و اتریوم یک نوع ثبات و اعتبار بیشتر و دو طرفه ایجاد خواهد شد بیتکوین هم که الان روی ریل صعودی ترن هوایی قرار گرفته و تا اوایل تابستان دو جهش بزرگ خواهد داشت نمیشه دقیق عدد و رقمش رو تعیین کرد ولی دو قله قیمتی در راهه ایستگاه بعد دوازده هزار دلار ...

29

تتر، ارز پایدار

mrm1

01/فروردین/1399

همترازی با دلار آمریکا، پشتیبانی شدن از سوی چندین بلاک چین، بیشترین حجم در گردش در بین ارزهای گردن کلفت موجود و مهمتر از همه پایداری این ارز در شرایط بروز بحران‌های اقتصادی، تتر رو به ارزی جذاب برای سرمایه‌گذاری تبدیل می‌کنه. قیمت تبادل تتر در صرافی های ایرانی که خیلی از بیشتر از معادل دلاریش هست موید این مطلب هست.

19

تتر

saeid tagizadeh

01/فروردین/1399

رمز ارز تتر وقتی به ارزش بالا برسد خوب میشه چون باعث ثبات بین تمام ارزها دیجیتال میشود و وقتی ثبات ایجاد شود راحت تر در تمام جهان قبول میشود

15

تتر

rezasofi

01/فروردین/1399

تتر یک ارز دیجتالی هست که تقریبا معادل دلار هست نگهداری ان ریسک پایین داری ولی سود زیادی نداره ولی مواقع بحران بهترین ارزه

33

علیرضا

alireza hasanzadeh

01/فروردین/1399

کریگ استیون رایت(متولد اکتبر۱۹۷۰)(۲)یک دانشمند رایانه و تاجر استرالیایی است که ادعا میکرد فرد واقعی پشت نام مستعار ساتوشیی ناکا موتور خالق بیت کوین (۳)و البته این ادعا در جامعه یه بیت کوین باشک بسیار رزرو شد و عموما پزیرفته نشد

30

تتر‌ چیست

tarahom

01/فروردین/1399

تتر یک ارز ترکیبی و یک ارز پایدار رمزنگاری بر پایه ارز فیات است. ارزش آن به ارزش ارزهای فیات پیوند یا به عبارت بهتر، متصل شده است. تتر اولین بار توسط رئال کوین در جولای سال 2014 راه اندازی شد و در ماه نوامبر توسط شرکت تتر، شرکت مسئول نگهداری ارز ذخیره شده به عنوان پشتوانه، نام گذاری جدید شد. مبادلات این ارز در فوریه 2015 آغاز شد. USDT پر استفاده ترین توکن تتر است. ارزش تتر معادل و متصل به دلار، ارز رسمی جهان است. 1 USDT دقیقا برابر با 1 دلار(USD) و نه یک سنت بیشتر یا کمتر است. USDT اساسا یک دلار رمزنگاری (حداقل از نظر ارزش) است. همچنین، تتر یک ارز رمزنگاری پایدار بر پایه یورو را با علامت اختصاری EURT ارائه می کند. به طور کلی تتر یک ارز رمزنگاری مبتنی بر بلاک چین است که توکن های در گردش آن با مقدار معادل از ارزهای فیات مثل دلار، یورو یا ین ژاپن که در یک حساب بانکی مشخص نگهداری می شود، پشتیبانی می شوند. توکن تتر که ارز شبکه تتر است با نماد USDT مبادله می شود. نکته قابل توجه در ارز پایدار USDT این است که معامله گران با پناه بردن به آن می توانند از نوسانات ارزهای رمزنگاری در امان بمانند، اما همچنان در معرض نوسانات قیمتی خود ارز فیات قرار دارند. به عنوان مثال، در نظر بگیرید اگر ارزش دلار طی رویدادی بزرگ در یک شب نصف شود چه اتفاقی خواهد افتاد؟ توکن های USDT شما به همان اندازه دلار افت خواهند کرد.

33

morteza

mortezakazemi

01/فروردین/1399

زیاد نمیشه به تتر اطمینان کرد باید حالا حالاها رو ش کار بشه تا جا بیفته و قابل اطمینان باشه تتر بر مبنای یورو ارائه میشه

19

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.