coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

1.4%

65,966 $

3,806,238,200 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

1.9%

3,061 $

176,607,006 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0.1%

0.9992 $

57,654 تومان

Tether

Tether

usdt

0.8%

572.8 $

33,047,675 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

1.6%

169.38 $

9,773,226 تومان

Solana

Solana

sol

0.2%

0.9984 $

57,608 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

1.8%

3,061 $

176,606,429 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

2.6%

0.5074 $

29,277 تومان

XRP

XRP

xrp

1.6%

6.34 $

365,818 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

2.7%

0.1489 $

8,592 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

وضعیت بازار: کاهش جزئی قیمت‌ها پس از انتخاب مجدد جروم پاول به‌عنوان رئیس فدرال رزرو

02/آذر/1400
افزودن به نشان شده ها
وضعیت بازار: کاهش جزئی قیمت‌ها پس از انتخاب مجدد جروم پاول به‌عنوان رئیس فدرال رزرو
Market
USA
اخبار
فدرال رزرو
2938
3 دقیقه

جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا، روز گذشته جروم پاول (Jerome Powell) را مجدداً برای ۴ سال دیگر به‌عنوان رئیس بانک مرکزی آمریکا انتخاب کرد. پس از اعلام این خبر قیمت بیت کوین و ارزهای دیجیتال تا حدودی کاهش یافت.

به گزارش کوین دسک، به‌دنبال تلاش ناموفق خریداران برای ادامه روند صعودی ابتدای هفته، روز گذشته قیمت بیت کوین بار دیگر به سطوح پایین‌تر سقوط کرد. در حال حاضر بیت کوین در محدوده ۵۶,۰۰۰ دلار معامله می‌شود و قیمت در ۲۴ ساعت گذشته ۱.۷۰ درصد کاهش یافته است.

پس از آنکه جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا، جروم پاول را مجدداً به‌عنوان رئیس بانک مرکزی آمریکا انتخاب کرد، قیمت‌ها در بازار بورس و ارز دیجیتال، در ساعات معاملاتی ابتدای روز کمی بالا رفت؛ اما در ادامه قیمت بیت کوین تاحدودی کاهش یافت و در پایین‌ترین سطح به ۵۵,۶۳۰ دلار رسید. پیش‌تر شایعاتی مطرح شده‌ بود مبنی بر اینکه بایدن قصد دارد لایل براینارد (Lael Brainard)، یکی دیگر از مقامات فدرال رزور، را برای ۴ سال آینده جانشین پاول کند.

برخی از معامله‌گران اصلاح اخیر قیمت‌ها در بازار ارز دیجیتال را که پس از جهش صعودی ماه گذشته اتفاق افتاد، امری طبیعی می‌دانند.

سیمون پیترز (Simon Peters)، تحلیل‌گر کارگزاری ای‌تورو (eToro)، گفته است:

با توجه به اینکه بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال به اوج‌های تاریخی جدیدی رسیده بودند، همواره احتمال ذخیره سود از سوی سرمایه‌گذاران وجود داشت؛ اتفاقی که در ادامه باعث تضعیف قیمت می‌شود.

با ذخیره سود دسته‌جمعی برخی از خریداران بیت کوین، به نظر می‌رسد که قیمت‌ها در بازار سهام موقعیت خود را حفظ کرده‌اند. شاخص «S&P500» در طول یک ماه گذشته ۴ درصد رشد داشته و این در حالی است که قیمت بیت کوین در دوره زمانی مشابه ۷ درصد کاهش یافته است.

نمودار زیر نشان می‌دهد که نرخ همبستگی ۶۰ روزه بین قیمت بیت کوین و شاخص S&P500 اخیراً کاهش یافته است. از بین رفتن همبستگی بین قیمت بیت کوین و این شاخص بازار سهام در کوتاه‌مدت، نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران همچنان به پذیرش ریسک معاملات تمایل دارند و این در حالی است که برخی از آنها ارتباط خود را با بازار ارز دیجیتال کمتر کرده‌اند.

نمودار همبستگی ۶۰ روزه بین قیمت بیت کوین و شاخص S&P500

وضعیت بازار آلت کوین‌ها

کاهش حجم معاملات شیبا اینو در کوین بیس: در حال حاضر ۶.۷۲ درصد از حجم کل معاملات کوین بیس، بزرگ‌ترین صرافی ارز دیجیتال آمریکا، مربوط به شیبا اینو است. این میم کوین که چندی پیش صدر جدول رده‌بندی حجم معاملات کوین بیس را به خود اختصاص داده بود، اکنون به رده سوم این فهرست سقوط کرده است.

بازی‌های متاورسی و توکن‌های غیرمثلی تا سال ۲۰۳۰ سهمی ۱۰ درصدی از بازار محصولات لوکس خواهند داشت: بانک مورگان استنلی (Morgan Stanley) گفته است برندهای فعال در حوزه تولید کالاهای لوکس به‌دنبال همکاری با پلتفرم‌های مربوط به بازی‌ها و متاورس هستند. به گفته این بانک تعداد قراردادهای خرید سهام این پلتفرم‌ها در حال افزایش است و این اتفاق می‌تواند بین ۱۰ تا ۲۰ میلیارد دلار به فرصت‌های درآمدی موجود در بازار تولیدکنندگان کالاهای لوکس اضافه کند.

سرمایه‌گذاری ۳.۶ میلیون دلاری در یکی از پروژه‌های فعال در الگورند: «C3 Protocol»، پلتفرم معاملات ارز دیجیتال که قرار است در شبکه الگورند فعالیت کند، در دوره تأمین سرمایه اولیه خود ۳.۶ میلیون دلار جمع‌آوری کرد. شرکت‌های آرینگتون کپیتال (Arrington Capital) و جامپ کپیتال (Jump Capital) از سرمایه‌گذاران این پروژه هستند. قیمت الگورند در یک ماه گذشته ۶ درصد کاهش یافته است. قیمت بیت کوین در دوره زمانی مشابه ۷ درصد کاهش یافته و اتریوم هم ۱ درصد رشد داشته است.

منبع:

ارز دیجیتال


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

واکنش بازار به تصمیم جدید فدرال رزرو: بیت کوین افزایش قیمت را تجربه کرد!

واکنش بازار به تصمیم جدید فدرال رزرو: بیت کوین افزایش قیمت را تجربه کرد!

کاهش محسوس قیمت بیت کوین در پیش از جلسه فدرال رزرو!

کاهش محسوس قیمت بیت کوین در پیش از جلسه فدرال رزرو!

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!


تحلیل کاربران

جروم پاول

09192110430

02/آذر/1400

جو بایدن به مدت ۴ سال دیگر جروم پاول را به عندان رئیس بانک مرکزی امریکا و فدرال رزرو انتخاب کرد که این امر باعث کاهش جزئی حدود ۱/۷ درصد کاهش بیت کوین شد و ریزش بازار را منجر شد؟m@f

2

فدرال رزرو

dors@1

02/آذر/1400

بازم رئیس فدرال رزرو جروم پاول شد تا به محض این انتخاب بازار واکنش منفی نشون بده و یه کاهش جزئی رو مشاهده کردیم

38

جو بایدن و جوی بازار

ayoobchem

02/آذر/1400

پس از آنکه جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا، جروم پاول را مجدداً به‌عنوان رئیس بانک مرکزی آمریکا انتخاب کرد، قیمت‌ها در بازار بورس و ارز دیجیتال، در ساعات معاملاتی ابتدای روز کمی بالا رفت؛ اما در ادامه قیمت بیت کوین تاحدودی کاهش یافت و در پایین‌ترین سطح به ۵۵,۶۳۰ دلار رسید.و نتوانست جوی بازار را بە هم ریزد.

22

.

ramingholami

05/آذر/1400

اینکه بیت کویین صعود کنه امری عادی هست والان هم یه مقداری صعود کرد که این یک چیز خوب برای کسانی است که در بازار بیت کویین سرمایه گزاری کردن

3

تاثیر انتخاب جروم پاول بر رمزارز ها

Behroozmahmoudi

02/آذر/1400

پس از آنکه جو بایدن رییس جمهور آمریکا جروم پاول را برای ۴سال دیگر به ریاست بانک مرکزی آمریکا انتخاب کرد قیمت رمز ارزها کاهش یافت

86

جروم پاول

[email protected]

03/آذر/1400

سلام انتخاب جروم پاول به عنوان فدرال روزرو باعث شده یه مقدار کاهش پیدا کنه ولی انشالا باز رو به صعود میریم

2

لایک یادت نره

DANYAL-S

04/آذر/1400

خیلی ممنون از توضیحات شما و از کویین گرام عزیز خیلی خوب بود فقط ای کاش یکم بیشتر توضیح میدادید عالی دیگه حرفه دیگه ای ندارم هر چی که لازم بود کویین گرام عزیز گفتتند

2

جرومی پاول رییس فدرال رزور

ilia313

02/آذر/1400

جروم اچ. پاول ۶۴ ساله، جمهوری‌خواه و دانش‌آموخته رشته علوم سیاسی دانشگاه پرینستون است. وی مدرک حقوق خود را نیز در سال ۱۹۷۹ میلادی از دانشکده حقوق جورج‌تاون دریافت کرد. پاول سال‌ها در شرکت‌های سرمایه‌گذاری بانکی مانند «دیلون» و «کارتیل» در رده‌های مدیریتی فعالیت کرده است.

2

جابه جایی رئیس بانک آمریکا

[email protected]

06/آذر/1400

همیشه بعد جابه جایی این ریزشها طبیعیه، وتا یه زمان محدود که دوباره همه چیز بحالت اول برمیگرده اونم بخاطر اینکه اوایل جابجایی هیچ کار وقراردادو معامله ای انجام نمیگیره، ودرحال تحول دادن اوراق به همدیگه هستن

1

بیت کوین

9139863733

02/آذر/1400

اینکه بیت کوین یه کم صود داشته باشه امری عادی چون خیلی رشد داشته بود وباز هم یک درصد صعود را درپی خواهد داشت وباز یه کم رشد ولی فکر نمیکنم که از ۵۰۰۰۰ دلار پایین تربیاد در این که اکثر دولت مردان با این ارزها مخالفن امری عادی است چون سر رشته خیلی کارها از دستشون در میره ودیگه نمیتونن به مردم زور بگن

36

کوین دسک

Hadi49hadi

02/آذر/1400

CoinDesk بستری رسانه ای برای نسل جدیدی از سرمایه گذاران است که در مورد چگونگی کار با رمز ارزهایی مثل بیت کوین و دارایی های دیجیتال در تکامل سیستم مالی جهانی، به آموزش و تهیه خبر می پردازد. وظیفه آن، اطلاع رسانی، آموزش و اتصال جامعه سرمایه گذاری جهانی از طریق اخبار، داده ها، رویدادها و آموزش ها است.

21

پاول دوباره ۴سال رئیس فدرال رزروشد

زارع

02/آذر/1400

پس ازاینکه جوبایدن جروم پاول را برای ۴سال دوباره رئیس فدرال رزرو انتخاب کرد ارزهای دیجیتال با شدت بیشتری کاهش پیدا کرده بطوریکه بیت کوین به۵۵۰۰۰دلاررسید خبرها ی سیاسی بیشترروی ارزهای دیجیتال اثر می گذارد وانهارا کاهش می دهد

35

زمان خرید

sajadarbabi1381jon

02/آذر/1400

با توجہ ب فوند بازار و غیر قابل پیش بینی بودن نمیشہ ک فھمید با برکناری یا روی کار اومدن شخصیتا چ اتفاقایی می افتہ پس نباید خیلی از ریسکارو انجام داد

1

فدرال رزرو

p@r@stesh

02/آذر/1400

بازم اسم جروم پاول اومد و ریزش در بازار شروع شد و حالا با انتخاب مجدد جروم پاول دیدیم که بازار قرمز شد ولی این وضعیت موندگار نیست

47

جروم پاول

B@hm@n

02/آذر/1400

انتخاب مجدد جروم پاول به عنوان فدرال رزرو باعث شد یه کاهش جزئی رو شاهد باشیم و امیدوارم این کاهش تموم شه و بازار صعودی شه

46

قیمت بیت کوین

akbarabadi

02/آذر/1400

بعداز اینکه جوبایدن رئیس جمهور آمریکا ریس بانک مرکزی آمریکا رابه مدت ۴سال در جایگاه خود تمدیدکرد قیمت بیت کوین مقداری نزولی شد .

25

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.