coingram
کوینگرام

جهش خوب بیت کوین در یک هفته گذشته؛ تحلیلگران هنوز شک دارند!

18/تیر/1401
افزودن به نشان شده ها
جهش خوب بیت کوین در یک هفته گذشته؛ تحلیلگران هنوز شک دارند!
Bitcoin
BTC
تحلیل
ترید
1913
زمان مطالعه: 3 دقیقه

بیت کوین از دوشنبه هفته گذشته تاکنون ۱۴ درصد افزایش قیمت داشته است. با وجود این جهش نسبتاً چشم‌گیر، برخی از تحلیلگران هنوز قانع نشده‌اند که قرار است روند بلندمدت قیمت بیت کوین در ادامه صعودی شود.

به گزارش کوین دسک، بیت کوین روز گذشته روندی صعودی را دنبال می‌کرد. قیمت حتی در مقطعی از ۲۲٬۴۰۰ دلار هم فراتر رفت، اما این جهش در ادامه با اصلاح بازار تا سطح ۲۱٬۵۰۰ دلار همراه شد.

در ۲۴ ساعت اخیر اما، این روند تقریباً بدون نوسان بوده و بیت کوین عمدتاً با قیمتی حوالی ۲۱٬۵۰۰ دلار معامله شده است.

کندل این هفته بیت کوین وضعیتی متفاوت از هفته‌های قبل دارد و قیمت از دوشنبه هفته گذشته تاکنون بیش از ۱۴ درصد رشد کرده است. می‌توان گفت بازار ارزهای دیجیتال همان خوش‌بینی‌ای را تجربه کرده که قیمت سهام را در این هفته بالا کشیده است. احساس مثبتی که منشأ آن نشانه‌های دلگرم‌کننده مربوط به پافشاری بانک مرکزی آمریکا برای مقابله با تورم افسارگسیخته در این کشور است.

از سوی دیگر اما، این جهش متفاوت هم نتوانسته برخی از تحلیلگران را تحت‌تأثیر قرار دهد. این کارشناسان می‌گویند هنوز هم شواهد و مدارکی در دسترس نیست که بتوان با آنها افزایش طولانی‌مدت قیمت بیت کوین را تأیید کرد و به فاصله گرفتن از محدوده ۲۰٬۰۰۰ دلاری که کف چند ماه گذشته بیت کوین است، امیدوار بود.

الکس کوپتسیکویچ (Alex Kuptsikevich)، تحلیلگر مؤسسه «FxPro»، می‌گوید:

از ابتدای ماه ژوییه (تیر) قیمت بیت کوین بیش از ۱۷ درصد رشد کرده است؛ اتفاقی که در نگاه اول نتیجه چشم‌گیری به نظر می‌رسد. نکته‌ای که وجود دارد اما، این است که قیمت بیت کوین ماه قبل (خرداد) تا جایی که می‌شد پایین آمده بود و جهش فعلی تنها اصلاح طبیعی ریزش‌های ۳ هفته قبل است.

کوپتسیکویچ می‌گوید بیت کوین همچنان پایین‌تر از میانگین متحرک ساده ۲۰۰ هفته‌ای (SMA ۲۰۰ – خط آبی در تصویر) در نوسان است و موج فروش روز قبل نیز نشان می‌دهد که فروشندگان بازار همچنان مازاد عرضه ایجاد می‌کنند.

گفتنی است بیت کوین در حال حاضر ۶۸ درصد با اوج تاریخی خود فاصله دارد و از ابتدای سال ۲۰۲۲ تاکنون نیز بیش از نیمی از ارزش خود را از دست داده است.

نمودار قیمت بیت کوین؛ نمای ۱ هفته‌ای بازار «بیت کوین/ دلار».

در مقابل، تحلیلگران صرافی بیتفینکس (Bitfinex) می‌گویند رشد هفته قبل شاخص بورسی «S&P500» و ارزش سهام شرکت‌های فعال در حوزه فناوری، میل سرمایه‌گذاران به پذیرش ریسک را بیشتر کرده و این موضوع می‌تواند با وجود شرایط مالی نابسامان شرکت‌های فعال در حوزه ارزهای دیجیتال، به رشد بیت کوین کمک کند.

کارشناسان بیتفینکس گفته‌اند:

اگر جهش ۲۴ ساعت گذشته بازار ارزهای دیجیتال به افزایش فشار خرید در ماه جاری منجر شود، شرایط بازار جالب خواهد شد.

در کنار بیت کوین، بسیاری از آلت کوین‌ها نیز آخر هفته خود را با رشد قیمت پشت سر گذاشتند. برای مثال، اینترنت کامپیوتر در یک شبانه‌روز گذشته جهشی ۱۳ درصدی را تجربه کرده و از طرفی، اتریوم در همین مدت ۲.۴۴ درصد از ارزش خود را از دست داده است.

منبع:

ارز دیجیتال


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

بیت کوین با شکوه به عرش ۷۰ هزار دلار بازگشت! نگاهی به آینده: گام بعدی چه خواهد بود؟

بیت کوین با شکوه به عرش ۷۰ هزار دلار بازگشت! نگاهی به آینده: گام بعدی چه خواهد بود؟

آینده بازار رمزارزها: بیت کوین در آستانه بازگشت به قله ۷۰ هزار دلاری؟

آینده بازار رمزارزها: بیت کوین در آستانه بازگشت به قله ۷۰ هزار دلاری؟

رکوردشکنی خرید بیت کوین در ۲۰۲۴: استراتژی پشت پرده نهنگ‌های بازار چیست؟

رکوردشکنی خرید بیت کوین در ۲۰۲۴: استراتژی پشت پرده نهنگ‌های بازار چیست؟

السالوادور: سرمایه‌گذاری روزانه بر روی بیت‌کوین، خریدی جسورانه هر روز!

السالوادور: سرمایه‌گذاری روزانه بر روی بیت‌کوین، خریدی جسورانه هر روز!

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!


تحلیل کاربران

بالا رفتن قیمت

Mohamadpoiu

18/تیر/1401

قیمت بیت کوین از ۳۲ هزار رسید به ۲۰ و ۲۲ هزار این سکوت قبل طوفان یعنی قیمتش تا یک ماه اینده به ۴۰ هزار تا قطعا میرسه

22

بیت کویین

ha3an01

20/تیر/1401

بیت کوین دوباره اوج بگیره بهتره چون با این بازاری ک داره این ریزش سنگین به خیلیا ضرر زد و این باعث میشه همه از ارز دیجیتال بترسن دقیقا مثل بورس‌ ک ریزش داشت و هواداراشو از دست داد

15

عدم اعتماد معامله گران

etoro

18/تیر/1401

طی چند روزگذشته بیت کوین یه تکونی به خودش داد وتا 22هزار دلار رفت ولی هنوز معامله گزان باترس وبی اعتمادی به بازار نگاه میکنن

37

خوش‌بینی در مورد بیت کوین

[email protected]

20/تیر/1401

خوش بینی متوسط ​​اما ثابت در مورد بیت کوین بهترین بستر برای خریداران آلت کوین است. به وضوح مشاهده می شود که پویایی آنها در حال حاضر بهتر از [بیت کوین] است. اگر این روند برای چند روز دیگر ادامه پیدا کند، اثر یک حلقه بازخورد ممکن است کارساز باشد، زمانی که رشد بیش از حد آلت کوین ها بیت کوین را بالا ببرد

18

جهش بیت کوین

marwan

23/بهمن/1401

در هنگام بررسی رفتار بلندمدت قیمت بیت کوین متوجه می‌شویم که چرخه‌های صعودی و نزولی گذشته به‌طرز شگفت‌آوری به یکدیگر شبیه هستند. جالب‌تر این است که به نظر می‌رسد چرخه بعدی نیز احتمالاً از روند مشابهی پیروی می‌کند.

4

رشد

leilaranjbar

19/تیر/1401

کارشناسان بیتفینکس گفته اگ ور۲۴ ساعت گذشته بازار ارزهای دیجیتال منجر ب افزایش بشه شرایط بازار تغییرمیکنه

23

رشد ۱۷ درصدی بیت کوین ونظریه تحلیل گران

زارع

18/تیر/1401

رشد بیتوکوین با ۱۷درصد افزایش روبه روشد ولی دوباره با کمی اصلاح قیمت راباید ۲۱ هزاردلار قرار گرفت ولی تحلیل گران هنوز دلسرد گمینگ به سر می برند ونمی دانندکه آیا روند صعودی بیت کوین ادامه دارد

43

اعتمادنکنیدتله بازار

mostafa1365@

18/تیر/1401

این امکان وجودداره که به مقصدهجده هزاربرگرددچون درمحدوده ای که رنج شده وچندین بارهم قصدشکست اون روداشته خطوط روندحاکی ازسقوط اون هست

24

دلایل رشد یا عدم رشد

[email protected]

18/تیر/1401

به نظرم صاحبنظران دلایلی قانع کننده برای نگرانی دارند. هنوز با قاطعیت نمی توان از رشد بیت کوین صحبت کرد.

26

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.