coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

1.2%

62,969 $

3,897,781,100 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

4.4%

3,175 $

196,529,405 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0.1%

0.9998 $

61,888 تومان

Tether

Tether

usdt

2%

591.3 $

36,603,946 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

5.7%

134.65 $

8,334,835 تومان

Solana

Solana

sol

0.1%

1 $

61,962 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

4.4%

3,173 $

196,416,128 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

0.8%

0.5145 $

31,848 تومان

XRP

XRP

xrp

5.6%

0.1417 $

8,771 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

5.2%

5.26 $

325,594 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

آموزش شرکت در لیگ ترید

26/بهمن/1401
افزودن به نشان شده ها
آموزش شرکت در لیگ ترید
کوینگرام
لیگ ترید
درآمد
14921
5 دقیقه
مسابقه جدید کوینگرام، لیگ ترید بعد از ماه ها تلاش و توسعه تیم کوینگرام منتشر شد

ترید و معامله؛ حس خوب بعد از کسب سود یا دلشوره بعد از هر ضرر…

معامله‌گری همواره با هیجانات و البته موقعیت‌های پولساز بی‌شماری همراه است که همین امر، تجربه فعالیت در یک بازار مالی را خاص‌تر می‌کند.

اکثر مواقع٬ افراد تازه کار و بدون تجربه در بدو ورود به بازار، با ضررهای هنگفتی مواجه می‌شوند و به اصطلاح از بازار شکست می‌خورند.

بر همین اساس، ما در تیم کوینگرام از مدت‌ها قبل در تلاش برای ارائه یک راه حل جذاب برای این چالش بودیم. مسئله اصلی ما، ارائه یک راه حل بود که استرس ترید را کاسته و با چاشنی یادگیری، رقابت و پاداش، مهارت علاقه‌مندان را محک بزند.

از اواسط بهار امسال شروع به طراحی این راه حل کردیم و تا پایان تابستان توسعه محصول نهایی به طول انجامید. اما به خاطر محدودیت‌ها و شرایط ماه‌های اخیر، مجبور به متوقف کردن کار شدیم.

اما امروز بعد از روزها و شب‌ها تلاش با انگیزه‌‎ای چند برابر برای ساخت روزهای بهتر بازگشته‌ایم و مفتخریم که قابلیت جدید کوینگرام را به شما معرفی کنیم.

به لیگ ترید کوینگرام خوش آمدید.

در ادامه، به طور کامل به معرفی و آموزش لیگ ترید خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

لیگ ترید، بخش جدیدی در کوینگرام است که می‌توانید با ثبت‌نام در این لیگ با استفاده از تتر مجازی که به شما تعلق می‌گیرد معامله کنید. با ترید در مدت زمان تعیین شده، متناسب با عملکرد و سود و زیان خود در جدول رده بندی قرار خواهید گرفت.

شرکت در مسابقه

فصل اول لیگ ترید کوینگرام از ساعت 10 صبح اول اسفند 1401 آغاز شده و تا ساعت 12 شب 20 اسفند ادامه خواهد داشت.

برای شرکت در فصل اول مسابقه ترید کوینگرام به صفحه مسابقه رفته و با کلیک روی دکمه ثبت‌نام، وارد لیگ شوید.

در شروع مسابقه، به تمامی شرکت کنندگان 1000 تتر مجازی تعلق می‌گیرد که می‌توانند با این مبلغ، به ترید و خرید و فروش 200 رمزارز اول بازار بپردازند.

توجه داشته باشید که هر شرکت کننده حداکثر می‌تواند تا 20 معامله در روز انجام دهد.

فصل اول لیگ ترید کوینگرام از ساعت 10 صبح اول اسفند 1401 شروع شده و تا ساعت 12 شب 20 اسفند ادامه دارد. جایزه مسابقه این فصل به این ترتیب می باشد :

نفر اول مسابقه : 80 هزار کوین + فعال شدن شرط برداشت

نفر دوم مسابقه : 50 هزار کوین + فعال شدن شرط برداشت

نفر سوم مسابقه : 30 هزار کوین + فعال شدن شرط برداشت

نفرات چهارم و پنجم 20 هزار کوین و نفرات پنجم تا دهم 10 هزار کوین جایزه برنده می شوند.

خبر خوب: در فصل بعدی این لیگ پرهیجان، جوایز بسیار بزرگتری در نظر گرفته شده است. پس با ما همراه باشید

هم چنین در صورت تمایل نفرات برتر مسابقه آنها در شبکه های اجتماعی کوینگرام به عنوان تریدر برتر فصل اول لیگ ترید معرفی خواهند شد.

آموزش اضافه کردن معامله جدید

برای اضافه کردن معامله جدید می‌توانید از بخش داشبورد ، بعد از کلیک روی دکمه «اضافه کردن معامله جدید» ارز موردنظر خود را جستجو کرده و به معامله بپردازید. همچنین با رفتن به صفحه داخلی هر ارز می‌توانید سود و ضرر معاملات خود را مشاهده کرده و به قیمت خرید و میانگین‌های قیمت خرید خود دسترسی داشته باشید.

اضافه کردن تتر بیشتر

در طول کل مسابقه، شما می‌توانید تا حداکثر 3 بار و هر بار 100 تتر مجازی به دارایی‌های خود اضافه کنید تا بتوانید در مواقع مناسب اقدام به معامله کنید.

آموزش حذف تراکنش

در طول مسابقه شما می توانید تا 5 تراکنش خرید خود را که معاملات خوبی نبودن و ضررده بودند را حذف کنید و به مقدار تتری که برای خرید آنها هزینه کردید برگردید. در نظر داشته باشید که معاملاتی که از تاریخ انجامشان کمتر از 5 روز گذشته باشه چنین امکانی را دارند و در صورتی که بیشتر از 5 روز از معامله ای گذشته شده باشه امکان جذف آن نمی باشد.

آموزش کاهش کارمزد

به منظور نزدیک تر بودن مسابقه لیگ ترید به معاملات واقعی، هر معامله ای که انجام می دهید دارای کارمزد خواهد بود. در حالت عادی هر معامله مقدار 0.2 درصد از کل مقدار معامله کارمزد دارد. شما می توانید با استفاده از جم کارمزد تمام معاملاتتون رو نصف کنید.

رتبه بندی نفرات برتر

در هر لحظه از زمان مسابقه شما می توانید سود و ضرر و رتبه خودتان را مشاهده کنید. هم چنین رتبه بندی نفرات برتر و آخرین معاملات و ارز هایی که در آن لحظه در حسابشان دارند را مشاهده و بررسی بکنید.

بعد از تمام شدن زمان مسابقه لیگ ترید انجام معاملات متوقف شده و نفرات برتر مسابقه مشخص می شوند و جوایز آنها به آنها اهدا می شود.

برای شرکت در مسابقه از طریق اپلیکیشن، باید برنامه کوینگرام را به آخرین نسخه بروزرسانی کنید. از طریق آدرس https://www.coingraam.com/trade می تونید به صفحه لیگ ترید کوینگرام دسترسی داشته باشید.

برای شرکت در مسابقه از طریق اپلیکیشن یادتون نره که اپ کوینگرام و به نسخه آخر بروز کنید تا بتونید تو مسابقه شرکت کنید. برای دانلود از گوگل پلی از این لینک استفاده کنید، برای نصب از کافه بازار از این لینک و برای دانلود مستقیم آخرین نسخه کوینگرام اینجا را کلیک کنید.

ثبت نام فصل اول لیگ ترید از همین الان آغاز شده است. خودت رو محک بزن و بدون استرس ترید کن و ارز دیجیتال جایزه ببر.

منبع:

کوینگرام


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

لیگ ترید فروردین ماه کوینگرام به پایان رسید! 20 میلیون په په جایزه نفرات برتر!

لیگ ترید فروردین ماه کوینگرام به پایان رسید! 20 میلیون په په جایزه نفرات برتر!

لیگ ترید اسفند ماه کوینگرام به پایان رسید! 60 میلیارد بی بی دوج جایزه نفرات برتر!

لیگ ترید اسفند ماه کوینگرام به پایان رسید! 60 میلیارد بی بی دوج جایزه نفرات برتر!

لیگ ترید بهمن ماه کوینگرام به پایان رسید! 18میلیون شیبا جایزه نفرات برتر!

لیگ ترید بهمن ماه کوینگرام به پایان رسید! 18میلیون شیبا جایزه نفرات برتر!

لیگ ترید دی ماه کوینگرام به پایان رسید! 12میلیون بنک جایزه نفرات برتر!

لیگ ترید دی ماه کوینگرام به پایان رسید! 12میلیون بنک جایزه نفرات برتر!

هیجان، جوایز دلاری، و فرصت‌های شگفت‌انگیز: جشنواره ترید بینگ ایکس و چلسی

هیجان، جوایز دلاری، و فرصت‌های شگفت‌انگیز: جشنواره ترید بینگ ایکس و چلسی


تحلیل کاربران

زارعی

[email protected]

04/اسفند/1401

چرا نمیشه معامله شورت باز کرد و چطور میتونیم سودمون برداشت کنیم ومعامله رو ببندیم.درکل خیلی فرصت خوبیه برای آماتورها تا بدون هزینه یاد بگیرن

40

فصل ترید

09922180208

15/خرداد/1402

سلام ودرودفراوان به سازندگان برنامه کوین گرام وطراح و چالش مسابقه ترید و بهترین فرصت به علاقه مندان ارز باشرکت کردن در لینک ترید ومحک زدن خودشون عالی من تواین مسابقه این فصل شرکت کردم پنج روزازمسابقه گذشته بودتلاش خودمو کردم تواین فاصله بین من شرکت کنندگانی که جلوتر من بودن بازهم نفربیستم شدم وچیزها یی یادگرفتم خواهش میکنم این مسابقه روبازهم بزارید خوشحال میشیم

23

ع

abbas11111

02/اسفند/1401

خیلی عالی.ممنون از شما که با آموزش های خب به کسایی که تازه اومدن کمک میکنید و هرچقدر بیشتر آموزش بدید ما بیشتر با برنامه آشنا میشویم

32

ترید

MuhibZafari

01/اسفند/1402

لیگ ترید یکی از بهترین روشهای آموزشی و موثر است که در زمینه ترید تجربه بهتری را میتوانیم کسب کنیم و بهتر وارد بازار رمزارز بشیم . ولی اگه پاداش به بیشتر از پانزده نفر درنظر گرفته بشه بهتره چون پاداش برا پانزده نفر واقعا کمه و باید تعداد این افراد بیشتر بشه . سپاس فراوان

10

سلام من در این برنامه

majidsardar

10/آذر/1402

این برنامه نتونستم به جایی برسم چون کسی منو راهنمای نمیکنه اگه کسی بندرادرایبرنامه بتونه راهنمای کنه ممنون میشم

9

مهارت

@محمدبیدل

21/دی/1402

باسلام وعرض تشکر از دست‌اندركاران این برنامه مهارت فرد را نسبت به خرید وفروش بالا می‌برد وباعث می‌شود در معاملات دقت بیشتری کرد ممنون از کلیه‌ دوستان عزیز

17

لیگ ترید .

S.MaTiin

10/تیر/1402

بسیار خوب و عالیست از زحمات شما کلیه عوامل کوینگرام کمال تشکر و سپاس را داریم . مچکریم

20

اصلا جالب نیست

alishivaei

01/اردیبهشت/1402

تو این مسابقه اون کسی برنده میشه که جم بیشتری خرج کنه نه اونی که معامله گر خوبیه باید قانونش عوض بشه و تا آخر مسابقه نقدینگیت همون ۱۰۰۰ تتر باشه و نتونی با دادن تتر جم بیشتری بیاری اینحوری تقلب میشه و کسانی که جم بیشتری دارن جایزه رو میبرن امیدوارم در دوره های بعدی این قانون اضافه کردن تتر با جم حذف بشه و اونی که حقشه نفر اول بشه نه اونی که جم بیشتری خرج میکنه

33

ترید

Alihonari

11/اردیبهشت/1402

دوستان سه دوره هستش من در ترید شرکت میکنم ولی نمیتونم ترید رو ببندم لطفا بگید از کدوم قسمت میشه ترید رو بست من دیوانه شدم

25

ارز دیجیتال

[email protected]

29/بهمن/1401

با سلام و عرض خسته نباشید به دست اندرکاران کوین گرام این برنامه بهترین آموزش برای کسب درآمد برای هموطنان تازه وارد هست

40

با تشکر پرسش درباره مسابقات

farhad.s2

30/فروردین/1402

اگر مثلا فردی اکنون ثبت نام کند با توجه به فرصت یک ۱ روز و ۸ هشت ساعت باقی مانده آیا امکان ترید و خرید و فروش از همین لحظه را  دارد یا خیر ...تشکر میکنم منتظر پاسخ شما هستم پاسخ: بله از همان لحظه که ثبت نام می کنید امکان خرید و فروش تو مسابقه رو دارید

24

درخواست کمک

[email protected]

17/فروردین/1403

سلام من نمیدونم در این معامله چی به چی رو داریم معامله میکنیم میشه یک نفر واضح برام توضیح بده ممنون میشم اخ اصلا‌نمیدونم چی به چی هست

1

سواا

ali18483dadab

05/اردیبهشت/1403

سلام خسته نباشید ببخشید اگر بنده در لیگ ضرر برسه بهم 80درصد تترم رو از دست بدم خودش از حسابم میگره کسر میشه ی منظورم اینه خرید توکن ها محدوده مثلا تا اندازه پول یا بیشتر از وسعت پول هم هست که ضرر میرسه بعد شکایت میکنن

1

درآمد از کوینگرام

barmanabbasi

07/مرداد/1402

خوب ویکی از پلتفرم هایی که دراقات فراغت بهترین راه کسب درآمد است بعداز یادگیری ومیشود کسانیکه دراین کار خبره هستند وکار با ارزدیجیتال رو براحتی انجام میدن خیلی خوب میتونه باشه

19

مسابقه هیجان انگیز

mehrdaadaadineh

04/اسفند/1401

مسابقه جالبی است. برنده کسی است که بیشترین تتر را داشته باشد یا بیشترین درصد سود؟ چرا امکان دیدن چارت برای خرید و فروش نیست؟ این طوری خیلی کار دشوار است.

35

سوال

Faride42

01/اسفند/1401

سود من بیشتر از نفر اول شد و بعضی وقت ها هم برابر شد ولی اسم من تابلو نبود چرا ؟ هر انتخاب چقدر طول میکشه تا انتخاب بعدی؟

54

افزایش موجودی

ezadi@h

04/فروردین/1402

با سلام و عرض ادب من نمی‌دونم کسانی که این مسابقه طراحی کردند این تحلیل من را میخوند یا نه برنده باید بر اساس سود کسب شده تعیین بشه نه بر اساس موجودی الان من درصد سودم بیشتر از خیلی از نفرات هست وای افزایش سرمایه با پرداخت جمع یک مرتبه فقط کردم در حالی که دوستم دو مرتبه افزایش موجودی داده و از من کمتر سود کرده در رتبه بعدی هستش این روش درست نیست

35

فروش

payman

02/فروردین/1402

چرا وقتی برای فروش می روم به عقب برمیگرده و نمیتونم بفروشم لطفا برام توضیح دهید ویا کسی علتشو میدونه کمکم کنه

33

تمرین

nima.h1

27/آذر/1402

خوبه خیلی ام عالی از اینجا شروع کنید برید جلو نهایت از خود بازار رمز ارز اصلی سردر میارید خیلی ممنون از تیم کوینگرام

9

اولین برنامه تو ایران

[email protected]

30/بهمن/1401

اولین برنامه که تو ایران این امکان رو میده تا بتونیم ترید کنیم وتجربه خود رو بیشتر بکنیم تا در واقعیت ترید ترسمون بریزه

43

من آماتورم یا مبتدی

hojat.1365

08/اسفند/1401

من یکم تعجب کردم هر کی تحلیل کرده بود نوشته بود برای مبتدی ها خوبه؟؟من آماتور بهتون بگم بازار ادعا نداره ما ۴ تا تو خانواده تو این بازاریم میتونم ثابت کنم اون که از همه دیرتر اومده تو بازار از همه ما جلوتره ..به علت بی ادعا بودن،مطالعه و اخبار و آموزش درست و از همه مهمتر اولویت و درآمد اولش این بازار و من هم با اینکه ازم کوچیکتره ولی بعضی وقتا میرم جاش بهم یاد میده با اینکه آخرش میگم ها خودم بلد بودم ...ببخشید و ممنون از این کار قشنگ که ما مبتدی ها یاد بگیریم... سپاسگذارم

35

مدیر برنامه

babak2023

08/مهر/1402

جاداره از مدیر برنامه تشکر کنم من تازه نصب کردم .ولی بنظر من برنامه خوبی میاد ولی باید سعی وتلاشمونو بکنیم تا پیشرفت کنیم انشالله همه دوستان موفق باشند..

16

بیت کوین

شیرزادپرزیوندی

28/اسفند/1401

روزی خواهدآمدکه بیت کویین پول رایج جهت معاملات بیشتر کشورها شود.وجایگاه بیت کویین جایگاهی خاص خواهدبود.ودرقیمت پایین خریدآن ضرری نداردزیرابعدارشدخواندکرد.

33

بسیار عالی

emadz

03/اردیبهشت/1403

بهترین برنامه ای که تا بحال دیدم بی نظیر هست امیدوارم همه از اون استفاده کنن و برای دیگران هم ارسال کنند تا آنها هم استفاده کامل از آن داشته باشند

1

بیت کوین

09369947279

19/اردیبهشت/1402

در آینده ای نه چندان دور روزی خواهد آمد که بیت کوین پول رایج اکثر کشورها خواهد شد و دامنه آن شامل تمام معاملات خواهد شد

26

تازه کار

[email protected]

01/مهر/1402

بعنوان یک نو پا در این عرصه امیدوارم همه دوستانیکه دراین رابطه با ارز دیجیتال فعال هستند آرزوی موفقییت دارم

12

من تازه اومدم

hode

20/اسفند/1402

واقعیتش خیلی نمی‌دونم چی میشه چون کار نکردم با ارز دوست هم دارم. یه آموزش خیلی خوبی برام باشه خسته نباشید و راهنمای کنین

5

قدردانی و پیشنهاد

dyhm

27/بهمن/1401

عرض ادب حضور گرامی تمام دست اندرکاران گرام.طرح خوبیه بامید پیشرفتهای روزافزون.چندین پلتفرم جاشون داخل این اپ بنظرم خالیه.ربات ترید.تشکیل مجموعه یی از کاربران جهت خرید همزمان کوینهایی که تازه لیست میشن داخل صرافیهای معتبر.ایجاد یک رمز ارز حاکمیتی.ایجاد صرافی کوینگرام.تغییر اساسی رابط کاربری.و در اخر خیلی خوب میشه بخشی داشته باشین بصورت بروز رمز ارزهایی رو که قراره داخل صرافیهای معتبر لیست بشن نمایش بده.ایام بکام الهی همیشه پرسود باشین.

46

همه

09353135833

01/دی/1402

سلام ایکاش همه ارزها رو آزاد میذاشتید مثلا بیبی دوج ،بانک، خیلی از ارزهای دیگه .اینطوری هیجان مسابقه میره بالا . خواهشاً اینو اجراء کنید.

12

کسب درآمد برای همه

davidtalla

29/خرداد/1402

سلام اینهمه دوستان وقت گذاشتن نظر دادن فقط الکی تعریف کردن حضرات تابحال فکر کردید شرایط برداشت رو اگه آسان تر کنید تعداد بیشتری برداشت کنند مخاطب بیشتری جذب میکنید بابا مردم همشون تو رفاه نیستن که بیان مسابقه بدهند و غیره یکاری کنید همه جور آدمی بتونه دوزارکسب درامد کنه ووووووووو

27

لیگ ترید

[email protected]

09/مهر/1402

برای من قابل هضم نیست نمیتونم اینو د کنم نظ(من مسابخقه مهوم وتعفرف مشخصی داره وغالبا به استفاده ازمهارت وشیوه خاصی برای انجام کاری مشخص گفته میشه نه این‌که کسی باخرید امتیاز و رتبه برتر بدست بیاره

14

مسابقه خیلی خوب

vidamvd92

30/بهمن/1401

خیلی خوبه مخصوصا برای اماتورها که تازه میخان وارد بازار ارز دیجیتال بشن و شناختی ندارن و راهنمایی های راحتی هم شده که جای خطا رو کم میکنه عالی هستش.

53

ترید بدون ریسک

AmiralRealEstate

29/فروردین/1403

ضمن تشکر از تمام کسانیکه وقت گذاشتن و با طراحی این اپ کاری کردن کارستون. واقعا دست مریزاد. اینجا برای افرادی نظیر من که تازگی وارد بازار ارز دیجیتال شدیم یک آموزشگاه بحساب میاد. دمتون گرم و خدا پشت و پناهتون باشه

1

سپاس از زحمات مدیران

hamidkiani

26/بهمن/1401

جاداره که از زحمات تیم کوینگرام کمال تشکر وسپاس را داشته باشم خصوصا بخاطر ترتیب این مسابقه جدید که میتواند هر کاربر را به خودشناسی درزمینه رمز ارز وادارد. طرح نوینی که درایران لااقل بی نظیر است و کارایی بیشماری خواهد داشت

48

ارزدیجیتال

best728

29/بهمن/1401

این لیگ فرصتی هست برای اونایی که فضای معاملاتی ارزدیجیتال روتجربه نکردن مطمئنا چالش جذابی خواهدشد وفرصتی مناسب برای یادگیری افرادمبتدی ممنون

28

عالی

[email protected]

01/فروردین/1402

نظری ندارم فعلا درحال کاووش و یادگیری ام.انسان عاقل هم موقعی اطلاعات دقیقی نداره نظردهی نمیکنه......

28

چالش جذاب

mhnn

26/بهمن/1401

سلام. این لیگ فرصتی هست برای اونایی که تا الان این فضای معاملاتی رو تجربه نکردن و میتونیم خودمونو محک بزنیم، مطمئنا چالش جذابی میشه. خسته نباشید میگم به تیم محترم کوینگرام

61

یک فرصت خوب

Amirabbas_gh

29/بهمن/1401

به عنوان یک تریدر بهتون پیشنهاد میکنم این فرصت رو از دست ندید هم کسب تجربه تو بازار بزرگ جهانی میشه هم ممکنه سود های خوبی بگیرید من که شرکت کردم هرچیه باخت نداره

53

ترید

nasrinbezaatpour

09/خرداد/1402

سلام .لیگ مسابقات ترید بانظم خاصی پیش میره و سطح مسابقات از دوره های قبلی خیلی بهتره و جوایزشم بیشتره .ممنون از مسعولین برگزاری مسابقات

42

بهترین در بهترینها

panteapani01

01/اسفند/1402

با سلام و ارادت ، تشکر و سپاس از برنامه ارزشمند شما که به دلیل انجام معاملات ( هرچند مجازی) ،باعث شده احساس واقعی معامله رو درک کنیم و این بهترین راهکار هنگام آموزش و یادگیری برای افرادی هست که ابتدای شروع معامله کردن هستند و ترسِ ریسک کردن و از دست دادن سرمایه دارن سپاس فراوان و پیروزی برای تیم شما

6

آزمون و خطا و کسب تجربه

مصطفیعابدی

21/فروردین/1402

واقعا عالیه.دست مریزاد یک کلاس آموزش که میتونیم خودمون و در شرایطی که قرار میدیم بسنجیم،تجربه کسب کنیم و از سطح آماتوری لول به لول ارتقا پیدا کنیم و تجربه های جدیدی اندوخته کنیم.

33

سلام بر شما خوبان

[email protected]

13/آذر/1402

خیلی برنامه خوب است من ازش خوشم میاد اما تا الان ازش برداشت نکردم اما خوشم میاد خیلی خیلی ممنونم از شما با این برنامه خوب تون. دوستان شماهم راضی هستین. یانه

17

ارز دیجیتال

Z.T۱۳۸۳۵۳۴۸@gmail.com

26/بهمن/1401

سود خوبی داره و صبر زیاد میخواد.با صبر کردن نتیجه کار عالی میشه. سودی که داره واقعا می ارزه. خداروشکر که کسب و کار خوبی هست و برطرف کننده ی مشکلات انسانها.

51

شرکت در لیگ ترید

[email protected]

22/دی/1402

با سلام به تمام دوستان من این ماه دومم هستش که تو مسابقه شرکت میکنم و چون از قبل تجربه ترید کردن نداشتم نتوستم خوب عمل کنم در مسابقه قبلی و الان برای شروع مسابقه آماده تا با تجربه تر عمل کنم و پیشنهاد میکنم با معرفی به دیگران هم به خودتان و هم به دوستان تاناین لطف رو بکنید که با این دنای زیبای ترید آشنا بشن که کم کم همه باید بزنیم توی کار ترید کردن بااین اقتصاد مالی کشورمون.باتشکر از گروه کویینگ گرام

11

مسابقه ترید کوینگرام

minister

29/فروردین/1402

مسابقه ترید کوینگرام.مجیطی برای آشنایی با چگونگی معامله ارزهای دیجیتال و قرار گرفتن در محیط ترید واقعی و تجربه احساساتی مثل فومو و هیجانات بازار و.‌.است.ولی بنظر من بهترین مزیت این مسابقه،آشنا شدن و زیر نظر گرفتن و تحقیق درباره ارزهایی است که قبلا کمتر به آنها فکر میکردیم یا حتی با آن آشنا بودیم.مثلا من در طول این سه دوره مسابقه ،علاقه بسیار زیادی به عملکرد و کارکرد ارز «رابیکس،XRB» پیدا کردم.ارزی که با عملکردی بسیار عالی،توانسته در مدتی کوتاه، جزء پنجاه ارز برتر قرار گیرد.

25

مفید ولی حوصله‌سربر

alijoonm200017

02/اسفند/1401

باسلام واحترام.خیلی مفید است.ولی متاسفانه خیلی سرعت پایین هستش.برای همین زیاد هنگ میکنه.باید بروز،تَر و کاربردی‌تر بشه.همچنین مقدار جایزه یا پاداش نسبت به تعداد حجم شرکت کننده و میزان جم مصرفی آنها به نظر شخص بنده مقداری کم‌انصافی شده و نسبتا کم هستش.حداقل بلس به ۳۰نفر اول پاداش اهدا میشد.چون تمام بندگان الله مطمئنا با مصرف جم‌ها برا حذف تراکنش و اضافه کردن دارایی خود هزینه نسبتا زیادی را متحمل میشوند.همچنین مقدار جم مصرفی برای حذف واضافه موجودی (۲۰۰جم)خیلی زیاد است.درخاتمه شرمنده اگه زیاده گویی کردم.یاحق.پیروز و سربلند باشید.

41

سلام و عرض ادب

pouriaphl

09/فروردین/1402

کمال تقدیر و تشکر دارم از همه دست اندرکاران این مجموعه من دوتا انتقاد داشتم اول اینکه رتبه بندی باید بر اساس میزاد سود افراد باشه نه بر اساس بیشترین موجودی تتر چون میزان لیاقت و شایسته سالاری و موفقیت در ترید سود بیشتر هست وگرنه ک طرف وقتی با تذریق موجودی رتبه بالاتری داشته باشه ک دیگه اسمش مسابقه نیست دوم اینکه من تعدادی ارز رو خریدم وقتی میخواستم بفرشم نمیشد مجبورم بمونم تا فردا تا فردا هم ممکنه قیمتش هزارجور تغییر کنه

37

چالش آموزنده و پر انگیزه تمرین پاکت اپشن

mahmood39

26/بهمن/1401

این چالش بنظرم یک اقدام بسیار موثر و بدون ریسک برای همه و مبتدیان و علاقمندان به ترید بخصوص به روش پاکت آپشن است و بدون هزینه یک فضای واقعی را تجربه و پاداشی واقعی به ازای موفقیت خود کسب می کنند .

48

ترید

Osameh_balouchi

15/خرداد/1402

برای محک زدن تازه کارها چالش خوبیه ومیتونن بهترین عملکردشون رو حتی روی اکانت اصلی داشته باشن این عمل باعث علاقه مندی بیشتر به بازارهای رمز ارزمیشود...

31

لیگ

nafsalove77

26/بهمن/1401

خیلی کار خوبی کردید واقعا مفیده جدا از اینکه هیجان انگیز هم هست خیلی کمک میکنه به کسایی که میخوان شروع کنن دمتون گرم به امید پیشرفت هرچه بیشتر کوینگرام

50

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.