coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

1.4%

63,846 $

3,945,682,800 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

6%

3,307 $

204,381,252 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0%

0.9993 $

61,757 تومان

Tether

Tether

usdt

1%

600.8 $

37,127,586 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

5.7%

144.27 $

8,915,886 تومان

Solana

Solana

sol

0%

1 $

61,800 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

6.1%

3,305 $

204,240,966 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

1%

0.5228 $

32,309 تومان

XRP

XRP

xrp

3.2%

0.1502 $

9,282 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

4.6%

5.47 $

338,046 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

مسدود کردن دارایی های Binance.US توسط SEC

17/خرداد/1402
افزودن به نشان شده ها
 مسدود کردن دارایی های Binance.US توسط SEC
SEC
BNB
بایننس
اخبار
1941
1 دقیقه

یک روز پس از شکایت SEC از Binance، خواستار مسدود کردن دارایی‌های این صرافی در عصر روز سه‌شنبه شد. SEC همچنین از قاضی درخواست کرد که هم فیات و هم دارای‌های دیجیتال موجود در اختیار Binance.US به کاربران بازگردانده شود. این دستور برای ده‌ها حساب که توسط Binance.US در موسسات بانکی مختلف مانند Axos Bank، Prime Trust، بانک منحل‌شده Silvergate و سایر موسسات نگهداری می‌شود، اعمال خواهد شد. همچنین SEC ادعا می‌کند که دو نهاد خارجی - Sigma Chain و Merit Peak - که زیر نظر ژائو قراردارند در جمع آوری نادرست سرمایه مشتریان با وجوه Binance دخیل هستند. پس از آن بایننس اعلام نمود که دارایی تمام کاربران امن است.

منبع:

کوینگرام


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

آیا در 2024 شاهد اوج جدیدی از کوین بایننس خواهیم بود؟

آیا در 2024 شاهد اوج جدیدی از کوین بایننس خواهیم بود؟

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

ارزهای در خطر SEC کدام ها هستند؟

ارزهای در خطر SEC کدام ها هستند؟


تحلیل کاربران

بازگرداندن دارایی کاربران بایننس

mehrdaadaadineh

17/خرداد/1402

درود، قطعا هر نوع فعالیت اقتصادی و تجاری باید مورد نظارت دائمی سازمان های ناظر قرار گیرد تا فساد شکل نگیرد دستور به بازگرداندن دارایی کاربران در جهت دفاع از حقوق این افراد کار مثبتی است.

25

بازیهای صاحبان ثروت و قدرت !!!

arash.karimipoor

18/خرداد/1402

سلام دوستان ، من از شما یکی دوتا سؤال می پرسم ، بایننس یو اس چندذذ وقته داره تو آمریکا کار میکنه؟ یک سال ؟دو سال؟ ....؟ در تمام این سالها این سازمان نظارتی نداشته؟ یا تا امروز هیچ مشکلی برای گیر دادن تو کار بایننس پیدا نکرده بود ؟ من تنها چیزی که یادم هست اینه که چند ماه قبل هم دوباره این سازمان یه سری برچسب به بایننس زد و گفت که میخواد از این صرافی شکایت کنه !!! همون زمان هم بازار ریزش پیدا کرد و بعد همه چی یهو رفت تو سکوت و انگار نه آن.فقط این وسط کسایی که جیبشون خالی ز

15

مسدود کردن بایننس امریکا

marwan

17/خرداد/1402

یک روز پس از طرح دعوی علیه صرافی ارز دیجیتال بایننس، کمیسیون بورس و اوراق بهادار از دادگاه خواست که هم ارزهای فیات و هم ارزهای دیجیتال مربوط به Binance.US را مسدود و به کشور برگرداند.

19

مسدودکردن دارایی بایننس

sevda1

19/خرداد/1402

کمیسیون اوراق بهادار آمریکا (sec) روز سه‌شنبه برای مسدود کردن دارایی های بایننس به دادگاه آمریکا درخواست ارائه کرد. پرونده‌ی قضایی تشکیل شده در دادگاه ناحیه‌ی D.C، خواستار صدور تاییدیه‌ای شده است که با آن دارایی‌های وابسته به شرکت‌های مدیریت سرمایه‌گذاری و اجرایی بایننس امریکا (شرکت BAM Management US Holdings و شرکت BAM Trading Services) مسدود شود

16

ضرر

امیدمری

18/خرداد/1402

بله دارایی های مردم امن هست ایا ضرر جبران ناپذیرشون هم امن هست ازوقتی که این اتفاق افتاد بازارکلا منفی وهمه پول هایی که گذاشتن اصلا به اولش برنگشته ایا توضیحی هم برای این خسارت دارید واقعاکه!

17

تحلیل تکنیکال بایننس

saeide84

17/خرداد/1402

تحلیل تکنیکال یکی از ابزارهای متعددی است که در اختیار تریدرها قرار دارد. تحلیل تکنیکال، تاریخچه و سوابق یک کوین خاص را همراه با نمودارهای قیمت و حجم معاملاتش بررسی می‌کند. آنچه که برای تحلیل تکنیکال بایننس کوین یا هر رمز ارز دیگری لازم است شناخت ایده‌های محوری تئوری Dow است. همچنین شناخت روندهای صعودی و نزولی بازار بسیار بااهمیت است. البته گاهی روندی در بازار وجود ندارد و قیمت داخل کانالی خاص جلو و عقب می‌رود. لازم به ذکر است که خرید رمز ارز از صرافی های مختلف ممکن است با قیمت‌های متفاوتی انجام شود.

30

تکنیک خاص

mdinar82

17/خرداد/1402

تحلیل های کاربران اگه واقعا نیتی خاص بدن در نظر گرفتن خوردن لایک و گرفتن یه نمونه نمره خاص باشه رام میشه گفت واقعا پیشرفتی درکار هست مث کشورهای پیشرفته دنیا

22

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.