coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

1.1%

63,589 $

3,929,800,200 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

5.2%

3,269 $

202,015,548 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0.1%

0.9997 $

61,781 تومان

Tether

Tether

usdt

1.5%

598.2 $

36,966,906 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

5.5%

143.28 $

8,854,704 تومان

Solana

Solana

sol

0%

1 $

61,800 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

5.2%

3,266 $

201,810,990 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

0.8%

0.5206 $

32,173 تومان

XRP

XRP

xrp

2.7%

0.1489 $

9,202 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

2.4%

5.44 $

336,192 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

چگونه با ارز دیجیتال خود وام بگیریم؟ سرویس وام دهی بیت پین

20/تیر/1402
افزودن به نشان شده ها
چگونه با ارز دیجیتال خود وام بگیریم؟ سرویس وام دهی بیت پین
صرافی
وام
بیت پین
وام بیت پین
2044
4 دقیقه

بیت لون، سرویس وام‌دهی ارز دیجیتال در صرافی بیت پین است که با وثیقه گذاشتن رمزارز، امکان دریافت وام ریالی تا سقف ۴۰ میلیون تومان و به صورت کاملاً آنلاین را برای کاربرانش فراهم می‌کند. بیت لون (BitLoan)، سرویس جدید بیت پین است که توسط پلتفرم ونسی ارائه می‌شود. ونسی پلتفرمی است که با وثیقه‌گذاری اقلام توافقی مانند ملک و سفته، اعتبار کسب کرده و در قالب امتیاز به بیت پین ارائه می‌دهد.

بیت پین هم با گرفتن وثیقه از کاربر، وام تامین شده از ونسی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. کاربران بیت پین با سپرده‌گذاری ارزهای دیجیتال، به صورت آنلاین و در کوتاه‌ترین زمان، اعتبار درخواستی خود را دریافت می‌کنند. در صورت عدم پرداخت قسط وام به موقع، بیت پین اختیار دارد وثیقه را به‌فروش برساند.

وام‌دهی با ارزهای دیجیتال یکی از تحولات اقتصاد جهانی است و می‌تواند جایگزین وام‌های سنتی شود. افراد می‌توانند با سپرده‌گذاری رمزارزها، وام کریپتویی دریافت کنند. این نوع وام‌دهی از فناوری بلاکچین استفاده می‌کند و با توسعه آن، استفاده از وام‌های کریپتویی در حوزه‌ی دیفای افزایش می‌یابد. مزایای گرفتن وام با ارز‌های دیجیتال شامل امنیت بالا، نرخ پایین بهره، تنوع در انتخاب رمزارزها و سرعت بالای دریافت وام است.

بیت لون، سرویس جدید صرافی ارز دیجیتال بیت‌ پین است که به کاربران این پلتفرم امکان دریافت وام کریپتویی تا سقف ۴۰ میلیون تومان را در ازای سپرده‌گذاری ارزهای دیجیتال مشخص شده مانند بیت کوین، اتریوم، تتر، یو اس دی کوین، بی یو اس دی و دای را فراهم می‌کند. صرافی بیت‌ پین با استفاده از زیرساخت‌های امنیتی قوی، به ارائه خدمات نوین در حوزه بلاک چین و دیفای متمرکز است.

ثبت نام در بیت پین و دریافت وام

سرویس بیت لون امکان دریافت وام کریپتویی در سریع‌ترین زمان ممکن و به صورت آنلاین را فراهم می‌کند. با دریافت وام، ارز دیجیتال سپرده‌گذاری شده قفل می‌شود و تا تسویه‌حساب کامل و پرداخت تمام اقساط، قابل معامله یا برداشت نیست. به عبارت دیگر، تا تسویه کامل وام، بیت پین امانت‌دار رمزارزهای کاربر است و موجودی قفل‌شده به هیچ وجه از حساب کاربر خارج نمی‌شود.

برای بهره‌مندی از سرویس بیت لون، کاربران بیت پین باید:

۱. در صرافی بیت‌پین ثبت‌نام کنند و احراز هویت خود را تا سطح ۳ و بالاتر انجام دهند.

۲. ارزهای دیجیتال مشخص شده و مقدار مورد نیاز از آن‌ها را در کیف پول بیت‌پین خود داشته باشند.

برای پرداخت اقساط و تسویه کامل بیت لون، کاربران بیت پین می‌توانند اقساط را تنها با استفاده از موجودی کیف پول خود پرداخت کنند. در صورت نیاز، امکان پرداخت اقساط از طریق درگاه بانکی نیز وجود دارد. با تسویه ماه‌به‌ماه وام، می‌توان وام را تا پایان دوره بازپرداخت تسویه کرده و ارز دیجیتال سپرده‌گذاری شده را آزاد کرد. همچنین، کاربران می‌توانند در هر زمان با پرداخت تمام قسط‌ها، وام خود را تسویه کامل کنند.

در فرایند گرفتن وام با ارز دیجیتال، در صورت کاهش ارزش سپرده به زیر آستانه‌ای، صرافی بیت پین از کاربر خواهد خواست تا دارایی دیجیتالی حساب خود را افزایش داده و مارجین خود را افزایش دهد. در چنین شرایطی، صرافی ممکن است با اطلاع کاربر، مقداری از ارز دیجیتال کاربر را برای کاهش نسبت وام‌دهی ارز دیجیتال به ارزش دارایی، به‌فروش برساند.

برای حل این نگرانی، صرافی بیت‌پین تمهیداتی را در نظر گرفته است. در صورت نزدیک شدن زمان پرداخت اقساط وام، تیم پشتیبانی بیت پین کاربر را مطلع خواهد کرد و در صورت عدم رسیدن اطلاعات به کاربر، تیم مرکز تماس با او تماس خواهد گرفت. همچنین، با افزایش مقدار سپرده، می‌توان ریسک نقد شدن سپرده وام را کاهش داد.

دریافت وام آنی از بیت پین

بعد از انجام مراحل ثبت نام و اطلاعات لازم برای دریافت وام کریپتویی بیت لون در بیت پین، کاربر برای شروع فرایند، به صفحه بیت لون در پلتفرم بیت پین مراجعه می‌کند و روی دکمه "درخواست وام" کلیک می‌کند.

در مرحله بعدی، مبلغ درخواستی خود را با مشخص و میزان ضمانت برای وام را نیز از میان ارزهای دیجیتال موجود در کیف پول خود انتخاب و ثبت کند. کاربر می‌توانید مدت بازپرداخت وام را بسته به شرایط خود از ۳ تا ۹ ماه تغییر داده و با توجه به مبلغ درخواستی و ضمانت‌ها، اقساط ماهیانه، مجموع اقساط و هزینه‌ی عملیاتی را به صورت لحظه‌ای مشاهده کند.

پس از ثبت درخواست، کاربر در صف لیست انتظار قرار می‌گیرد و در صورت تأیید اطلاعات، به مرحله "ارائه ضمانت" هدایت می‌شود. سپس، کاربر باید متن قرارداد دریافت وام کریپتویی را مطالعه و تایید کند، کد دریافتی در ایمیل و پیامک را وارد کند و روی امضای قرارداد کلیک کند. وام کریپتویی پس از اتمام مراحل ثبت‌نام، به سریع‌ترین زمان ممکن به حساب کاربر واریز می‌شود و کاربر می‌تواند این اعتبار را به کارت بانکی خود منتقل کند. پرداخت اقساط وام کریپتویی نیز از همین پنل بیت لون انجام می‌شود.

در نهایت، سرویس بیت لون در صرافی بیت پین برای هولدرهای ارز دیجیتالی که به سرعت به پول نیاز دارند ولی تمایلی به فروش دارایی‌هایشان ندارند، مناسب است. با ثبت نام در بیت پین، این هولدرها می‌توانند از سرویس بیت لون استفاده کرده و با وثیقه گذاشتن ارزهای دیجیتال مشخص شده، تا سقف ۴۰ میلیون تومان، به سرعت و به صورت آنلاین وام دریافت کنند. بیت پین تا زمان تسویه کامل وام، امانت‌دار ارزهای دیجیتال کاربر خواهد بود و موجودی قفل شده را به هیچ وجه از حساب کاربر خارج نمی‌کند.

سوالات متداول

  • بیت لون چیست؟

بیت لون یک سرویس وام‌دهی ارز دیجیتال در صرافی بیت پین است که با وثیقه گذاشتن برخی از ارزهای دیجیتال مشخص شده، به صورت آنلاین و تا سقف ۴۰ میلیون تومان، امکان دریافت وام ریالی را فراهم می‌کند.

  • شرایط دریافت بیت لون چگونه است؟

برای دریافت بیت لون، کاربران باید در صرافی بیت‌ پین ثبت نام کنند، احراز هویت خود را تا سطح ۳ و بالاتر انجام دهند و مقداری از ارزهای دیجیتال فهرست‌شده را در حساب خود در بیت پین داشته باشند.

  • در صورت رسیدن دارایی به آستانه نقد شدن وثیقه چه اتفاقی رخ می‌دهد؟

در صورتی که مقدار دارایی‌های دیجیتال به آستانه نقد شدن برسد، وام‌گیرنده باید مقدار دارایی را برای حفظ وام افزایش دهد. همچنین، صرافی ممکن است در برخی موارد برخی از ارزهای دیجیتال وثیقه گذاشته شده را به فروش برساند تا نسبت LTV را کاهش دهد.

  • چه ارزهای دیجیتالی را می‌توان در بیت لون به وثیقه گذاشت؟

کاربران بیت پین می‌توانند برای بهره‌مندی از بیت لون، از ارزهای دیجیتال مشخص شده از جمله بیت کوین (BTC)، اتریوم (ETH)، تتر (USDT)، یو اس دی کوین (USDC)، بی یو اس دی (BUSD) و دای (DAI) به عنوان وثیقه استفاده کنند.

منبع:

کوینگرام


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

با ماموریت هاوینگ آبان تتر تا 30 میلیون تومان بیت کوین به دست بیار

با ماموریت هاوینگ آبان تتر تا 30 میلیون تومان بیت کوین به دست بیار

2 ارز جدید Dione و Nosana در کوینکس لیست شدند

2 ارز جدید Dione و Nosana در کوینکس لیست شدند

آموزش ثبت نام و احراز هویت در صرافی بیت۲۴ + ۵۰۰ میلیون بیبی دوج هدیه!

آموزش ثبت نام و احراز هویت در صرافی بیت۲۴ + ۵۰۰ میلیون بیبی دوج هدیه!

لیست شدن ارز Archway در کوینکس

لیست شدن ارز Archway در کوینکس

ارزهای دجیتال جدید چطور در کوینکس لیست می شوند؟

ارزهای دجیتال جدید چطور در کوینکس لیست می شوند؟


تحلیل کاربران

وام

parisa64

20/تیر/1402

به نظر منم خوبه با وام میتونن سرمایشون رو اضافه کنند ولی آیا این وام به کسانی که معامله اندک انجام دادن هم تعلق میگیره؟

16

وام

saeid22222

25/تیر/1402

با سلام وخسته نباشی خدمت کاربران بیت پین که با گذاشتن وام در بیت پین و اقساد آن تا سقف 40ملیون وگذاشتن ارز کمک به مردم کرد

5

درامد

shakiba_moradi99

21/تیر/1402

اونهایی که همش سرشون تو گوشیه مثل من میتونن با‌روزی ی ساعت کار کردن تو کوینگرام پول در بیارن ولی باید تمام وقت بذارن

9

وام فوری

marwan

20/تیر/1402

وام‌ آنی ارز دیجیتال (Flash Loan) یکی از امکاناتی است که حوزه دیفای برای کاربران خود فراهم کرده است. هر چند در ابتدا افراد در برخورد با وام کریپتو با تردید رفتار می‌کردند اما در حال حاضر با محبوبیت بسیار زیادی مواجه شده است. با توجه به این که ابهامات زیادی در ارتباط با این موضوع وجود دارد

17

بیت لون

haniye74

20/تیر/1402

بیت لون سرويس وام دهی بیت پین با همکاری ونسي است که با وثیقه گذاشتن دارایی های دیجیتال مثل بیت کوین و اتريوم امکان دریافت وام را تا سقف 40 میلیون به صورت آنلاین فراهم می کند.

19

بیت پین

[email protected]

20/تیر/1402

با عرص سلام و خسته نباشید به تمامی کاربران و کار کنان از جمله مدیر کار بلده کوین گرام... بیت لون سرویس جدید صرافی بیت پین هست که با خرید و وثیقه گذاشتن ارز دیجیتال بصورت آنلاین تا مبلغ 40 میلیون وام میدهد

16

وام بیت پین

امیدمری

23/تیر/1402

نمیدونم چرا همه خبرها رو کپی میکنن میذارند داخل تحلیل بله وام میده اما باید ۶۰ درصد تتر یا بیت کوین یا اتریوم و... بزاری داخل عکس زده ۲۳ درصد ولی وقتی میری داخل یرنامه زده ۶۰ درصد مثلا چرا خب بخواییم ۶۰ دصد ارز رو بدیم وام بگیریم خب خودمون ارز داریم دیگه چرا ازتو قرض بگیریم والا

11

وام آنی با بیت لون

king65mmd

22/تیر/1402

سرویس جدید بیت‌پین است که برای دریافت وام با ضمانت دارایی ارز دیجیتال کاربرد دارد. این سرویس با همکاری مجموعه ونسی راه‌اندازی شده و در واقع سرویس وام‌ کریپتویی است که با وثیقه گذاشتن دارایی‌های دیجیتال مثل بیت‌کوین و اتریوم، امکان دریافت وام را تا سقف ۴۰ میلیون به صورت آنلاین برای کاربران این صرافی فراهم می‌کند.

11

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.