coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

1%

63,557 $

3,959,601,100 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

0.2%

3,100 $

193,131,869 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0.1%

0.9999 $

62,294 تومان

Tether

Tether

usdt

0%

585.3 $

36,464,190 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

0.7%

145.16 $

9,043,468 تومان

Solana

Solana

sol

0.1%

1 $

62,362 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

0.2%

0.5285 $

32,926 تومان

XRP

XRP

xrp

0.1%

3,100 $

193,100,096 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

7%

0.1613 $

10,049 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

2.4%

5.65 $

351,995 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

تغییر راهبرد آرک در ETF خود

30/آبان/1402
افزودن به نشان شده ها
تغییر راهبرد آرک در ETF خود
ETF بیت کوین
آرک اینوست
اخبار
4841
2 دقیقه

صندوق ETF بیت کوین ARK 21Shares، که در ابتدا قرار بود مستقیم در معرض BTC را باشد ( از بازار اسپات بیتکوین خریداری کند)، راهبرد خود را اصلاح کرده تا به سرمایه‌گذاران دسترسی غیرمستقیم به این ارز دیجیتال را ارائه دهد. این تغییر در اصلاحیه اخیر S-1 به تفصیل بیان شده که نشان‌دهنده تغییر قابل توجه در نحوه قرارگیری صندوق‌های سرمایه‌گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال است. ETF بیت کوین ARK 21Shares اکنون نرخ مرجع CME CF را ردیابی می‌کند و به جای نگهداری مستقیم BTC، از طریق ابزارهای مالی یا مشتقات مختلف در معرض این رمزارز قرار می‌گیرد.

این اقدامات، صندوق قابل معامله در بورس بیت کوین ARK 21Shares را بیشتر با محصولاتی مانند صندوق سرمایه‌گذاری بیت کوین گری‌اسکیل(GBTC) هماهنگ می‌کند، اما تفاوت‌های قابل توجهی بین این دو باقی مانده است. ETF بیت کوین ARK 21Shares اکنون تحت مقررات عمل می‌کند و ساختار نقدشونده‌تری را ارائه می‌دهد، اما GBTC یک صندوق سرمایه‌گذاری است که مستقیماً بیت کوین را بدون ساختار ETF نگه می‌دارد.

صندوق ETF بیت کوین ARK 21Shares اکنون از مشتقات برای ردیابی قیمت بیت کوین استفاده کند، اما GBTC مستقیماً BTC را در اختیار دارد و ارزش دارایی‌های خود را به ارزش این رمزارز گره می‌زند و بر اساس NAV سبد خود ارزشگذری می‌شود. تغییر در راهبرد Ark منعکس‌کننده چشم‌انداز نظارتی در حال تحول، به ویژه ترجیح کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) برای ایجاد پول نقد نسبت به ETF های بیت کوین است. این تمایل نظارتی به سمت ساختارهای سرمایه‌گذاری سنتی‌تر می‌تواند نیاز به تنظیماتی برای درخواست‌های ETF با استفاده از خلاقیت‌های غیرمجاز داشته باشد.

منبع:

کوینگرام


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

هنگ‌کنگ چراغ سبز نشان داد: تایید ETFهای بیتکوین و اتریوم، پیشران نوین بازار کریپتو!

هنگ‌کنگ چراغ سبز نشان داد: تایید ETFهای بیتکوین و اتریوم، پیشران نوین بازار کریپتو!

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

بحران مالی DCG و تأثیرات آن بر بازار کریپتو: نگاهی به موقعیت گری‌اسکیل!

بحران مالی DCG و تأثیرات آن بر بازار کریپتو: نگاهی به موقعیت گری‌اسکیل!

رکوردشکنی حجم معاملات ETFهای اسپات بیتکوین!

رکوردشکنی حجم معاملات ETFهای اسپات بیتکوین!

بلک‌راک ۱۱۵۰۰ بیت کوین خرید!

بلک‌راک ۱۱۵۰۰ بیت کوین خرید!


تحلیل کاربران

تغییر راهبرد آرک

king65mmd

17/بهمن/1402

برای ایجاد پول نقد نسبت به ETF های بیت کوین است. این تمایل نظارتی به سمت ساختارهای سرمایه‌گذاری سنتی‌تر می‌تواند نیاز به تنظیماتی برای درخواست‌های ETF با استفاده از خلاقیت‌های غیرمجاز داشته باشد.

8

دد

majidsoltsni

30/آبان/1402

جذب شرایط، اتفاقات، ایده ها و افراد برای افزایش درآمد و یا سرمایه با تغییر فرکانس های درونی از طریق زمزمه پایدار ناخودآگاه کد جذب ثروت تقویت ناخودآگاه ذهنیت و رفتارها و تصمیم گیری های ثروتمند کننده جذب قدرتمندتر از طریق زمزمه پایدار ناخودآگاه کد جذب ثروت

37

ETFچبیست

لرmooben

30/آبان/1402

آم ورود | ثبت نام صندوق ETF چیست؟ آشنایی با بورس دانش سرمایه‌گذاری انتشار ۸ آبان ۱۴۰۲ سطح مبتدی صندوق ETF چیست؟ چگونه معامله می‌شود؟ در پاسخ به این سوال باید گفت صندوق ETF (صندوق قابل معامله) نوعی صندوق است که خرید و فروش آن‌ از طریق سامانه معاملاتی کارگزاری‌ها (ایزی تریدر نسخه اربیس) انجام می‌شود. یعنی ETFها را می‌توان همانند سهام بورسی خرید و فروش کرد. صندوق‌های ETF می‌توانند از نوع درآمد ثابت، سهامی، شاخصی و… باشند. آنچه در این مطلب مطالعه خواهید کرد: ETF چیست؟ تفاوت صندوق‌ ETF با صندوق‌ مشترک بازارگردان جایگزین ضامن نقدشوندگی مزایای صندوق‌ ETF انواع صندوق‌هایETF صندوق‌های ETF کارگزاری مفید سوالات متداول ETF چیست؟ ETF مخفف Exchange-traded fund و به معنی «صندوق قابل معامله» است. ETFها مانند سهام در بورس معامله می‌شوند و قیمت آن‌ها در طول روز معاملاتی تغییر می‌کند. این بدان معناست که سرمایه‌گذاران می‌توانند واحدهای این صندوق‌ها را همانند سهام خرید و فروش کنند. این موضوع خلاف صندوق‌های صدور و ابطالی است که از محاسبه NAV صندوق تعیین قیمت می‌شوند. صندوق قابل معامله یا etf چیست؟ صندوق ‌ETF ساختاری شبیه صندوق‌های سرمایه‌گذاری مشترک دارند، یعنی شما در طول ساعات و روزهایی که بازار معاملات سهام باز است می‌توانید یک یا چند واحد از یک صندوق ETF را بخرید، یا چند واحد از آن را بفروشید. شما با خرید واحدهای ETF، پول خود را در صندوقی سرمایه‌گذاری می‌کنید که با استفاده از یک تیم مدیریت حرفه‌ای سعی می‌کند تا با تشکیل پرتفویی از سهام و انواع اوراق بهادار، سود کسب کند. تفاوت صندوق های ETF با صندوق های سرمایه‌گذاری مشترک در چیست؟ همان‌طور که ذکر شد این صندوق ها ساختاری شبیه به صندوق های سرمایه‌گذاری مشترک دارند اما برخلاف صندوق های سرمایه‌گذاری مشترک، که فقط در پایان روز و پس از محاسبه NAV می‌توان آن‌ها را خریدوفروش کرد. سرمایه‌گذاران می‌توانند واحدهای صندوق ETF را همانند سهام در طول روز معامله کنند و از مزیت نقدشوندگی سریعتر آن نسبت به صندوق سرمایه‌گذاری مشترک بهره‌مند شوند. همچنین مزیت معافیت مالیاتی بالقوه سرمایه گذاری در این صندوق ها و به‌نوعی کم‌هزینه‌تر بودن از دیگر ویژگی‌های این مدل سرمایه‌گذاری در بازار سرمایه است.

35

آرک ETF

marwan

30/آبان/1402

آرک اینوست (ARK Invest) در یازدهم اکتبر درخواست خود برای ETF اسپات بیت کوین را با اصلاحیه‌ای به کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده آمریکا تحویل داد.

33

معامله ارز دیجیتال

hoosun

01/آذر/1402

سلام تحلیل گران محترم تازهواردهایه زیادی هستند برايه سرمایه گذاری معامله ارزی ودنبال کسب درآمد هستند ولی سواد واطلاعات لازم ندارند اگر شرکت یا معسسه معتبری معرفی کنند خیلی‌ها هستند که حاظر ندسرمایه گذارکنند البته خیلی پیام‌ها پیشنهاد

30

استفاده بصرفه بورس etf

yasharmahfozpur

30/آبان/1402

ظهر بخیر ... روش‌های مختلفی برای سرمایه‌گذاری روی بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال وجود دارد. اما هر روشی برای سرمایه گذاران معمولی مناسب نیست. صندوق قابل معامله (ETF) بیت کوین و ارز دیجیتال یکی از معدود روش‌های مطمئن برای کسب سود از بیت کوین است.ک رابط اتحاد وتحمل برانگیز برا تغییر شیوع کاربری انجام داده وتایید شدن ای تی اف بیت کوین توسط سازمان بورس آمریکا و زمان این اتفاق مهم می‌تواند موجب بلوغ بیشتر بازار ارزهای دیجیتال شود. صندوق بیت کوین محصولی است که همگان در انتظار آن هستند و دلایل خوبی برای این انتظار وجود دارد. این محصول مالی موجب راحتی و انعطاف پذیری در سرمایه‌گذاری شده و به سرمایه گذاران اجازه می‌دهد بدون ریسک زیاد وارد بازار شوند. ظهر گاهی پاییزتون شاد عصر خوش...

39

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.