coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

1.6%

63,947 $

3,951,924,600 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

5.9%

3,303 $

204,108,714 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0%

0.9993 $

61,757 تومان

Tether

Tether

usdt

0.8%

598.6 $

36,993,480 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

5%

143.42 $

8,863,356 تومان

Solana

Solana

sol

0%

0.9997 $

61,781 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

5.9%

3,300 $

203,946,180 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

0.6%

0.5221 $

32,266 تومان

XRP

XRP

xrp

2.4%

0.1498 $

9,258 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

2.9%

5.46 $

337,428 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

2 ارز جدید Dione و Nosana در کوینکس لیست شدند

17/آذر/1402
افزودن به نشان شده ها
2 ارز جدید Dione و Nosana در کوینکس لیست شدند
صرافی
کوینکس
معرفی ارز
5652
3 دقیقه
با توجه به بررسی‌های دقیق، کوینکس تصمیم به فهرست کردن 2 رمزارز DIONE و Nosana گرفته است تا گزینه‌های معاملاتی بیشتری را

با توجه به بررسی‌های دقیق کوین های معتبر، کوینکس تصمیم به فهرست کردن 2 رمزارز DIONE و Nosana گرفته است تا گزینه‌های معاملاتی بیشتری را به کاربران ارائه دهد.

این تصمیم با هدف افزایش گستردگی در لیست کردن رمزارزها انجام شده است. از تاریخ 15 آذر 1402، این صرافی پشتیبانی کامل از واریز و برداشت رمزارز DIONE و Nosana و همچنین بازارسازی خودکار (AMM) را فراهم کرده و جفت ارز معاملاتی NOS/USDT, DIONE/USDT نیز در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. این تصمیم به منظور فراهم کردن فرصت‌های معاملاتی برای اعضای تریدرها اتخاذ شده است.

درباره رمزارزNOS

رمزارز نوسانا (Nosana) قصد دارد رایانش ابری GPU را به صورت دموکراتیک توزیع کند.

آنها به شرکت ها و هرکسی که بخواهد٬ قدرت محاسباتی در دسترس و مقرون به صرفه تری برای اجرای هوش مصنوعی اجاره دهند معرفی شده اند. این امر نوسانا را به اولین پلتفرم محاسباتی غیرمتمرکز تبدیل می کند که توسط شبکه سولانا طراحی شده است.

اکثر الگوریتم ها در ابر (کلود) عمومی یا در مراکز داده خصوصی اجرا می شوند. در حال حاضر کمبود شدید پردازنده‌های گرافیکی در این زیرساخت‌های ابری وجود دارد. نوسانا معتقد است که افراد می توانند محاسبات مورد نیاز را به روشی غیرمتمرکز ارائه دهند. Nosana با استفاده از API های آسان و آپشن قیمت گذاری انعطاف پذیر، دسترسی به قدرت هوش مصنوعی را آسان تر می کند.

علاوه بر این، یک جامعه قوی می تواند یک پروژه را برای همیشه نگه دارد. نوسانا پردازنده‌های گرافیکی را با کمترین هزینه در فضای ابری ارائه می‌کند.

برنامه نوسانا بر روی بلاکچین سولانا ارائه می شوند، پروتکل های مختلفی را ارائه می دهند که کاربران می توانند از آنها استفاده کنند. با توکن Nosana، کاربران می‌توانند سهام داشته باشند، جوایزی کسب کنند، در بازار محاسبات باز شرکت کنند، نود ها را ثبت کنند و به استخرهای اختصاصی بپیوندند.

وبسایت رسمی رمزارز Nosana

درباره DIONE

 

پروتکل دیون (Dione) چیست؟

رمزارز دیون توکن اصلی پروتکل دیون است. اکوسیستمی با هدف بهبود سهولت خرید توکن های غیرمتمرکز برای عموم مردم. Dione تمرکز عمده ای را بر توسعه پل زدن بین مسائل دنیای واقعی و فضای DeFi قرار می دهد - ایجاد سیستمی با انرژی های تجدید پذیر.

هدف آن راحت تر کردن و عادلانه تر کردن معاملات انرژی با ارائه بستری است که در آن تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان بتوانند مستقیماً با هم ارتباط برقرار کنند، استفاده از انرژی‌های تجدیدپذیر را تشویق کنند و پایداری را افزایش دهند.

اجزای فرعی پروتکل DIONE:

پروتکل Odyssey: لایه 1 بلاک چین پروتکل Odyssey .DIONE تراکنش های ایمن و کارآمد را تضمین می کند و پایه ای محکم برای کل اکوسیستم ایجاد می کند.

پروتکل Nebra: بازار انرژی همتا به همتای Nebra .DAPP انرژی را در دسترس عموم مردم قرار می دهد و به تولیدکنندگان و مصرف کنندگان اجازه می دهد بدون واسطه مذاکره و معامله کنند و پایداری را ارتقاء دهند.

پروتکل Orion: یک خلاقیت در پروتکل Orion .Dione دارای اعتبارسنجی های انرژی خورشیدی در انتظار ثبت اختراع است که توسط Starlink متصل شده اند. Orion که نمادی از پیشرفت فناوری است، بر تعهد Dione به انرژی های تجدیدپذیر تأکید می کند.

وبسایت رسمی پروتکل Dione

هشدار ریسک

محصولات کریپتو، محصولات سرمایه گذاری نوآورانه با نوسانات قیمت زیاد و همچنین ریسک سرمایه گذاری بالا هستند. بنابراین لطفاً تمتا جوانب احتیاط را رعایت کنید و بر اساس میزان تحمل ریسک و منابع مالی خود، شرایط را ارزیابی و سرمایه گذاری کنید.

کسب درآمد در AMM

بازار سازی خودکار بستری برای مشارکت در خرید و فروش رمزارزهایی هست که به تازگی به کوینکس لیست می شوند شما به میزان دلخواه رمزارزی را خریداری کرده و معادل آن تتر تامین می کنید و در بخش AMM آن رمزارز را اضافه می کنید. میزان دارایی همه مشارکت کنندگان در AMM در گیر معاملات هست و کارمزد این معاملات وارد استخر پاداش می شود و براساس حجم مشارکت شما به شما پاداش تعلق می گیرد. بازارساز خودکار صرافی کوینکس به هر کاربر اجازه می‌دهد تا خود به بازارسازی تبدیل شود. کاربران با افزودن نقدینگی به استخر نقدینگی این صرافی می‌توانند در کارمزدهای معاملاتی که صرافی کوینکس دریافت می‌کنند سهیم شوند. نکته مهم این است که در کنار هولد می توانید سود کسب کنید.

منبع:

کوینگرام


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

با ماموریت هاوینگ آبان تتر تا 30 میلیون تومان بیت کوین به دست بیار

با ماموریت هاوینگ آبان تتر تا 30 میلیون تومان بیت کوین به دست بیار

معرفی میم‌کوین جدید: Mew به لیست کوینکس اضافه شد!

معرفی میم‌کوین جدید: Mew به لیست کوینکس اضافه شد!

کوینکس: رسیدن دست یاری به دورترین نقاط جهان!

کوینکس: رسیدن دست یاری به دورترین نقاط جهان!

کوینکس ۲۰۲۳: نوآوری و پیشروی در عرصه رمزارزها

کوینکس ۲۰۲۳: نوآوری و پیشروی در عرصه رمزارزها

سه رمزارز در کوینکس لیست شد! در مورد ROOT, VITA و BLOCX چه می‌دانیم؟!

سه رمزارز در کوینکس لیست شد! در مورد ROOT, VITA و BLOCX چه می‌دانیم؟!


تحلیل کاربران

افزایش نقدینگی وبازارسازی درکوینکس

hakim_768

17/آذر/1402

بازارساز صرافی کوینکس به هرکار خود اجازه میدهدکه خو بازارسازی تبدیل شود ونکته مهم درکنارهولد میتوانند سود کسب کنند

31

بازار ارز

9308408513

11/دی/1402

در روز های اخیر شاهد چشمگیر بیت کوین بودیم. بیت کوین هم اکنون به قیمت 34000دلار رسیده حال که علاقه مندان بیت کوین از نزدیک وضعیت بازار و تحرکات قیمت را زیر نظر دارند

13

ارز

Mohammadtafrihy

17/آذر/1402

درود بسیار عالی امید وارم دوستان بهره کافی از این برنامه و ارزهای معرفی شده رو ببرن برنامه رو تازه نصب کردم حمایت کنیم همدیگرو با امید ارزوی موفقیت❤

28

عالی

[email protected]

13/دی/1402

خیلی خوبه این معرفی ها اکثر ارز ها و صرافی خوبن ولی گاها اونجور که باید و تعریف میشن مورد قبول واقع نمیشن

11

ارز دیون ونوسانا

marwan

17/آذر/1402

دیجیتال دیون، توکن بومی پلتفرم دیون پروتکل است. پلتفرم Dione Protocol می‌خواهد اکوسیستمی به وجود بیاورد که در آن دسترسی کاربران و عموم مردم به توکن‌های غیرمتمرکز و ارزهای دیجیتال آسان شود

35

ارز

azad6200

23/دی/1402

سرمایه گذاری زیاد در بازار ارزهای دیجیتال خرید و نگهداری انواع ارزها ریسک زیادی داشته و احتمال از دست رفتن کل سرمایه گذاری وجود دارد

14

کوینکس صرافی پسند ایرانیان

yasharmahfozpur

17/آذر/1402

سلام ظهرگاهیتون بخیر... کوینکس (Coinex) یکی از صرافی‌های معروف و محبوب ارزهای دیجیتال در جهان است. این صرافی در سال ۲۰۱۷ راه اندازی شده و مجوز فعالیت رسمی از دولت سلطنتی هونگ کنگ دریافت کرده است. این صرافی امکان خرید و فروش ارزهای دیجیتال را به صورت مستقیم با استفاده از بیت کوین (BTC) یا تتر (USDT) برای تعداد زیادی از ارزهای دیجیتال، از جمله بیت کوین، اتریوم، لایتکوین، ریپل، بیتکوین کش و ده‌ها ارز دیگر، فراهم می کندبا توجه به مزایای مختلفی که کوینکس ارائه می‌دهد، از جمله حداقل کارمزد و هزینه‌های پایین و رابط کاربری کاربرپسند، این صرافی می‌تواند گزینه ای خوب برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال باشد. همچنین، کوینکس از امنیت بالایی برای حفاظت از تراکنش‌های کاربران خود برخوردار است و از تکنولوژی بلاکچین بهره می‌برد دراین حال دورمز ارز جدید وارد صرافی کرده ک با سرصداهای زیادی روبرو شده وطرفدارن جدیدی رو مشتاق خرید کرده است ظهرپاییزیتون خوش...

36

لیست شدن ارزهای dion و nosana در کوینکس

AMS2010

17/آذر/1402

حتما dion و nosana رو در واچ لیست تون قرار بدین؛ البته توصیه نمی‌کنم که زیاد خریداری کنید ولی ارزش در نظر گرفتن رو دارند

37

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.