coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

1.3%

68,195 $

4,016,685,500 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

0.6%

3,278 $

193,061,242 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0%

1 $

58,900 تومان

Tether

Tether

usdt

1.7%

588.3 $

34,648,514 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

4.6%

187.09 $

11,019,601 تومان

Solana

Solana

sol

0%

1 $

58,959 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

0.2%

0.6024 $

35,481 تومان

XRP

XRP

xrp

0.5%

3,276 $

192,968,769 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

4.3%

0.1354 $

7,975 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

0.2%

6.74 $

396,986 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

لیست کامل ایردراپ های مشابه نات کوین!

31/اردیبهشت/1403
افزودن به نشان شده ها
لیست کامل ایردراپ های مشابه نات کوین!
ایردراپ های تلگرامی
ایردراپ های مشابه نات کوین
لیست ایردراپ ها
5812
7 دقیقه

در دنیای امروزی پر از فرصت‌ها و ابزارهای دیجیتال، ایردراپ‌ها یکی از روش‌های برجسته برای کسب درآمد و ورود به بازار رمزارزها به شمار می‌آیند. در این مقاله، به معرفی و توضیحاتی درباره ربات‌های تلگرامی که ایردراپ‌ها را ارائه می‌دهند، می‌پردازیم. علاوه بر این، نگاهی به شرکای معتبر و سرمایه‌گذارانی که در این زمینه فعالیت می‌کنند، خواهیم داشت. این مقاله راهنمایی جامعی را برای کسانی که می‌خواهند به ایردراپ‌ها و جریان رمزارزها وارد شوند، فراهم می‌کند.

ایردراپ تپ سواپ

این پروژه، شباهت‌هایی با نات کوین دارد، اما بر روی شبکه سولانا اجرا می‌شود و دارای تیک آبی تلگرام می‌باشد. کانال نات کوین نیز به این پروژه اشاره کرده و در مورد آن صحبت کرده است.

لینک ربات

ایردراپ دات کوین

این پروژه نیز شباهت‌هایی به نات کوین دارد و از شرکای خود، شبکه تلگرام را نام برده است. این موضوع می‌تواند به عنوان یک نشانه از معتبر بودن این پروژه تلقی شود.

لینک ربات

ایردراپ onchain game

یکی از مدیران این پروژه توانسته است یک NFT را ایجاد کند که هر NFT آن بین دو تا سه اتریوم به فروش می‌رسد، که این ممکن است نشانه‌ای از ارزش و قابلیت این پروژه باشد.

تنها دو هفته تا پایان فصل اول این پروژه باقی مانده است، پس سعی کنید بیش از ۵۰۰ هزار توکن از آن استخراج کنید.

لینک ربات

بازی YESCOIN

این ایردراپ بر اساس هوش مصنوعی طراحی شده است و با استفاده از لینک زیر می‌توانید به آن دسترسی پیدا کنید:

لینک ایردراپ

سعی کنید در بخش "boost"، خودتان را بهبود داده و سرعت دریافت سکه‌ها را افزایش دهید. شما می‌توانید با حرکت انگشت خود روی صفحه، سکه‌ها را دریافت کنید. همچنین برای جمع‌آوری توکن‌ها، باید همزمان ۲ تا ۴ انگشت را روی صفحه بکشید تا توکن‌ها را جمع‌آوری کنید.

ایردراپ همستر کامبت

یک کوین جدید مشابه نات کوین با مشارکت بینگ ایکس راه اندازی شده است که روند کسب این کوین نیز از طریق تلگرام انجام می‌شود و به طور کامل شبیه به نات کوین عمل می‌کند. با ضربه زدن روی همستر، امتیازاتی را کسب می‌کنید.

این کوین با مشارکت صرافی بینگ ایکس راه‌اندازی شده است و به زودی در لیست صرافی‌ها قرار خواهد گرفت.

همچنین، به طور فوری پس از عضویت، 2000 سکه را دریافت خواهید کرد و کاربران تلگرام پرمیوم نیز 25000 سکه را دریافت خواهند کرد. با انجام وظایفی که در بازی به شما داده می‌شود، مانند عضویت در کانال‌های تلگرامی و غیره، می‌توانید سکه‌های بیشتری را کسب کنید.

لینک ربات

همکاری ونوم و همستر کامبت

در تسک جدید بازی همستر میتوانید با انجام مراحل زیر برای قرعه کشی ۳۰ ملیون سکه همستر کامبت که بین ۶۰ برنده تقسیم می شود شرکت کنید.

وارد ربات همستر شوید و به قسمت earn برویید.

لینک ورود به ربات همستر کامبت

با کلیک بر روی دکمه "Join our gleam" وارد سایت Gleam شوید.

پس از ورود به صفحه، به پایین آن بروید و با استفاده از ایمیل یا تلگرام، وارد حساب کاربری خود در Gleam شوید.

پس از ورود به حساب کاربری، تسک‌های مربوطه را مشاهده کرده و دنبال دستورالعمل‌های لازم برای دنبال کردن صفحات مورد نیاز در تلگرام و توییتر باشید تا امتیازات خود را افزایش دهید.

 

ایردراپ momoAI

این کوین روی شبکه سولانا ساخته شده است که یکی از شبکه‌های معتبر در دنیای ارزهای دیجیتال است و احتمالاً ایردراپ خوبی را ارائه خواهد داد. برای کسب جوایز و کارت‌های Draft، باید لول درخت را بالا ببرید و در بخش Task وظایف مشخص شده را انجام دهید.

برای شرکت در این ایردراپ، نیاز به 0.005 سولانا دارید. زیرا توکن‌ها مستقیماً به کلیم می‌شوند و به کیف پول شما در ربات واریز می‌شوند.

به زودی یک پست آموزشی درباره این موضوع منتشر خواهیم کرد.

لینک ربات

ایردراپ TRUE COIN

این ربات به شما اجازه می‌دهد تا spin کنید و وقتی همه آیتم‌ها مشابه یکدیگر باشند، توکن دریافت می‌کنید. با استفاده از لینک زیر ثبت نام کنید و 50 فرصت بیشتر برای دریافت توکن دریافت کنید.

لینک ربات

ماینینگ MEMEfi

این یکی از پروژه‌هایی است که از گذشته شناخته شده است، اما سرعت سرور آن قبلاً به اندازه کافی خوب نبوده ولی اکنون بهبود یافته است. این پروژه توسط نات‌کوین معرفی شده و کاملاً شبیه به آن است. همچنین، این پروژه شرکای معتبری دارد.

لینک ربات

ایردراپ Gamee (ایردراپ LOOT)

این ایردراپ را شروع کنید و بر روی گزینه "Loot" کلیک کنید تا سکه‌ها را دریافت کنید. این پروژه با حمایت از Binance و TON از سرمایه گذارانش طراحی شده است.

لینک ربات

ایردراپ CATIZEN و CATIZEN Mantle

این ایردراپ از مهم ترین ایردراپ های تلگرامی است و احتمالا یکی از مورد هایی باشه که برای سایر ایردراپ ها معیار باشد.

این پروژه تقریبا 2 ماه هست که استارت شده و به شدت پروژه معتبر و قوی‌ای هست.کامیونیتی به شدت قوی‌ دارد و در کنفرانس های Ton مرتبا ذکر خیرش اسن و در این دو ماه بالای 5 میلیون کاربر جذب کرده است. طبق رودمپ قرار است ویژگی های جدیدی مثل استیک و تقسیم درآمد حاصل از بازی بین کاربران و حتی بکارگیری هوش مصنوعی در بازی (که ترند امسال هم است) رونمایی کنند.

لینک ربات

بازی Catizen بر روی شبکه Mantle!

بازی کتیزن با شبکه منتل هم ادغام شد و بازیکنان میتوانند از ورژن منتل بازی هم استفاده کنند.

آن نسخه‌ای که روی بلاکچین TON هست به قوت خود ادامه می دهد و این یکی بازی کپی همان است اما روی بلاکچین منتل، که برای پرداختی ها و Check in ها میتوانید روی منتل با استفاده از متامسک تراکنش بزنید.

لینک ربات

ایردراپ Blum

بازی برتر تاییدشده توسط بایننس، امتیازات را به سادگی کسب کنید این پروژه وقت زیادی از شما نمی‌گیرد و چند تسک ساده را ارائه می‌دهد. پس از انجام تسک‌ها، می‌توانید به ماینینگ بپردازید. نکته‌ی مهم: برای شروع، باید یک کد معرف داشته باشید و تنها ۵ نفر می‌توانند با استفاده از هر کد ثبت نام کنند.

لینک ربات

برای لینک های بیشتر به کانال کوین دراپس مراجعه کنید.

ایردراپ هات کوین (نیر ولت)

والت هات، یک والت روی شبکه Near است که ارز خودش را دارد. در این والت تلگرامی، شما می‌توانید ارز خود را روزانه ماین کنید. با توجه به کمبود ساپلای آن، ارزش آن بسیار زیاد است. این پروژه چندماهی است که فعال است و بسیاری از توسعه‌ها را پشت سر گذاشته است. از توسعه بات و کامیونیتی تا والت نرم‌افزاری و سخت‌افزاری، و همچنین کالکشن NFT و ایردراپ‌های مختلف برای کاربران.

با وجود سودهای زیادی که تاکنون به اعضای زودبازده داده شده، هنوز هم جذابیت زیادی دارد. با بیش از ۲ میلیون کاربر در کامیونیتی خود، همچنان در حال توسعه و همکاری‌های جدید است. همچنین، قراردادن آن در Binance نشان‌دهنده ارزش بالای آن است.

بعد از شروع، از قسمت Claim شروع به ماین کردن کنید و هر دو ساعت مخزن خود را کلیم کنید. همچنین، از قسمت Boost می‌توانید حجم مخزن و سرعت ماین کردن را افزایش دهید.

لینک ربات

استفاده از V.P.N توصیه می‌شود.

ربات کلیکی Wormfare

این ربات نه تنها در مرکز برنامه‌های تلگرام موجود است، بلکه اعتبار بالایی نیز دارد. به علاوه، یک ارز به نام WOFR دارد که صفحه‌ی مخصوص خود را در کوین مارکت کپ ایجاد کرده و برای لیست شدن آماده است. این بازی همچنین یک ربات کلیکر نیز دارد که با ۳ میلیون کوین برای شما قابل دسترسی است و حتی در حالت آفلاین نیز سکه‌ها را برای شما جمع می‌کند. با استفاده از لینک زیر می‌توانید به این بازی بپیوندید

لینک ربات

این پست، فقط بخش کوچکی از ربات های تلگرامی بود، بزودی قسمت دوم این پست هم منتشر می شود.

بیشتر ربات های تلگرامی در کانال کوین دراپس ارائه می شود، اما ربات های تلگرامی معتبر فقط در قسمت کوین کلاب کوینگرام معرفی میشود

 

منبع:

کوینگرام


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع


تحلیل کاربران

ایردراپ momoal

bahram72

01/خرداد/1403

درود من تقریبا تمامی ایردراپ ها رو عضو شدم ولی این ایردراپ که باید سولانا واریز کرد رو نمیتونم انجام بدم به تون کیپر هم وصلش کردم ولی نمیدونم دیگه چجوری باید بازیش کنم ممنون میشم اگه زودتر یه اطلاع رسانی کنید با سپاس

11

بازیهای تلگرامی

Zahrarezaietabar

10/تیر/1403

خدا کنه که واقعا درامد زا باشن و واقعا پولی تو کار باشه که حداقل بتونیم یه گوشی بخریم چون گوشیها با این بازیها واقعا آسیب میبینن

0

ایردراپ های تلگرامی

Sweetman1974

31/اردیبهشت/1403

اکثر ایردراپ های تلگرامی معتبروباارزش هستند،من خودم ازبین این ایردراپهایی که معرفی شد هات کوین،یس کوین،تب سواپ رو دارم ماین میکنم وازپروژه نات کوین هم به درآمدرسیدم ودرواقع تجربه درآمدنات کوین باعث شدتشویق بشم وتوی پروژه های تلگرامی شرکت کنم

40

حتما ایر دراپ یس کوین را انجام دهید

Master74

01/خرداد/1403

این ایردراپ به زودی لیست میشود و همچنین الان درحال حاضر دارای کیف پول شده است و از امروز هم میتوان جایزه های شگفت انگیز آن را به دست آورد

29

ایردراپها

kiyan777

01/خرداد/1403

من که این روزها ایردراپها شده سرگرمیم،اگه آخرشم به یه نتیجه مالی برسه که دیگه چه بهتر! البته اینقدر کلاه برداری تو این حوضه هم زیادشده که دیگه مردم به راحتی اعتماد نمیکنن

33

ارزشیابی

[email protected]

12/تیر/1403

ارز های دیجیتالی و تاثیرگذار بودن آن در قیمت های امروز باید بازار رو خوب رصد کنیم و دقیق تصمیم گیری کنید

0

نات کوین

NJIE

03/خرداد/1403

نات کوین که در این مدت با محتوای جذاب مخاطبان زیادی را به خود جذب کرده و کاربران امیدوارند نات کوین پاداشی را برای آنها در نظر بگیرد. ایا ایدراپ های مشابه نات کوین هم پاداشی برای کاربران ومحتوای خود در نظر گرفته است؟

13

ایردراپ های مشابه نات کوین

marwan

31/اردیبهشت/1403

ایگزین‌های نات کوین کدام‌اند؟ معرفی ۴ ایردراپ تلگرامی هات (HOT) ایکس بلست (xBlast) کتیزن (Catizen) تپ سواپ (TapSwap)

44

نحوه خبر رسانی.عضویت درگروه هامعرفی شوده

SaeedDooman

24/خرداد/1403

سلام ودرود ب همه عزیزانی ک از قبل و حالا در این پروژه ها کسب درآمد میکنن..شرط اول کمی صبوری..کارکرد روزانه.دنبال کردن خبرهای تازه از اعضای ک سابقه بیشتری تو این ضمینه دارن..قول تو مدت خیلی محدود ب سود خوبی خواهید رسید٪٪٪ با تشکر از همه عوامل محترم...

4

بازی ارزها

babakkashani

06/تیر/1403

من۲۵ تا از این بازی ها رو انجام میدم امیدوارم که به پول برسیم و دیگه به ارز و دنیای ارزها اعتماد پیدا کنیم ،چون قبل این اتفاقها اصلا نمی دوستیم ارز چیه البته همه نه کمی یکی مثل من

3

ایردراپ

allihjm

02/خرداد/1403

این ایردراپ های تلگرام بلند مدت هستن احتیاج به صبر داره تا به سود برسه کار زیادی هم لازم نیست بکنیم پیشنهاد میکنم حتما شرکت کنید

12

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.