coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

2.3%

67,546 $

4,380,358,100 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

3.5%

2,643 $

171,404,387 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0.2%

0.9992 $

64,798 تومان

Tether

Tether

usdt

1%

598.8 $

38,831,532 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

1.1%

168.42 $

10,922,037 تومان

Solana

Solana

sol

0.1%

0.9997 $

64,831 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

0.9%

0.5442 $

35,291 تومان

XRP

XRP

xrp

3.4%

2,642 $

171,355,749 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

1%

0.1457 $

9,449 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

1.6%

0.1587 $

10,292 تومان

TRON

TRON

trx

هک بزرگ صرافی بی‌تی‌سی‌ترک: انتقالات مشکوک آوالانچ!

03/تیر/1403
افزودن به نشان شده ها
هک بزرگ صرافی بی‌تی‌سی‌ترک: انتقالات مشکوک آوالانچ!
قیمت ارز آوالانج
avalanche-2
ارز آواکس
1289
2 دقیقه

صرافی ارز دیجیتال بی‌تی‌سی‌ترک در ترکیه با اعلام خبر نگران‌کننده‌ای مبنی بر هک شدن ده کیف پول گرم خود، از انتقال توکن‌های آوالانچ به ارزش تقریبی ۵۵ میلیون دلار خبر داد. این حمله سایبری منجر به نقل و انتقالات مشکوک در شبکه شده است، اما خوشبختانه کیف پول‌های سرد صرافی که حاوی بیشتر دارایی‌های آن است، همچنان ایمن باقی مانده‌اند.

مقایسه قیمت صرافی ها

به عنوان بخشی از اقدامات احتیاطی، بی‌تی‌سی‌ترک همه واریز و برداشت‌های ارزهای دیجیتال را به حالت تعلیق درآورده و تیم امنیتی در حال انجام تحقیقات دقیق است. در همین راستا، بزرگ‌ترین صرافی ارزهای دیجیتال، بایننس، اعلام کرد که در تحقیقات کمک می‌کند و تاکنون بیش از ۵.۳ میلیون دلار از وجوه سرقت شده را مسدود کرده است.

تحلیلگر بلاکچین، ZachXBT، انتقالات مشکوک آوالانچ را مورد بررسی قرار داده و تخمین زده است که ضرر ناشی از این هک حدود ۵۵ میلیون دلار است، که عمدتاً به صورت توکن‌های AVAX بوده‌اند. وی اشاره کرد که این وجوه از طریق شبکه تورچین (THORChain) به صرافی‌هایی نظیر بایننس و کوین‌بیس منتقل شده و سپس به دو کیف پول جداگانه برداشت شده‌اند.

قیمت لحظه ای آوالانچ را از اینجا ببینید.

علاوه بر این، ZachXBT اطلاعاتی را در تلگرام منتشر کرده است که نشان می‌دهد یک پلتفرم دیگر به نام اسپورتزبت نیز ممکن است هدف حمله قرار گرفته باشد. این حملات موجب کاهش قیمت آوالانچ در بازار شده، هرچند که از آن زمان تاکنون قیمت تا حدودی بهبود یافته است.

این رویداد نه تنها بر جامعه بی‌تی‌سی‌ترک بلکه بر کل بازار ارز دیجیتال تأثیر گذاشته و توجهات را به اهمیت امنیت دارایی‌های دیجیتال جلب کرده است. صرافی در حال پیگیری اقدامات لازم برای مقابله با عواقب این حمله و اطمینان از امنیت دارایی‌های کاربران خود است.

منبع:

کوینگرام


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

گسترش فعالیت‌های گری‌اسکیل و سرمایه‌گذاری جدید در اولانچ!

گسترش فعالیت‌های گری‌اسکیل و سرمایه‌گذاری جدید در اولانچ!

آوالانچ و سولانا: آیا زمان اوج‌گیری قیمت‌ها فرا رسیده است؟

آوالانچ و سولانا: آیا زمان اوج‌گیری قیمت‌ها فرا رسیده است؟

بروز اختلال در بلاکچین آوالانچ: قطعی چهار ساعته و تاثیر آن بر قیمت!

بروز اختلال در بلاکچین آوالانچ: قطعی چهار ساعته و تاثیر آن بر قیمت!


تحلیل کاربران

درباره آوالانچ

ho3ein6704

04/تیر/1403

آوالانچ با نماد اختصاری AVAX یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۹.۸۶ میلیارد دلار، در رتبه ۱۳ بازار قرار داشته و دامیننس آوالانچ در حال حاضر ۰.۴۲ درصد است. هر واحد از آوالانچ در این لحظه با قیمت ۲۵.۰۳ دلار، با احتساب نرخ تتر ۶۰,۰۸۰ تومان معادل ۱,۵۰۳,۸۷۳ تومان معامله می شود و حجم مبادلات روزانه آن ۳۳۶.۸۱ میلیون دلار است. قیمت در ۲۴ ساعت اخیر -۲.۵۹% کاهش یافته است. بالاترین قیمت آوالانچ در تاریخ ۰۲ آذر ۱۴۰۰(23 November 2021) معادل ۱۳۴.۸۶ دلار بوده که همینک %۸۱.۴۴ پایین‌تر از آن زمان قرار دارد. تعداد واحدهای در گردش آوالانچ ۳۹۳.۷۴ میلیون و ارزش بازار رقیق شده آن در حال حاضر ۱۷,۹۱۵,۸۷۳,۲۵۷.۵۰ دلار است.

16

ارز

[email protected]

05/مهر/1403

یز‌اشنایی‌به‌این‌رم‌ارز‌ندارند‌وبا‌اموزش‌‌به‌موقع‌میتوانند‌بیشتر‌اشنا‌کنندبا‌سلام‌دوستان‌عزیز‌وگرامی‌درباره‌این‌رم‌ارز‌بسیار‌خوبی‌است‌ولی‌چون‌مردم

1

هک صرافی ترکی

marwan

03/تیر/1403

بزرگ‌ترین بازار ارز‌های دیجیتال ترکیه (BtcTurk) اعلام کرد که صرافی آنها هدف حمله سایبری قرار گرفته و هک شده است. باندازه ۵۰ میلیون دلار هک شد.

22

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.