coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

2.3%

67,546 $

4,380,358,100 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

3.5%

2,643 $

171,404,387 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0.2%

0.9992 $

64,798 تومان

Tether

Tether

usdt

1%

598.8 $

38,831,532 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

1.1%

168.42 $

10,922,037 تومان

Solana

Solana

sol

0.1%

0.9997 $

64,831 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

0.9%

0.5442 $

35,291 تومان

XRP

XRP

xrp

3.4%

2,642 $

171,355,749 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

1%

0.1457 $

9,449 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

1.6%

0.1587 $

10,292 تومان

TRON

TRON

trx

ایردراپ تلگرامی صرافی CEX.IO با پشتیبانی تیک آبی تلگرام!

04/تیر/1403
افزودن به نشان شده ها
ایردراپ تلگرامی صرافی CEX.IO با پشتیبانی تیک آبی تلگرام!
ایردراپ cex.io
ایردراپ صرافی cex
ایردراپ تلگرامی
4422
2 دقیقه

صرافی CEX.IO، یکی از قدیمی‌ترین پلتفرم‌های معاملاتی ارز دیجیتال در جهان، که از سال 2013، در اوایل شکل‌گیری بازار رمزارزها، به کاربران خود امکان معامله بیت‌کوین را فراهم آورده است، اکنون یک ایردراپ ویژه را آغاز کرده است. این رویداد که به منظور تقدیر از وفاداری کاربران و جذب سرمایه‌گذاران جدید برنامه‌ریزی شده، قرار است تا تاریخ ۲۴ تیر ماه ادامه یابد و فرصت‌های بی‌نظیری را برای کاربران فراهم آورد.

لینک ایردراپ CEX.IO

ایردراپ CEX.IO با ویژگی‌های منحصر به فرد خود شامل:

  1. تأییدیه‌های رسمی و اعتبار سنجی: صرافی CEX.IO دارای تیک آبی تلگرام و تیک طلایی توییتر است که نشان‌دهنده معتبر بودن و اعتماد بالای کاربران به این پلتفرم است.
  2. پشتیبانی از طرف موسسات معتبر: پروژه توسط کوین مارکت کپ دنبال شده و از اعتبار بالایی برخوردار است.
  3. دسترسی آسان از طریق اپلیکیشن: دارای اپلیکیشن اندروید با بیش از ۹ سال سابقه در خدمت‌رسانی به کاربران.

در پایان این ایردراپ، توکن‌ها نه تنها در صرافی CEX.IO، بلکه در پنج صرافی بزرگ دیگر نیز لیست خواهند شد و برداشت آن‌ها امکان‌پذیر خواهد بود. این گستردگی در دسترسی، فرصت‌های جدیدی را برای سرمایه‌گذاری و داد و ستد فراهم می‌آورد و به تقویت نقدشوندگی و ارزش توکن‌های مرتبط کمک خواهد کرد.

توجه: این اطلاعیه صرفاً جنبه اطلاع‌رسانی دارد و نباید به عنوان توصیه سرمایه‌گذاری تلقی شود. کاربران گرامی موظفند پیش از اتخاذ هرگونه تصمیم مالی، به دقت تحقیق کرده و اطلاعات کافی به دست آورند.

کانال کوین دراپس

منبع:

کوینگرام


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

زمان عرضه توکن‌ بازی‌های محبوب تلگرامی؛ ایردراپ‌های پیش رو را از دست ندهید!

زمان عرضه توکن‌ بازی‌های محبوب تلگرامی؛ ایردراپ‌های پیش رو را از دست ندهید!

معرفی ایردراپ Rocky Rabbit! رقیب همستر کومبت

معرفی ایردراپ Rocky Rabbit! رقیب همستر کومبت

معرفی ایردراپ Gleam: فرصتی برای کسب امتیاز در ازای انجام تسک‌ها!

معرفی ایردراپ Gleam: فرصتی برای کسب امتیاز در ازای انجام تسک‌ها!

معرفی و آموزش استفاده از پروژه MemeFi: ایردراپ جذاب با پتانسیل بالا

معرفی و آموزش استفاده از پروژه MemeFi: ایردراپ جذاب با پتانسیل بالا

ایردراپ پلتفرم تریدینگ Blum

ایردراپ پلتفرم تریدینگ Blum


تحلیل کاربران

یک ربات عالی

saliwan

05/تیر/1403

این ربات ازآنجایی عالیست که هرچندساعت می توان بایک دکمه امتیازگیری کردودرقسمت دوم هم درساعت مشخص امتیازدهی می کندونیازی به انگشت زدن پیاپی ندارد

3

تحایل

Faride42

08/تیر/1403

ارز ایردارپ بودن این ارز باعث شد تا طرف داران ارز بیشتر بسوی این ارز بشتابند این روز ها خیلی‌ها ارز های که معرفی شد پول دار شدن ویا در آینده پول دار میشه به امید آن روز .

8

سپاس

fatmhmosvi17t59

05/تیر/1403

عرض سلام وخسته نباشیدبه تیم فوق العاده گوینگرام جای تشکروسپاس داره اززحمات واطلاع رسانی های مفیدوبه جای شما موفق وپایدارباشید

14

اسکم

hoseineyvazi

08/تیر/1403

خواستم بگم دوستان گرامی درسته این ایردراپ تیک آبی گرفته ولی به احتمال خیلی زیاد اسکم هستش یکی از رفقا کیف پولش رو کانکت کرده و کیف پولش خالی شده مواظب باشید جهت آگاهی عرض کردم

10

ایردراپ cex

mkhedri

04/تیر/1403

من یکی دو ماهی هست که دارم استفاده میکنم و خیلیم جمع کردنش راحته هر ۴ ساعت یه بار باید سر بزنید و توکناتونو بگیرید نیازی به تپ کردنم نداره هرکسی خواست بگه لینکشو واسش بفرستم

21

پیشبینی حرکت قیمت ها

[email protected]

17/مرداد/1403

1403 ترسناک ترین سال برای دلار خواهد بود و این تحلیل با علم نوشته شده ، در حالی که نقدینگی دلاری کشور رو به کاهش هست ، با شروع تنش ها قیمت نفت هم ریزش کرد همونطور که گفتم و الان درامد فروش نفت ایران هم نسبت به چند ماه قبل نصف شده ، کسری بودجه و  فشار مالیاتی دولت روی مردم و در نهایت خارج شدن کنترل از دست دولت رو میبنیید و نرخ دلار اونموقع دیدنی میشه .! در مورد بورس : همونطور که قبلا گفتم فقط فرار کنید ، سرمایه و روان خودتون رو از این مارکت رانتی نجات بدید ، اگه دنبال سود تو بورس هستی برو سراغ بورس های خارجی سهام شرکت های نظامی رو بخر وگرنه سرمایت جلوی چشمت دود میشه.  و اگه تو این مارکت حرفه ای نیستی بنظرم بانک یا صندوق های بازنشستگی برات بهتره تا بورس ! و اما در بازار خودرو :  خودرو هیچ افزایش قیمتی نداره و برای سرمایه گذاری اصلا مناسب نیست ، اگه ماشین خریدید و گذاشتید تو پارکینگ به امید سود باید بگم زدی تو طبل تو خالی ، چندماه پیش شرایط فرق میکرد ولی امروز که بازم با رانت و کثافط کاری واردات خودرو از همه کشور ها بجز امریکا ازاد شده ، ممکنه حتی تو ماشین های ایرانی افت قیمت شدید هم داشته باشیم ، میدونید دیگه قیمت یعنی عرضه و تقاضا ، وقتی تقاضا برای ماشین ایرانی کم بشه و با پولش بشه ماشین خارجی خوب سوار شد کسی مغز خر نخورده . راستی برای واردات به هیچ عنوان کد ملی خودتون رو به دلال ها نفروشید ، مالیات خیلی زود یقه تون رو میگیره و خیلی مسائل دیگه. نوبتی هم که باشه باید برسیم یه بازار ملک و املاک : تو تهران اکثر سرمایه وارد مسکن میشه و تورم و افزایش قیمت ارز قیمت ملک بالا میره وقتی هم که ارز بیاد پایین ملک تغیر نمیکنه ، سناریوی همیشه فروشنده ها مدام به دنبال تغیر قیمت هستند ولی در عین حال خریدار زیادی وجود نداره برای همه نوع ملک و قیمت کماکان ثابت میمونه تا وقتی که دوباره ارز گرون بشه. اگه به دنبال سرمایه گذاری تو املاک هستید ، اگه پولتون میرسه از منطقه ۱ تا ۳ تهران واحد اپارتمان بخرید ، اگه نمیرسه سمت چیتگر و منطقه های جدید نرید ، گول نخورید چیتگر در اینده نیاوران نمیشه ، زمونه عوض شده .! بهترین پیشنهادی که میتونم بکنم برید. سمت شمال کشور تو املاک های تازه تاسیس مثل این شهرک های که جدیدا میسازن یا اسمون خراش های در حال ساخت سرمایه گذاری کنید ، اگه بهش عمل کنی در اینده بخاطر این راهنمایی برام دعا میکنی. طلا : خیلی وقته که افت شدیدی از قیمت طلا و سکه ندیدم و طبق روال همیشه ربع سکه و نیم سکه سودشون از سکه کامل بیشتره به نظر من الان وقت خرید طلا نیست شاید بشه در اصلاح های اینده روی قیمت های پایین تر خرید کرد اما الان کاملا ریسکی و خطرناک هست ، چنانچه طلا رو بازم برای سرمایه گذاری میخواید باید برید سراغ طلای ابشده ، البته گفتم برا سرمایه گذاری و نگه داری میان مدت میتونه سود خوبی براتون بسازه . به نظرم با تشدید تنش ها طلا تا گرمی ۴ ملیون هم میره اما دوباره به همین قیمت ۳.۵۰۰ امروز برمیگرده ، چون کنترلش خیلی اسون تره ، بازاریا میدونن دارم به چی اشاره میکنم !

0

ارز

[email protected]

31/شهریور/1403

با‌سلام‌دوستان‌عزیز‌بنظر‌من‌که‌با‌دنیای‌ارز‌دیجیتال‌وانواع‌رمز‌بیت‌کوین‌و...برنامه‌خوبی‌است‌که‌‌اشنا‌شدم‌سرمایه‌خود‌را‌وارد‌کند‌ودرامد‌‌کسب‌کنیم‌برای‌خانواده‌میدانم‌همه‌زن‌وبچه‌دار‌هستم‌پول‌کیف‌۴نفر‌بچه‌را‌ندارم‌هوای‌همدیگر‌را‌داشته‌باشیم

1

ایردراپ

sajadhasani

13/مرداد/1403

برنامه ایردراپ یک برنامه صرافی خیلی خوب هستش برای اون هایی که سرمایه گذاری و ترید علاقه دار یک بر نامه خیلی خوب هستش

1

ایدراپ

ho3ein6704

05/تیر/1403

باسلام خدمت همه عزیزان ایدراپ هازیادشده و آدم نمیتونه تشخیص بده ک کدوم ایدراپ و بازی کنی واقعی هست یاواقعی نیس ایاکسی می‌تونه راهنمایی کنه ؟؟؟؟

18

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.