coingram
کوینگرام

۴ سناریو بلند مدت و احتمالی آینده بیت کوین

08/آذر/1398
افزودن به نشان شده ها
۴ سناریو بلند مدت و احتمالی آینده بیت کوین
بیت کوین
3735
زمان مطالعه: دقیقه

بیت کوین طی ۱۰ سال گذشته دائما فعال بوده است است و نشانه ای از متوقف شدن زود هنگام آن نیز وجود ندارد. اما عملکرد آن در بلندمدت برای مثال ۱۰ یا ۲۰ سال آینده چگونه خواهد بود؟ در این مقاله به چند احتمال آینده که بیت کوین ممکن است با آنها مواجه شود می‌پردازیم.

حجم معاملات بسیار زیاد یا از بین رفتن آن

مردم از زمان پیدایش بیت کوین درباره ۱۰، ۲۰ یا حتی ۱۰۰ سال آینده آن پیش بینی کرده اند. پیش بینی آنها از تبدیل شدن بیت کوین به واحد پول این المللی تا بی ارزش شدن آن متفاوت بوده است.

ساتوشی ناکاموتو قبل از آنکه ناپدید شود پیش بینی خود را در خصوص آینده بلندمدت بیت کوین عنوان کرده بود.

در دهه های آتی که پاداش بلاک ها بسیار کم می‌شود، کارمزد تراکنش ها به درآمد اصلی نودها تبدیل خواهد شد. من مطمئنم که در ۲۰ سال آتی، حجم تراکنش ها یا بسیار افزایش خواهد یافت یا به صفر خواهد رسید.

اکنون تقریبا ۱۰ سال است که تجربه وجود ارزهای دیجیتال را داریم و ۹ سال از این حرف ساتوشی می‌گذرد.

۱- بیت کوین به ارز ذخیره جهانی تبدیل خواهد شد

با رشد ارزهای دیجیتال و جذب کاربران، به نقطه ای خواهیم رسید که دولت ها شروع به تبدیل ثروت خود به بیتکوین و سایر ارزهای دیجیتال می‌کنند. تراکنش های بیت کوین محدود به مرزها و قوانین کشورها نمی‌باشند، بلکه فقط از پروتکل بیت کوین پیروی می‌کنند.

دولت ها می‌توانند با سایر کشورها به انجام تجارت به صورت بیتکوین بپردازند. کشورهایی که تحت تحریم های ناعادلانه می باشند می‌توانند از ارزهای دیجیتال به حیات خود ادامه دهند.

ابَرتورم در طول تاریخ تاثیرات منفی بر کشورها گذاشته است. حتی امروزه نیز کشورهایی نظیر ونزوئلا و زیمبابوه دارای ارزهای ملی می‌باشند که تورمی بیش از هزار برابری را در یک دهه گذشته تجربه کرده اند. با استفاده از بیت کوین، این کشورها می‌توانند اقتصاد خود را به اقتصاد جهانی متصل کنند و ارزهای خود را از تورم مصون نگه دارند.

۲- بیت کوین با ثبات در قیمت به کالای استاندارد تبدیل خواهد شد

امروزه بیتکوین بیش از پیش به عنوان یک کالا در نظر گرفته می‌شود، زیرا بخش مالی ارزهای دیجیتال به تمرکز اصلی این صنعت تبدیل شده است. با بالغ شدن بازار ارزهای دیجیتال، خرده سرمایه گذاران و سرمایه گذاران سازمانی بیشتری به سودهای بالقوه این عرصه جذب خواهند شد.

در این شرایط، بیتکوین و سایر ارزهای دیجیتال به بخش استانداردی از پورتفولیوی مالی تبدیل می‌شوند. بسیاری از سرمایه گذاران، سرمایه خود را در بورس، املاک و سایر کلاس های دارایی تقسیم می‌کنند. ارزهای دیجیتال نیز می‌توانند همانند فلزات گرانبها شوند.

۳- جایگزین شدن توسط سایر ارزهای دیجیتال

چندین ارز دیجیتال دیگر نظیر اتریوم، بیتکوین کش و ریپل در حال به چالش کشیدن جایگاه بیتکوین به عنوان برترین ارز دیجیتال می‌باشند. اگر بیت کوین می‌خواهد که در این عرصه باقی بماند باید نوآوری ها و خلاقیت های خاصی انجام دهد، به طوری که در سال گذشته شاهد اندکی پیشرفت فناوری در این ارز دیجیتال بودیم.

شبکه لایتنینگ که قرار است ناجی مشکل مقیاس پذیری بیت کوین باشد از زمان عرضه خود شاهد حداقل پذیرش ممکن بوده است. اکثر معیارهای مهم و کلیدی که بیانگر سلامت و پویایی شبکه می‌باشد تقریبا ۶ ماه است که در حال کاهش می‌باشند و هیچ پیشرفتی در خصوص افزایش پذیرش وجود ندارد.

۴- بی ارزش شدن بیت کوین

سناریوی ممکن دیگر این است که بیتکوین بی ارزش شود. اکثر تحلیلگران سنتی مدعی شده اند که ارزهای دیجیتال بالاخره شکست خواهند خورد و بازار ارزهای دیجیتال نیز کاملا بر پایه احتکار و نگهداری این ارزها بنا نهاده شده است. در واقع تاکنون ۳۷۷ بار گفته شده است که بیت کوین از بین رفته است.

هرچند سیستم هایی که زیرساخت های این دارایی را ایجاد می‌کنند هم چنان منسجم باقی مانده اند و شبکه بیتکوین نیز به هیچ وجه نشانه ای از متوقف شدن نشان نمی‌دهد. ماینرها هم چنان به استخراج و کاربران نیز به ارسال تراکنش ها ادامه خواهند داد. بنابراین به نظر می‌رسد بی ارزش شدن بیت کوین غیرمحتمل ترین احتمال ممکن است. دهه اول ارزهای دیجیتال بسیار پر فراز و نشیب بوده است و می‌توان متصور شد که دهه آتی نیز بدین گونه خواهد بود.

منبع:

میهن بلاکچین


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

چشم‌انداز قیمت بیت کوین پیش از هاوینگ: آماده‌سازی برای یک رشد جدید

چشم‌انداز قیمت بیت کوین پیش از هاوینگ: آماده‌سازی برای یک رشد جدید

تحلیل دقیق بازار بیت کوین در آستانه هوینگ: آیا تاریخ دوباره خود را تکرار می‌کند؟

تحلیل دقیق بازار بیت کوین در آستانه هوینگ: آیا تاریخ دوباره خود را تکرار می‌کند؟

نگاهی عمیق به قلب بیتکوین: کشف رازهای پشت صحنه با داده‌های آن‌چین!

نگاهی عمیق به قلب بیتکوین: کشف رازهای پشت صحنه با داده‌های آن‌چین!

بیت‌کوین دوباره ۵۷ هزار دلاری شد! راز رالی جدید چیست؟

بیت‌کوین دوباره ۵۷ هزار دلاری شد! راز رالی جدید چیست؟

مایکل سیلور ارزشی بیش از ۱.۵ میلیارد دلار برای بیت کوین پیش‌بینی می‌کند!

مایکل سیلور ارزشی بیش از ۱.۵ میلیارد دلار برای بیت کوین پیش‌بینی می‌کند!


تحلیل کاربران

قیمت تعیین شده

[email protected]

08/آذر/1398

همانطور که از قبل تعیین شده قیمت بیت کوین باید به بالای صدهزاردلار برسد واین افت و خیز های قیمت فقط برای گرم کردن بازار و جذب سرمایه گذاران است

9

فراگیر شدن بیت کوین

ehsanaz

09/آذر/1398

با توجه به سمت و سویی که جهان پیش می رود و همه چیز تبدیل دیجیتالی و مجازی می شود احتمال اینکه بیت کوین یک واحد پولی دیجیتال بین المللی شود کم نیست

5

جایگزین شدن ارزهای دیگر

NoName

09/آذر/1398

بیت کوین امروزه به عنوان معیار برای ارزهای دیجیتال شناخته شده، و ارز اصلی برای معاملات غیرقانونی محسوب میشه. اما احتمال جایگزین شدن توسط برخی ارزهای جدید و بهتر وجود دارد.

4

بیتکوین ارز ذخیره جهانی میشود

mohammadkh76

08/آذر/1398

به نظر من بیت کوین با این پیشرفتی که داره ارز ذخیره میشه چون که همین الانم بعضی از عابر بانکای کانادا بیتکوینم به عنوان یک کیف پول قبول دارن‌ و این نشانه ی همه گیر شدن بیت کوین است.

9

تحلیل

rezamhz78

08/آذر/1398

اصلا شکی نیست که حداکثر تا ۱۵ سال دیگه بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال جای پول فیزیکی رو خواهند گرفت و این پولها خرج میشوند

10

واقعا یک راه درآمدزایی

poriyagn

08/آذر/1398

خوب هستش برا افراد که روزانه میتونن پول به حساب خود انتقال بدن مرسی از شما و برنامه ی خوبتون خیلی خوبه برنامتون من که راضی هستم

6

btc

karimi1258

08/آذر/1398

btcهرگز ارزش خودشو از دست نمیده باید منتظر قیمت بالای ۱۵هزار دلار تو سال ۲۰۲۰ باشیم بنظر من اگه پول داشته باشی الان بهترین وقت خریدن بیت کویین هست

10

آینده بیتکوین

amir7752

08/آذر/1398

با رشد ارزهای دیجیتال و جذب کاربران، به نقطه ای خواهیم رسید که دولت ها شروع به تبدیل ثروت خود به بیتکوین و سایر ارزهای دیجیتال می‌کنند. تراکنش های بیت کوین محدود به مرزها و قوانین کشورها نمی‌باشند، بلکه فقط از پروتکل بیت کوین پیروی می‌کنند

11

اینده روشن

eshgham77

10/آذر/1398

اون چیزی که باعث افزایش استفاده از بیت کوین شده اینده روشن اون هستش پس بدون شک در اینده نزدیک بیت کوین به قیمت خیلی خوبی خواهد رسید

2

btc

hreza

10/آذر/1398

بنظر من ک ارزش خودشو بیت کوین از دست نمیده واز سال ۲۰۲۱ افزایش چشمگیری میگیره سرمایه گذاری رو ارز های دیجیتالی دیگه بنظرم اشتباهه فقط رو بیت کوین باید سرمایه گذاری کرد

6

بیت کوین

nimai

08/آذر/1398

همان گونه که گفته شده بیت کوین جایگزین ارز های دیگر می شود زیرا به زودی که پول های کاغذی از بین می روند و این بیت کوین است که از اول بر سر زبان ها جاری بوده و هست

11

بیت کوین

[email protected]

08/آذر/1398

بیت کوین در آینده مطمئنا بعنوان ذخایر دولت استفاده خواهد شد و جایگزین ذخایر طلا و سایر فلزات خواهد شد

7

تحلیل بدون پشتوانه

sina1922

08/آذر/1398

با روندی که بیت کوین و ارزهای دیجیتالی پیش گرفته اند احتمال از بین رفتن این ارزها تقزیبا غیرممکنه این برداشت که مبنای این ارزها احتکار می باشد کاملا اشتباه و غیرمنطقی به نظر میرسه چون درحال حاضر شاهد رشد مبادلات با این ارزها هستیم.

19

نصف شدن پاداش

yahoseinn

10/آذر/1398

همه منتظر هستن تا درسال اینده پاداش استخراج بیت کوین نصف بشه تا شاهد افزایش صدرصدی و با ثبات قیمت بیت کوین باشند

3

جایگاه بیتکوین

mkh66

09/آذر/1398

با توجه به توضیحات و تجربه و نظر شخصی احتمال اول از همه قویتر میتونه باشه و احتمال چهارم و به صفر رسیدن تراکنش ها با در نظر گفتن سعودی بودن معاملات، ضعیفتر است.

4

تحلیل

redstar

09/آذر/1398

خیلی عالیه فقط باید یکم حواس جمع باشی جالبه چیزی واسه از دست دادن نداری همه چی در اختیارته فقط یکم شانسو یکم تجربه لازمه امید وارم همه بتونن

5

پیش بینی

نصیری

08/آذر/1398

پیش بینی دقیق آینده ارز دیجیتال ممکن به نظر نمیرسه . امروزه پیش بینی وضعیت ارز و طلا و ... برای یک ساعت آینده درست نیست چه برسد به سالهای آینده . ولی احتمال رشد ارز دیجیتال پر رنگتره.

7

تحلیل

salman1212

14/آذر/1398

در حالی که شاهدرشد بیت کوین و ارزهای دیجیتال هستیم از بین رفتنشون غیر ممکنه و احتکار در مورد این ارزها اشتباه می باشد

3

10سال آینده...

h4med

08/آذر/1398

گمان میرود بیتکوین طی ۱۰ سال آینده جایگزین بسیاری از ارز های معتبر جهانی شده و تمامی سرمایه گذاران و دولت ها سرمایه ها و ذخایر ارزی و طلا های خود را به بیت کوین تبدیل خواهند کرد .دلیل این کار امنیت بسیار بالای این رمز ارز و یا ارزهای دیگر است، همچنین سهولت نقل و انتقال و پایین بودن کارمزد این نقل و انتقالات نقطه قوتی است برای سرمایه داران و دولت ها .

6

بیت کوین

tabarzzzz

09/آذر/1398

تا زمانی که درصد بالایی از بیت کوین های موجود در اختیار یک یا چند نفر باشند میتوانند بازار را به دست بگیرند و به نفع خود در بازار تاثیر بگذارند

15

بیتکوین

ahmadamandadi

08/آذر/1398

به نظر من همچنان سلطان ارزهای دیجیتال باقی می ماند چون باپیشرفتی که دارد همه گیرشدن آن هرروزارزش پیدا میکند

8

تحلیل

mihas

08/آذر/1398

هر تحلیلگری با در نظر گرفتن یک سری شاخص‌هایی که مد نظرشه تحلیلش رو ارائه می‌ده. این لزوما به این معنا نیست که این اتفاق خواهد افتاد

7

آینده بیت کوین

yekta0429

09/آذر/1398

خریدن ارزهای دیجیتال همیشه یک اقدام عقلانی است. اگر نگاهمون به آینده باشه، هرزمانی برای ورود به بازار ارزهای دیجیتال مناسبه. دیر یا زود دنیا این ارزها را قبول میکنه و آنها را به‌کار می‌گیره. یک روزی می‌شه که با بیت کوین میشه همون کارهایی رو کرد که با ارزهای رایج انجام شدنشون امکان‌پذیره.

7

بیت کوین

hossienrezaie

08/آذر/1398

قیمت بیت‌کوین در چند روز گذشته پایین‌تر از سطح میانگین متحرک ساده‌ی 50 روزه معامله شده است. این نشان‌دهنده‌ی این موضوع است که خریداران حتی در این سطوح نیز تمایل به خریداری ندارند. سر میانگین متحرک نمایی 20 روزه نیز به سمت پایین در حال خم شدن است و اندیکاتور شاخص قدرت نسبی (RSI) نیز وارد ناحیه‌ی منفی شده است. با شکست سطح اصلاحی 61.8 درصد فیبوناچی رالی اخیر در دو روز گذشته در قیمت 8,467.54 دلار، احتمال ریزش قیمت تا سطح 7,952.84 دلار وجود دارد.

6

پیش بینی آینده بیت کوین

alireza18

09/آذر/1398

از نظر من بیت کوین جایگزین پول های کاغذی میشه و آینده خوبی داره. ما هرچی به جلوتر میریم ارز های جدید وارد بازار میشه پس نمیتونم پیش بینی دقیقی درباره بیت کوین و ارزهای دیجیتالی کنیم.

7

سناریوی مبهم بیت کوین

soltan-moh3n

08/آذر/1398

فی الواقع همه ما انسانها هر گز باور نمیکردیم روزی ارز دیجیتالی جای ارز های سنتی را بگیرد در سالهای آتی نیز با توجه به سرعت غیر قابل انکار دنیای دیجیتال این ارز میتواند براحتی جایگزینی مناسب برای پولهای سنتی متفاوت در جهان گردد که البته امید آن دارم چرا که دیگر پول دهکده جهانی به یک واحد تبدیل خواهد شد و کشورهایی چون آمریکا بالاخره ناچار به یکرنگی با دنیاست

6

ارزهای دیجیتال

mah

09/آذر/1398

دردنیای نوارزهای دیجیتال هرچیزی امکان پذیراست ممکن است درآینده دیگراسمی ازبیت کوین نباشدوجایگزین های بهتری به جای آن بیایندوممکن است صعودی چشمگیررابه خودببیند

5

سناریو

agholami

09/آذر/1398

این روزها همه نوع تحلیلی دیدیم ولی چیزی که مسلم هست علاقه ملتها به این صنعت نو پا زیاد هست و این خودش می‌تونه قیمت عالی برای آینده بیتکوین باشد

19

تغییر

sina nemati

08/آذر/1398

به نظرم طی چند سال آینده قراره بیت کوین شکست بخوره و ارز های دیگه جاش رو میگیره ولی شاید این فرایند کمی طول بکشه اما مطمعنن این اتفاق خواهد افتاد چالش هایی بین بیت کوین و بیت کوین کش و... ارز های مجازی هست و همین باعث خواهد شد بیت کوین خیلی پایین بیاد

7

جایگزین ارزهای دیگه

afshin1482

08/آذر/1398

باتوجه به برنامه ها و روندی که از بیت کوین مشاهده می شه احتمال اینکه جایگزین ارزهای دیگه بشه خیلی بیشتره

17

اینده بیت کوین

saeed_sh

13/آذر/1398

بیت کوین اینده روشن در اقتصاد و معاملات تمام کشورها خواهد داشت به نوعی بیت کوین دیگه حرف اول تجارت در نقال انتقال را خواهد زد ..

3

رمز ارز و ارزش های ان

abolfazll.delrooz

08/آذر/1398

بدون شک هرچه رو بجلو برویم شاهد ورود بیشتر مردم در زمینه ارزهای دیجیتال خواهیم بود نه تنها بیت کوین بلکه سایر ارزهای دیجیتال هم دارای ارزش زیادی خواهند شد

13

بیتکوین

rahmani

08/آذر/1398

بیت کوین در ۹ سالی که پا به عرصه حیات گذاشته، مسیر زیادی را پیموده است. در ابتدا تنها تعداد کمی از رمزنگارانی که در سال‌های ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۱ در انجمن‌ها در مورد ایده‌هایشان صحبت می‌کردند، در مورد آن می‌دانستند. یکی از اولین موارد کاربردی بیت کوین، استفاده از آن توسط تبهکاران برای پرداخت در دارک وب بود و به همین خاطر بود که بیت کوین برای اولین بار در سال ۲۰۱۳ مورد توجه واقع شد. هرچند، هرچه افراد بیشتری متوجه ویژگی‌های انقلابی بیتکوین می‌شدند، افراد بیشتری نیز ارزش حفظ آن را درک می‌کردند. از آن جایی که میزان عرضه بیت کوین ثابت و برابر با ۲۱ میلیون واحد است، با افزایش تقاضا، عرضه ثابت می‌ماند و قیمت‌ها بالا می‌روند

15

بشدت افزایشی

hajmohamad

08/آذر/1398

بیتکویین تا ژانویه به شدت افزایشی خواهد شد مطمئن باشید،تحلیل نیست تجربه ی هر سالس بهترین موقع برای خرید الانه

9

بیت کوین

rahil24374

08/آذر/1398

بنظرمن بیت کوین یه روزتبدیل میشه به یه چیزباارزش که هرساتوشی قیمتی بالاترازیک دلارداشته باشه یااینقدقیمتش پایین میادکه کسی حتی به روش نگاه نکنه چون اگه استخراجش آهسته بشه دیگه ارزششوازدست میده

10

بیت کوین

mahmodkarami

08/اسفند/1399

بیت کوین در اینده نزدیک اکثر ثروتمندان جهان سرمایه گذاری انبوه خاهند داشت وتمام ارزهایه دیجیتال روبه روشت خاهند داشت

3

ثبات بیت کویین

abbas0075

08/آذر/1398

بدون شک همه میدونن با ثبات ترین و بارزش ترین ارز مجازی بیت کوین است و روز به روز شاهد رشد او هستیم روزی میرسه که مردم فقط سمت بیت کویین میرن

7

تحلیل

rahil7

08/آذر/1398

با توجه به اینکه بیت کوین یک نوآوری انقلابی نوظهور در حوزه پول و دارایی‌ها است، شک و تردیدهای زیادی درباره آینده آن وجود دارد. برخی معتقدند بیت کوین آینده بسیار درخشانی را پیش روی خود می‌بیند و بعضی دیگر آن را کابوس‌وار توصیف می‌کنند.

11

آینده بیتکوین

pezhmanakhtariyan

08/آذر/1398

ازنظرمن تا20سال آینده ارزدیجیتال کل دنیارامیگیره وهمه مجبورمیشن بابیت کویین یادیگرارزهامعامله داشته باشن

13

رویای پوشالی

saeedsaydi

08/آذر/1398

من خودم ۴ ساله مشغول جمع اوری ارز دجیتال هستم ،خرید کردم فروش کردم ،رایگام گرفتم سرم کلاهرفته مخصوصا از سمت صرافیهای داخل کشور ولی اخرش هیچی نیست منو شما با سرمایه ۵۰ تا ۱۰۰ میلیونی به هیچ جا نمیرسیم کسایی که بالای ۵۰۰ میلیون سرمایه گزاری میکنن شاید بجایی برسن اونم مثل قمار میمونه ،من میشنوم میگن طبق اوگوریتم طبق شاخص ،صبق نمودار خریدو فروش ولی خدایی تمام این حرفها بازارگرمی هستش امسال من فقط شکاری هستم برای بعضی از این صرافیها برای کسب درامدشون تا منو امثال من نباشن این گردش مالی برای صرافیها وجود نداره ،ولی بدبختانه بازم بخاطر رویای پولدارشدن دست از تلاش برنمیدارم ،درحال حاضر که سرمایه اولیم نصف شده این پولو جای دیگه سرمایه گذاری کرده بودم الان همه چی داشتم ولی بدبختانه الان فقط چشمم به نموداره قیمت کی بالا میاد کی پایین ماشالا که با ۱۰ درصد کاهش فقط ۵درصد روشت میکنه ،اصلا اصول خاصی نداره اگه کسیم پیشبینی درست میکنه از ۱۰بار فقط ۲بارشو درست حدس میزنن همه بستگی به شانس داره ،که تجربه منم نشون داده تمام ارزها اول به فکر جیب خودشون هستن بعد ادمهایی مثل من ،اخرین کلام هم اشتباهی که من کردم شما با ریسک کمتر انجام بدین تمام تمام تمام

11

رقابتی شدن

alireza137277

08/آذر/1398

با توجه به رقابتی شدن ارز دیجیتال و چند برند شدن این کار احتمال میرود در سال های آینده کار کردن در این عرصه نیاز به آموزش و تلاش بیشتر داشته باشد

10

دور و نزدیک

gissoo

09/آذر/1398

صدرصد در اینده نزدیک شاهد بالا و پایین رفتن قیمت بیت کوین خواهیم بود ولی چیزی که همه به اون اذعان دارند بالا رفتن قیمت در دراز مدت خوهد بود

7

افزایش قیمت

mehran_zand

08/آذر/1398

دوستان عزیز الان قیمت بیت کوین در حد معقولی پایین اومده و به نظر اقتصادی خیلی وقت خوبیه برای خرید بیت کوین چون تحلیل قیمت بیت کوین این رو نشون میده که طی چند سال آینده افزایش نجومی خواهد داشت پس بهترین زمان برای سیو بیت کوین هست.

4

راه نجات

am!r

08/آذر/1398

در این شرایط اقتصادی ایران ارز های دیجیتال میتونن یک کمک استراتژیک برای نجات پیداکردن و دور زدن تحریم ها باشند

4

رمزارز

cryptoidea

08/آذر/1398

با توجه به رشد رمزارزها اصلا چیز عجیبی نیست که بگیم درآینده این ارزهای دیجیتالی جایگزین ارزهای کاغذی بشه.وطبق معمول صنعت پیشرو دراین ارزها پدر ارزدیجیتالی همون بیت کوین هست.

12

بیت بستگی به همه داره

7mehrab

09/آذر/1398

ماندن بیت کوین دست کسی نبوده و نیست فقط مردم می تونن بهش اعتبار بدن و بر فرض محال هم اگه زمانی همه دولتها بخوان باهاش دشمنی کنن ولی اگه مردم باز هم به ادامه خرید و فروش با بیت کوین ادامه بدن و بین خود مردم معامله بشه کاری از دست هیچ دولتی بر نمیاد و در نتیجه ماندنی خواهد بود

3

با ثبات شدن با از بین رفتن

rami@r3

08/آذر/1398

اگه مردم همینطوری به سمت سرمایه گذاری در بیت کوین بروند شاهد افزایش قیمت چشمگیر و با ثبات شدن قیمت آن خواهیم شد.. تصور کنید قیمت بیت کوین به 1 میلیون دلار برسه!! دیگه آن وقت شاهد تغییرات زیاد قیمت در طول روز هفته و یا ماه نخواهیم بود.. اما واقعا این امکان وجود داره که با تحریم دولت ها و عدم تمایل مردم به سرمایه گذاری به علت ریسک از دست رفتن سرمایه شاهد کاهش ماینرها و در نتیجه کاهش قیمت بیت کوین و از بین رفتن بیت خواهیم بود.

19

جایگزین ارز دیجیتالی

سیتارا

08/آذر/1398

با توجه به برنامه و روندی که از بیت کویین مشاهده میکنیم احتمال اینکه جایگزین ارز های دیجیتالی بشه خیلی خیلی زیاده و حتی احتما اینکه جایگزین ارز های کاغذی بشه هم وجود داره

7

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.